8 In jul/ udenfor

Winter Wonderland

Der er faldet mere sne i nat. Så skønt. Eneste bekymring, er at bilen vi har lejet, har helårsdæk og ikke vinterdæk på…..Det blir en lang og langsom tur til Jylland 😉

Vesterbrogade ligner slet ikke sig selv. Der er helt stille, og bilerne snegler sig afsted, når de altså overhovedet er der. Så stille er der normalt kun søndag morgen.

Juletræet står så smukt i sneen.

I ovnen er der brunkager, og om lidt skal jeg ta’ mig sammen til at pakke flere julegaver ind. Der skal også vaskes lidt tøj, og kufferten skal pakkes. I morgen eftermiddag, kører vi på juleferie.

You Might Also Like

8 Comments

  • Reply
    Trine Louise
    tirsdag 21. december 2010 at 11:21

    Hvor er det fint, det snedækkede juletræ!
    Lov mig at passe rigtig godt på når I skal køre til Jylland.

    • Reply
      Therese
      tirsdag 21. december 2010 at 11:24

      Jeg lover! Vi kører som gamle damer, og kun i indersporet 🙂

  • Reply
    Rejen (Annemarie)
    tirsdag 21. december 2010 at 12:28

    Smukke winterwonderland billeder…så gælder det om at have tungen lige i munden når I kører…Uhm hjemmebagte brunkager…;-D

    • Reply
      Therese
      tirsdag 21. december 2010 at 20:11

      Hi hi, ja. Tungen lige i munden, det er helt sikkert 🙂

  • Reply
    Catarina
    tirsdag 21. december 2010 at 13:09

    Her er der også kommet en del sne siden i går.

    Pyha, en bil uden vinterdæk – nu må I køre forsigtigt ikke og rigtig god juleferie. 🙂

    • Reply
      Therese
      tirsdag 21. december 2010 at 20:12

      Så blir’ det jo ikke kedeligt at køre over Fyn 🙂

  • Reply
    Anne Dyrholm Stange
    tirsdag 21. december 2010 at 16:58

    I skal nok nå helt herover, også selvom det kommer til at gå i mormor-tempo.
    Men det er nok godt nok, at i ikke først skal afsted torsdag, der ser det vildt ud, synes jeg.

    Så mutter her må nok hellere få styr på de sidste indkøb i morgen, tænk hvis der ikke var gaver til børnene, uha og ak.

    Brunkager, nammenam, dem elsker jeg, især hvis jeg har te at dyppe i.
    Du gi’r den julekonegas i år, Therese…

    • Reply
      Therese
      tirsdag 21. december 2010 at 20:14

      Vi kører torsdag, fra sydsjælland til Jylland, men mon ikke det går. Syns de ændrer vejrudsigten hver time, lige nu.

      Åh nej, det ville jo slet ikke gå hvis der ikke var gaver til børnene :o) Jeg er sikker på at du finder på noget rigtig godt!

      Jeg er den største julekone i år, Anne 😉 Der er rigeligt med brunkager kan du tro!