Overflødigt? - CopenhagenDaily
14 In single

Overflødigt?

Når man nu selv kan bære 20 kg palisander/glas sofabord op fra kælder, til 3.sal….så er der vel egentlig ikke brug for en mand !! Eller hvad? …

You Might Also Like

14 Comments

  • Reply
    pedrsn
    onsdag 11. februar 2009 at 07:25

    Næh. . ! Eller . . Altså . . Det sku måske lige være til at vaske op – og støvsuge. . For dét er pænt kedeligt! Mere kedeligt end at slæbe palisander op a trappen. .

  • Reply
    Sebastian Adorján Dyhr
    onsdag 11. februar 2009 at 09:19

    Nja – vi kan vel ikke bruges til så meget andet end slaveri, vel? 😉

  • Reply
    Therese
    onsdag 11. februar 2009 at 09:35

    Jo jo pedrsn, opvask ku jeg sgu egentlig godt bruge en mand til – and the search continues !!! Men palisander er pænt, og VI ses til f-bolledag i morgen 🙂 Hurra

  • Reply
    Therese
    onsdag 11. februar 2009 at 09:43

    Ha ha, nemlig Sebastian 😉 Og velkommen til !

  • Reply
    Deborah
    onsdag 11. februar 2009 at 10:28

    Lige til at bære bordet op – nej åbenbart ikke 😉 Men du kunne jo også få hjælp af af en veninde til det, og ikke slæbe dig vind og skæv. Men jeg kan nu godt se det brugbare i en mand ellers! 🙂

  • Reply
    Belle Blues
    onsdag 11. februar 2009 at 11:08

    Nope, mænd er højst overvurderede… 😛

  • Reply
    Anna
    onsdag 11. februar 2009 at 11:46

    Nææ… Ikke hvis det kun er tunge løft du har tænkt dig at bruge dem til… og jeg kan ikke helt komme på særlig mange andre ting hvor de kunne gøre en uundværlig forskel… hmm.

  • Reply
    Rikke
    onsdag 11. februar 2009 at 12:30

    Jeg er først rigtig imponeret, når du fortæller mig, at du også har samlet bordet selv…. for DET ville jeg skulle bruge en mand til 😉

    Og kan så i øvrigt i mændenes forsvar komme på en ting eller to, hvortil de er ganske brugbare… selvom de fleste funktioner faktisk snart kan udføres af elektroniske apperater, såsom GPS´en, boremaskinen, rundsaven, el-haveklipperen og massageapperatet. Jeg foretrækker nu stadig den ægte vare.

    Ses tirsdag 😉

  • Reply
    Therese
    onsdag 11. februar 2009 at 12:42

    Deborah – der var ikke lige én i nærheden i går 😉

    BB – præcis!

    Anna – 🙂

  • Reply
    Therese
    onsdag 11. februar 2009 at 12:43

    Rikke – det var samlet…. uanset er jeg nu ret ferm til at samle møbler. Har samlet utalliger Ikea reoler, spisebord, stole osv.

    Glæder mig til at ses 😀

  • Reply
    Morfar
    onsdag 11. februar 2009 at 16:52

    Mon ikk?

  • Reply
    Fru Green
    torsdag 12. februar 2009 at 09:27

    En muskuløs kvinde kan vel også gøre det …

  • Reply
    Hege
    torsdag 12. februar 2009 at 14:13

    Stikk innom en dag, så skal jeg fortelle deg ett og annet 🙂

  • Reply
    Therese
    lørdag 14. februar 2009 at 12:32

    Morfar 😉

    Fru Green – ha ha, ja det kan hun vel

    Hege – Jeg nyder at være uafhængig lidt endnu, men tag ikke fejl – jeg skal helt sikkert dele mit liv med en dejlig mand en dag.