Op efter luft - CopenhagenDaily
16 In mig

Op efter luft

Jeg trækker stadig vejret.

I dag hev min søster Nynne, mig med i bogforum. Jeg så et interview med hende Liza Marklund. Svensker krimi chick. Hun virkede super skarp og meget spændende – havde dog af en eller anden grund kun kødfarvet tøj på…..
Hun blev interviewet af Martin Krasnik, det klarede han virkelig godt. En dag vil jeg købe hans bog.
Jeg gik derfra med Obamas “The Audacity of Hope” til en flad 50’er.

Godt at komme lidt ud.

I dag har jeg (med den flaske rødvin jeg pt drikker) indtaget 1300 kalorier. Det er sådan ca hele de sidste fem dages indtag, så det må siges at være en bedring.

Jeg var på arbejde torsdag og fredag. Også dejligt.

I morgen skal jeg hen at se på et muligt sted at bo. Håber det er fedt, så jeg kan rykke snart. Jeg trænger til mine ting og min kat.

Nok for nu.

You Might Also Like

16 Comments

  • Reply
    Marianne's mening
    lørdag 15. november 2008 at 19:48

    Marklund ville jeg gerne have hørt og Krasnik, ham kan jeg altså godt lide ;0)

    Rart at høre fra dig. Jeg håber, det er et godt og brugbart sted, du skal se i morgen. Så du kan få dit eget!
    Tænker på dig og ønsker dig det bedste.

    Hvis du kommer til Jylland, giver jeg gerne kaffe.

  • Reply
    Therese
    lørdag 15. november 2008 at 19:51

    Tak Marianne. Har her på det seneste overvejet nogle dage i Jylland! En tur hjem til dig, et smut forbi Liselotte osv. Ville være super rart!

    Krasnik var super! Har du læst hans bog?

  • Reply
    Marianne's mening
    lørdag 15. november 2008 at 19:53

    Det kan vi sagtens finde ud af med en Jyllandstour.

    Jeg har ikke læst hans bog, men måske skulle det være et julegaveønske. Han ser bare sød ud og lyder og er vildt klog, uhmmm ;0)

  • Reply
    Therese
    lørdag 15. november 2008 at 19:54

    Han ser ligeså sød i i real life. hi hi. Ja nu er man jo lissom på markedet ikk 😉 Ej, spøg til side. Jeg vil ønske mig hans bog i julegave.

    Kram til dig!!

  • Reply
    judith
    lørdag 15. november 2008 at 20:24

    Se det er go læsning for en mor:-)
    Krams og kys

  • Reply
    morfar
    lørdag 15. november 2008 at 21:23

    Der er stadig dobbelt op på kram herfra!

  • Reply
    Therese
    lørdag 15. november 2008 at 21:32

    Krams mor!

    Morfar – tusind tak ! For begge krammere!

  • Reply
    Ella
    lørdag 15. november 2008 at 23:01

    Godt at høre,Therese 🙂 – du har været så stille.

  • Reply
    conny
    søndag 16. november 2008 at 00:38

    Godt at høre fra dig.
    Jeg havde tænkt at nå bogmessen i år, men det gik ikke. Derfor også rart at høre om Liza Marklund, som skriver nogen af de bedste krimier p.t.

  • Reply
    Tina - omme i London
    søndag 16. november 2008 at 03:20

    Therese, du faar lige et ordentligt ((((((((((bjoerneknus)))))))))) igen. Jeg haaber bostedet er fedt!

  • Reply
    Deborah
    søndag 16. november 2008 at 07:33

    Håber bestemt, det er noget du kan bruge. Og godt du kom lidt ud.

  • Reply
    Catarina
    søndag 16. november 2008 at 09:35

    Dejligt at hører lidt fra dig igen.

    Jeg håber det der sted er noget du kan lide, for du har ret, du skal ud og videre for at komme dig helt. Jeg krydser fingre for dig. 🙂

  • Reply
    Valdemarsro.dk
    søndag 16. november 2008 at 14:51

    Godt at høre fra dig, jeg har sendt dig mange tanker her de sidste dage!
    Jeg håber virkelig at den lejlighed er lige i øjet til dig.

  • Reply
    Madame
    søndag 16. november 2008 at 19:53

    Det er dejligt at høre ord fra dig igen! Pøj pøj med stedet du skal kigge på i morgen …

  • Reply
    Lotte
    mandag 17. november 2008 at 11:34

    Jeg krydser fingre for, at du og katten får nyt tag over hovedet i dag!
    Jeg har tænkt sådan på dig. Og jeg har spurgt mig for om ledige lejemål – men dem jeg har fået tips om har været for dyre i forhold til det, du efterlyste.

    Og jeg siger som de andre: Dejligt at høre fra dig igen!

  • Reply
    Hege
    mandag 17. november 2008 at 15:40

    Gudd løkk!