44 In mig

Single

Kasper har efter 7 år som min kæreste, valgt at han ikke længere kan elske mig. Jeg er knust. Jeg ved ikke hvornår jeg vender tilbage her, men skriv endelig til mig hvis du har en lejlighed i København som jeg kan leje.

You Might Also Like

44 Comments

  • Reply
    Deborah
    onsdag 12. november 2008 at 16:36

    Jeg så det lige på Facebook. I’m SO sorry! Jeg prøvede at fange dig, men du var logget af. Jeg kender en, der prøver at sælge en lejlighed, kan være han vil lejle ud istedet. Jeg prøver at høre. Må det være herude, for så skal jeg nok kigge alt hvad jeg kan. Trøstekram til dig!!!

  • Reply
    Cirkusprinsesse
    onsdag 12. november 2008 at 16:46

    Øv for pokker – det gør mig ondt.

    Jeg kender desværre ikke noget til nogen lejlighed, men hvis jeg hører noget vil jeg tænke på dig.

  • Reply
    Therese
    onsdag 12. november 2008 at 16:50

    Deborah – hvor er du sød. Du må endelig gerne spørge ham du kender. Jeg kan desværre kun leje og ikke købe. Jeg vil helst blive inde i byen, så jeg ikke har for langt til arbejde og ikke er langt fra alle mine venner.

    Cirkuspr. – Tak skal du ha. Slå endelig ører ud når du kan.

  • Reply
    Pigen
    onsdag 12. november 2008 at 16:54

    Åh Therese, hvor er jeg ked af det på dine vegne!
    Så det også på fb, men har ventet på at du selv skrev det.
    Har desværre ingen ord, der kan gøre den kommende tid lettere for dig.

  • Reply
    Deborah
    onsdag 12. november 2008 at 16:56

    Hvis han vil leje ud, ligger den lige på grænsen til Østerbro, så den kunne være okay! Men ellers er der jo også nogen i Kbh. i min lokalavis. Skal nok holde øje, for han vil nok kun sælge kunne jeg forestille mig. Men vi ser, og du siger bare til, hvis du vil have den kop te, vi har snakket om og selvfølgelig et IRL trøstekram!

  • Reply
    Therese
    onsdag 12. november 2008 at 16:59

    Pigen – tusind tak. Det at du skriver hjælper, og det er dejligt.

    Deborah – lokation lyder helt fin, så spørg endelig. Ellers hold gerne øje for mig i din lokalavis. Kan lægge 5000 kroner alt inkl ca. og helst for minimum 1 år.
    Du er super sød. Tak. Skal nok sige til hvis jeg får brug for trøstekrammer!

  • Reply
    fisker & fernández
    onsdag 12. november 2008 at 16:59

    Therese, mine tanker er hos dig.
    Det goer saa ondt og det er saa uoverskueligt og draenende. Der er ikke saa meget at sige, som faar dig til at faa det bedre, men jeg haaber du kan finde lidt energi til at vaere staerk, og kommer ud paa den anden side som en endnu smukkere, dejligere og staerkere kvinde end du allerede er.

  • Reply
    Therese
    onsdag 12. november 2008 at 17:00

    F&F – tusind tak! Måske jeg kommer en tur til Spanien og slapper lidt af 😉

  • Reply
    fisker & fernández
    onsdag 12. november 2008 at 17:02

    Det kunne vaere hyggeligt, det synes jeg du skal goere. Saa skal jeg tage dig med ud og hoere noget spansk guitar 🙂

  • Reply
    Tina
    onsdag 12. november 2008 at 17:05

    Årrh… Jeg kan slet ikke sige noget fornuftigt.. Men pas på dig!

  • Reply
    Therese
    onsdag 12. november 2008 at 17:16

    Lyder godt F&F

    Tina, tak og det vil jeg gøre.

  • Reply
    Trine Louise
    onsdag 12. november 2008 at 17:18

    Bare en kort velment hilsen. Ved godt at det ikke bliver godt igen lige med det første.

  • Reply
    morfar
    onsdag 12. november 2008 at 17:25

    Aj det er jeg altså ked af at høre!!!

    Efter regn kommer sol.

    Vil også holde udkig efter en lejlighed til dig.

  • Reply
    Bente
    onsdag 12. november 2008 at 17:27

    Kender dig ikke men fik et chok, puha jeg føler med dig!
    Kan evt anbefale at blive skrevet op i almennyttige, du har job i København (tror jeg nok) så du springer køen over, det er billige lejligheder.
    Held og lykke fremover (uf hvor jeg mærker skrækken for at det samme sker her)

  • Reply
    pedrsn
    onsdag 12. november 2008 at 17:33

    Hooold nu op – hvor er det langt ude! . . . Håber alt det bedste for dig.
    Knus, ik!?

  • Reply
    Marianne's mening
    onsdag 12. november 2008 at 17:41

    Kæreste Therese.

    Sikke et trist indlæg!
    Jeg håber, du meget snart finder en lejlighed.
    Stort knus Marianne

    Sig til, hvis du tager til Madrid, så tager jeg med ;0)

  • Reply
    Karoline
    onsdag 12. november 2008 at 17:42

    Hej!
    Jeg kender dig ikke, men føler med dig alligevel! Jeg vil bare lige sige, at jeg selv har prøvet det samme efter næsten 7 år og helt nyindkøbt lejlighed.
    Jeg er kommet godt ud på den anden side, og det er jeg overbevist om, at du også gør, selvom jeg ved, at det er voldsomt hårdt lige nu.
    Kærlige tanker…

  • Reply
    Catarina
    onsdag 12. november 2008 at 17:45

    Åh Therese hvor er jeg ked af at hører det. Jeg håber du snart finder noget at bo i. Knus og mange tanker herfra.

  • Reply
    Liselotte
    onsdag 12. november 2008 at 18:16

    Øv Therese! Jeg ville ønske, at jeg kunne hjælpe med en lejlighed, men det kan jeg desværre ikke. Til gengæld har jeg en seng, arme der er gode til at kramme og plads nok, hvis du får brug for at komme lidt væk 🙂

  • Reply
    Ella
    onsdag 12. november 2008 at 18:26

    Kæreste Therese, jeg er utrolig ked af det på dine vegne. Jeg håber inderligt at du snart finder en lejlighed og finder ro i dit nye liv.
    Kærlig hilsen Ella

  • Reply
    Lotte
    onsdag 12. november 2008 at 18:28

    Åh nej Therese!
    Jeg så det jo på Facebook, men der har været så mange der er røget ud og ind af deres faste forhold i følge FB (mig selv inklusive – jeg anede det ikke, før folk begyndte at kontakte mig for at spørge, hvordan jeg havde det) – så jeg håbede jo, at det blot var endnu en FB-fejl.
    Jeg er frygtelig ked af det på dine vegne – og jeg lover, jeg skal holde øjne og ører åbne efter tag over hovedet til dig. Skal du kunne have katten med?

    For fem år siden var jeg der, hvor du er nu. Jeg troede ikke, jeg nogensinde skulle blive glad igen. Men det er jeg og det bliver du.

    Mange tanker og varme digitale kram
    Lotte

  • Reply
    Laila
    onsdag 12. november 2008 at 18:33

    Ej, for satan.. Therese! I var jo næsten lige flyttet i den nye lejlighed og alting!?

    Jeg har altså ingen lejlighed, men et virtuelt kram og en bunke tanker, kan du nok have brug for!

    Mange hilsener fra Laila

  • Reply
    Anita
    onsdag 12. november 2008 at 18:34

    Øv, for fanden altså…

    Tænker på dig!

  • Reply
    t.bop
    onsdag 12. november 2008 at 18:41

    æv skod altså! Det fortjener du ikke.

  • Reply
    zpitzen
    onsdag 12. november 2008 at 19:55

    Mange tanker til dig. Andet kan jeg ikke lige gøre. Men holder ørerne åbne om lejlighed..

  • Reply
    Therese
    onsdag 12. november 2008 at 20:08

    Tusind tak til jer allesammen, for jeres søde tanker!
    Mht lejlighed, så skal Katten kunne komme med ja. Kasper får love til at beholde de åndsvage fisk i akvariet….
    Det hjælper bare så meget med jeres beskeder!

    Liselotte – det kan altså sagtens være at jeg ku finde på at komme på miniferie hos dig!!

  • Reply
    Hege
    onsdag 12. november 2008 at 21:49

    Dakkars liten, – men du overlever, – visst gjør du det. Rett ryggen og tørk tårene. Lykke til med leilighetsjakten!!!

  • Reply
    Lene
    onsdag 12. november 2008 at 22:15

    Knus og kram herfra og pøj pøj med lejlighedsjagten.

  • Reply
    alice m
    onsdag 12. november 2008 at 22:46

    kun en meget kort besked fra ipod’en: Det gør mig virkelig ondt. Håber hurtigt du finder lejlighed så du kan komme fri for dig selv. Mange mange mange kram

  • Reply
    regitze
    onsdag 12. november 2008 at 23:35

    Kære Therese
    jeg skal holde øjne og ører på stilke.
    det ender godt.
    det har du i dig.

    men det gør mig ondt for dig lige nu.

  • Reply
    Liselotte
    torsdag 13. november 2008 at 08:30

    Du skal være velkommen, Therese 🙂

  • Reply
    susling
    torsdag 13. november 2008 at 10:02

    Kære Therese,
    du kender mig ikke. Men jeg har læst dig løbende og med stor fornøjelse. Det har/ og er en stor fornøjelse, at følge dig og din lyse glæde.

    Jeg er derfor, som de andre, oprindelig ked af at høre, at du ikke længere er sammen med din kæreste. Kan levende forestille mig smerten ved at få tæppet trukket væk under sig.

    Lyset i mørket må være, at det er bedre, at komme videre frem for at leve som uelsket. Jeg er bortset fra det sikker på, at din eks. også føler en stor sorg. Jeg har selv engang været den, der måtte afslutte og jeg husker det som noget af det mest forfærdelige. Hvis det på nogen måde kan være en lille bitte trøst 🙁 kærligst og ærligst.

  • Reply
    Henriette
    torsdag 13. november 2008 at 10:06

    Var tæt på at græde da jeg så det tweets. Kan slet ikke få det til at hænge sammen.

    Jeg er lige her uanset hvad – jeg bliver ved med at ringe, tag den når du kan. Jeg forstår når du ikke kan.

    Vi finder en løsning m lejl!

  • Reply
    Madame
    torsdag 13. november 2008 at 10:19

    Åh nej, kæreste Therese …

  • Reply
    Fru Green
    torsdag 13. november 2008 at 10:59

    Øv, øv, øv … og det dækker slet ikke.
    Jeg skal nok holder øjne og ører åbne. Håber at alt det praktiske der følger din situation må løse sig så nemt som det nu en gang kan.

  • Reply
    Johanna
    torsdag 13. november 2008 at 12:09

    Hvor er det trist læsning. Sender dig mange tanker og håber at solen snart skinner på dig igen.

    Ville ønske jeg kunne hjælpe med en bolig, men det kan jeg desværre ikke.

  • Reply
    Signe
    torsdag 13. november 2008 at 12:50

    Øv altså – triste nyheder.
    Håber du har en dejlig familie og gode venner, som du kan blive trøstet af.

    Jeg bor jo også i København, og skal nok holde øje med bolig-muligheder i min omgangskreds.

  • Reply
    Mona
    torsdag 13. november 2008 at 16:35

    Jeg har næsten lige været igennem samme tur. Det var bare mig, der gjorde det forbi – men det gjorde også ondt (eller det GØR ondt) og betød også lejlighedssøgning.

    Jeg fik rigtig meget ud af tilmelde mig boligportalen. Det koster ganske vist 350 kroner, men de kan betale sig. Og der er lidt af hvert.

    Som en anden sagde, så er der også det almennyttige som f.eks. Lejerbo, KAB osv., hvor man kan komme på lister, der gør at man kommer foran i køen, når man opfylder visse krav.

  • Reply
    Valdemarsro.dk
    torsdag 13. november 2008 at 17:27

    Det gør mig så ondt at læse, Therese!
    Sig endelig til hvis du har brug for en kaffedate til at læsse af og en skulder at græde ud ved!
    Stort kram til dig
    (kender desværre ikke lige noget til en lejlighed, men skal nok holde øjne og øre åbne)

  • Reply
    Ditte
    torsdag 13. november 2008 at 19:15

    Kære Therese!

    Åh, hvor er jeg ked af at høre det… Jeg ved, at det er umanerligt hårdt lige nu, men jeg vil forsøge at sende lidt trøst med et omformuleret Groucho Marx-citat: “Du skal ikke være kæreste med én, som ikke vil have sådan én som dig til kæreste!”

    Jeg håber, at du snart har overskud til at se alt dette som en ny begyndelse…kh Ditte

  • Reply
    karen
    torsdag 13. november 2008 at 23:50

    Lille pus. Tag ud og drik dig i hegnet med alle de venner du kan lokke med. Også kan du altid drikke te og kaffe dagen efter med de andre. De bedste tanker herfra

  • Reply
    Belle Blues
    fredag 14. november 2008 at 10:49

    Øv øv øv med rigtigt øv på. Der er bare ikke noget at sige til den slags – det er hårdt! Ville sende en tanke, selvom vi ikke kender hinanden. Håber du kommer igennem det hele – og mon ikke, du gør! 🙂

  • Reply
    Tina - omme i London
    fredag 14. november 2008 at 23:43

    Jeg sender dig verdens stoerste ((((((((((((((knus))))))))))))). Stakkels dig!

  • Reply
    anette
    lørdag 15. november 2008 at 21:11

    Æv æv æv, hvor er det bare noget møg!

    Håber du kan læsse af på veninderne, mens I drikker masser af god rødvin 🙂

    Vi har jo en andelslejlighed – ikke til leje – men til salg. Skriv endelig hvis du er intesseret 🙂