17 In mac

We had a blast…

….but it couldn’t last!

Maio Vaio, er nu skiftet ud med Mac. Oh my, jeg elsker zebraen på min desktop. Blogge kan man også fra den!!!

Yeah!!!

You Might Also Like

17 Comments

  • Reply
    Morfar
    lørdag 30. maj 2009 at 12:55

    Deraf overtrækket? 🙂

  • Reply
    Therese
    lørdag 30. maj 2009 at 13:26

    Ha ha ha. Det ved man aldrig 😉

  • Reply
    judith
    lørdag 30. maj 2009 at 15:00

    Hi hi din heldige gris,- tilløøøøøøøkke med den:-)

  • Reply
    Andrea
    lørdag 30. maj 2009 at 18:41

    Den bliver du glad for – lækker hardware og deliciøs software.

    As you know 😉

  • Reply
    Therese
    lørdag 30. maj 2009 at 19:18

    Yep mor – øf øf 😉

    Andrea – jeg er allerede super glad for den! Uhhh det er kræs!

  • Reply
    Tina - omme i London
    lørdag 30. maj 2009 at 23:18

    En dag bliver jeg Mac ejer! Tillykke med den.

  • Reply
    Lotte
    søndag 31. maj 2009 at 07:33

    Så langt er jeg ikke nået endnu. Jeg har min HP arbejdsbærbare, og den skifter jeg nok ikke ud, før vi skal sejle. Til den tid bliver det en pc igen. Ikke fordi jeg ikke synes macs er fede, men der er mange af de mere nautisk relaterede ting, jeg gerne vil kunne, som simpelthen ikke kan lade sig gøre på en mac (endnu).

    Tillykke med din nye ven 🙂

  • Reply
    Lotte
    søndag 31. maj 2009 at 07:33

    PS: Har stadig dit arvestykke…og kaffen klar.

  • Reply
    Therese
    søndag 31. maj 2009 at 09:19

    Tina – det gør du da helt bestemt!!!!

    Lotte – hva siger du til kaffe i morgen formiddag? sms’er dig liiiige. Kys

  • Reply
    kagekonen
    mandag 1. juni 2009 at 22:06

    Jeg er sikker på i klæder hinanden godt dig og MacDonna ;o)

  • Reply
    Sebastian A. Dyhr
    tirsdag 2. juni 2009 at 10:09

    Til lykke med den.

    @Lotte: det kan du sagtens, alle nye Mac – og nu er det fra år siden – kan altså multiboote i Windows, eller bare køre en Windows ved siden af MacOS, så det er ingen undskyldning – og du finder sikkert ud af, at du bruger Windows sjældnere og sjældnere 😉

    Skulle I have brug for hjælp til jeres Macer, siger I bare til.

  • Reply
    Lotte
    onsdag 3. juni 2009 at 18:20

    @Sebastian
    Æhh, nu har min kæreste været mac-bruger i mindst 15 år, og det er ham, der siger, at der er nogle af de ting, vi skal kunne bruge, mens vi er ude at sejle (bl.a. er der nogle navigationsprogrammer, simulatorprogrammer og spil, som vi gerne vil kunen bruge), som kræver at vi har en pc med.

    Men hvem ved, måske tager jeg dig på ordet 🙂

  • Reply
    Gøgleren
    onsdag 3. juni 2009 at 22:03

    @Lotte,

    Det Sebastian mener er at man kan dual-boote en mac, sådan at den starter op i et fuldt windows system i stedet for Apples eget operativ system OS X.

    På den måde fungerer den ligesom en helt normal Windows PC.

    Det kan der læses mere om her:

    http://www.apple.com/macosx/features/bootcamp.html

    og her:

    http://support.apple.com/kb/HT1461

    og her:

    http://www.askdavetaylor.com/how_do_i_install_windows_xp_on_my_mac_using_boot_camp_1.html

    Hvis man ikke vil skulle genstarte maskinen for at køre et windows program kan man også bruge en virtualisering inde i OS X. Det understøtter dog ikke 3D grafik og lignende så hvis navigationsprogrammerne er komplicerede i den retning vil jeg anbefale boot camp. Så lang tid tager det heller ikke at boote.

    Mere om virtualisering her:

    https://www.vmware.com/products/fusion/

    ..Og så blev Prinsessens blog lige til IT-support-forum 🙂

  • Reply
    Therese
    torsdag 4. juni 2009 at 10:08

    Hæ hæ hæ hvor der blir nørdet. Det er nu helt ok – ej jo Mac bruger nu….eller noget 😉

  • Reply
    Nina
    fredag 5. juni 2009 at 08:35

    Hej Therese, hvor er du henne? 🙂
    Har kigget på din blog det sidste par dage og der er ikke kommet noget nyt? Har du fået kæreste?
    Hilsen nina, der elsker at følge med i din blog 🙂

  • Reply
    Therese
    fredag 5. juni 2009 at 11:15

    Hej Nina
    Jeg er her skam stadig, har bare lidt meget om ørerne 😉

  • Reply
    Sebastian A. Dyhr