10 In mig

Oh hvilken morgen

morgen1.jpg
Den Kernesunde livstil, begynder at virke tror jeg. Jeg gik i seng klokken 01.30 (havde lige nogle rugbrød der skulle bages) og vågnede FRISK klokken 0830. Det er syv timer, og det vil sige to timer mindre end jeg synes jeg plejer at skulle ha’. Hurra!
morgen2.jpg
Jeg stod op, åbnede hoveddøren for at ta’ min grøntkasse, og så den smukkeste lyseblå himmel og tre duer på græs. Det blir’ en god dag. Jeg har en hjemmedag, for har en del administrativt at gøre. Men tror også der skal findes tid til en dejlig gåtur.

Og rugbrødene? Jo, de er blevet gode! Det havde de også bare at blive. Om lidt skal Kasper vækkes, til blødkogte æg og friskbagt rugbrød!
morgen3.jpg

You Might Also Like

10 Comments

  • Reply
    fisker & fernández
    torsdag 10. april 2008 at 09:29

    Sikke en dejlig start paa dagen, og sikke en god kaereste du er. Taenk at faa lov til at vaagne op til friskbagt rugbroed… uhm 🙂

  • Reply
    moderen
    torsdag 10. april 2008 at 10:02

    Hold nda op de ser lækre ud:-)
    Det er ikke noget som at starte dagen med en næsten blå himmel og et par duer, dejligt.
    Ha en rigtig god dag, knus.

  • Reply
    Madame
    torsdag 10. april 2008 at 11:14

    Dine rugbrød ser perfekte og meget lækre ud, Therese! Åh det var sørme godt, det ikke gik galt igen.
    Du er da noget af en natteravn, kan jeg læse :O)

  • Reply
    Annumi
    torsdag 10. april 2008 at 14:49

    Det ser lækkert ud!

  • Reply
    Jeannette Mariae
    torsdag 10. april 2008 at 19:29

    De ser ikke mindre end fantastiske ud, de brød… Uhm… Håber, dagen har været lige så dejlig, som din morgen 😉

  • Reply
    Signe
    torsdag 10. april 2008 at 20:59

    Hey Therese

    Var lige forbi på myspace hvor er de bare blevet gode de billeder hva! Jeg vil bare se flere altså:) du ser smuk ud og lyder mindst lige så smuk som du ser ud….

    Mange Knus
    Signe

  • Reply
    Marianne's mening
    torsdag 10. april 2008 at 22:19

    Tillykke med dine rugbrød, hvor ser de gode ud!

    Sad forleden og hørte din musik på myspace; hvor er det dejligt musik, du laver

  • Reply
    Marianne's mening
    torsdag 10. april 2008 at 22:23

    Smukke billeder!!!

  • Reply
    Valdemarsro.dk
    fredag 11. april 2008 at 06:24

    Uhm, de ser lækre ud! Det var godt det lykkedes.
    Det er så skønt når ens søvnbehov bliver mindre. Det giver jo mere dejlig tid til livet 😉

  • Reply
    t.bop
    lørdag 12. april 2008 at 18:18

    Fedt. Så fik du fikset ovnen 🙂