14 In mig

Og ned i dybet igen

Har tudet sådan ca siden jeg stod op. Mine øjne ligner små sammenrullede bæltedyr….

Jeg har fået et værelse, og skal pakke/flytte alle mine ting torsdag eller fredag. Der er meget lidt plads, så sofaen bliver min seng. Kasserne blir nok aldrig pakket ud.
Men det er midlertidigt, og det må være min vinterhule, hvor jeg sammen med Katten og en lysterapi-lampe, kommer til hægterne igen.

Tak for alle jeres søde beskeder. Jeg får ikke altid svaret på dem, men de varmer! Tak

You Might Also Like

14 Comments

  • Reply
    Pernille
    mandag 17. november 2008 at 22:09

    Føler sådan med dig, Therese – det er bare en lortetid!! Håber du har en god familie og en stak venner du kan læne dig op ad.

  • Reply
    Therese
    mandag 17. november 2008 at 22:10

    Det har jeg nemlig Pernille. Og så lige en hundrede bloggere eller noget, der tænker på mig. Det er guld værd!

  • Reply
    Marianne's mening
    mandag 17. november 2008 at 22:15

    Jeg tænker meget på dig, og havde håbet, at du kunne have fået et godt nyt sted.
    Nu har du fået en base for det næste stykke tid. Til dig og katten.

    Sender varme knus her igennem, da jeg er alt for langt væk :0)

  • Reply
    fisker & fernández
    mandag 17. november 2008 at 22:43

    Det er en hård tid. Ulidelig, uretfærdig og lang. Men søde Therese, det skal nok blive godt igen. Ude på den anden side. Det tager tid, men det skal nok blive godt igen, det lover jeg dig.

    Knus og kram + en masse tanker til dig 🙂

  • Reply
    Jonna
    tirsdag 18. november 2008 at 08:52

    Det er da rigtig hårdt, og mørke og kulde gør det ikke letter for dig. Godt du har famillie og venner der kan hjælpe dig igemmen.Sender mange varme tanker til dig.

  • Reply
    Rikke
    tirsdag 18. november 2008 at 08:55

    Hej min søde ven.

    Det er så synd for dig. Håber du kan se lidt lysere på tingene i dag.

    Ville bare lige gøre dig opmærksom på siden http://www.husvild.dk – der er en del lejligheder til leje for mere end et år, som er til at betale. Du kan jo kigge på det.

    Sig til, hvis der er noget, jeg skal gøre.

  • Reply
    Cirkusprinsesse
    tirsdag 18. november 2008 at 09:55

    Masser af trstekram din vej.Godt du har fundet noget andet – det er en start.

  • Reply
    morfar
    tirsdag 18. november 2008 at 13:06

    Du skal nok komme ovenpå igen!

  • Reply
    Sifka
    tirsdag 18. november 2008 at 13:47

    Jamen kæreste, jeg læser det først nu! Det gør mig virkelig ondt. Øv. Stort knus.

  • Reply
    Deborah
    tirsdag 18. november 2008 at 15:48

    Tænker meget på, hvor svært det må være for dig. Helt vildt! Men som der bliver skrevet, det bliver godt igen, men vejen dertil kan jo godt være mere end træls, og ting tager tid. Trøstekram fra mig også!

  • Reply
    Lauramaki
    tirsdag 18. november 2008 at 16:38

    Det er ikke fedt at gå i vintertid på den måde. Øv!
    Håber katten og dagslyslampen kan hjælpe lidt på det… ellers må vi fylde noget varm kakao og en masse hygge på dig.
    Sig til hvis du skal bruge hjælp med at flytte/pakke ud osv!
    Knus fra Henriettens Laura

  • Reply
    Hege
    tirsdag 18. november 2008 at 17:05

    Lille, søte deg. Nå er verden et drittsted, men sånn vil det jo ikke alltid være. Lykke til med flyttingen. En liten, trang hule er kanskje ikke det verste du kan få. Så kan du krølle deg sammen som en katt og finne krefter og livsmot igjen.

  • Reply
    kagekonen
    tirsdag 18. november 2008 at 19:04

    åh sødeste Therese, hvor er det altså trist læsning.

    Jeg ser at du har fundet midlertidigt logi, og at du søger leje-lejlighed… kunne en andel være en mulighed? Jeg har en bekendt, der har en 56 kvm. på Nørrebro til salg for 450.000 og 2857 kr. om måneden… sig lige til hvis jeg skal formidle kontakt.
    kagekonen (@) kagekonen (.) com

  • Reply
    Madame
    onsdag 19. november 2008 at 07:51

    Jeg sender dig masser af varme tanker, søde du. Det er fandme så uretfærdigt …