Godtnok hårdt! - CopenhagenDaily
10 In mig

Godtnok hårdt!

At flytte!!

Flyttefolk kom kl 13, vi hjalp til for de var timelønnede. Op med alt lortet (35 flyttekasser, møbler og sække) til 2. sal. Ups, Therese tabte akvariet…shit, i stykker.
Fisk var heldigvis i 10 liters spand. Fandt nummer på akvariemand, nyt akvarie til levering senere på dagen.
3 timer tog flytningen, så prisen var god.
Pakkede lidt ud, mens Kasper og svigermor var i gamle lejlighed og gøre rent.

Stod op og lignede en vaskebjørn, øjne er hævede af alt det støv der er i lejligheden.

I dag skal jeg over i gammel lejlighed og vaske gulv, i dyrebutik og købe planter og andet gear til fiskene, modtage madrasser fra Jysk (har sovet på topmadras i nat, av), smide ting på loftet. Se om jeg kan ta på arbejde i aften. Ellers så står hele weekenden på arbejde.

Nu har jeg lige spist gårsdagens thairester til morgenmad, og må hellere komme i sving.
Når jeg engang har fundet kablet til kameraet, har jeg en masse billeder at vise. Hver ting til sin tid.

You Might Also Like

10 Comments

  • Reply
    Lotte
    torsdag 12. juni 2008 at 09:19

    Uha, så får du ikke tid til at kigge forbi Tivoli i morgen eftermiddag alligevel???

  • Reply
    Therese
    torsdag 12. juni 2008 at 09:23

    Nej Lotte, det ser desværre ikke sådan ud. Men ellers kan vi to måske en dag drikke en kop et sted? 🙂

  • Reply
    fisker & fernández
    torsdag 12. juni 2008 at 09:49

    Der er godt nok fart paa. Det lyder som om, det er nogenlunde veloverstaaet?
    Nu kommer det sjove; indretningen og kraesen om de smaa detaljer 😀

  • Reply
    Lotte
    torsdag 12. juni 2008 at 10:12

    Det vil jeg gerne 🙂 Når vi er på den anden side af Skt. Hans er der lidt opblødning i kalenderen, så kunne vi måske finde et tidspunkt?

  • Reply
    Valdemarsro.dk
    torsdag 12. juni 2008 at 10:29

    Ja det er vildt hårdt at flytte… Har lige været igennem det 🙂
    Men det er også lidt hyggeligt, at indrette, pakke ud og skabe et nyt hjem.

  • Reply
    Henriette
    torsdag 12. juni 2008 at 13:17

    Du siger som sagt bare til når du har brug for ventebuddy 😉
    Glæder mig vildt til at se lejlighed og det hele!

  • Reply
    judith
    torsdag 12. juni 2008 at 21:05

    Men i nat kommer du til at sove dejligt, det er jeg sikker på.
    Og ja det er hårdt at flytte,- jeg har prøvet det nogle gange:-)

  • Reply
    Madame
    fredag 13. juni 2008 at 10:24

    Det lyder hårdt – men godt at du reddede fiskene!!!
    Så var du da vist den anonyme med thaimaden til morgenmad i går ovre hos mig 😀

  • Reply
    conny
    lørdag 14. juni 2008 at 10:39

    Det lyder, som om I var godt forberedte til flytningen, når det kunne gøres på 3 timer. Og med alt det andet du har på kalenderen, så skulle sådan en flytning vel heller ikke tage mere tid. Igen tillykke med den nye lejlighed og med eksamen.

  • Reply
    Lene
    lørdag 14. juni 2008 at 22:27

    tillykke med den nye lejlighed, forhåbentlig har du fået en god nats søvn med alt det du skal nå i weekenden 🙂