Morgenstemning i det lille hjem - CopenhagenDaily
12 In familien

Morgenstemning i det lille hjem

Jeg sidder med min computer, Kjærsten sidder med sin computer og mor sidder med en iPad. Der er kaffe i kopperne, og vi hygger os.

Senere skal mor og jeg på “Statens Museum for Kunst”. Det er “Dylans” værker, vi skal tjekke ud. Som Jeppe lige skrev på min Facebook-profil, “Om kejseren har tøj på”, og ja, det blir’ spændende at se.
Når vi nu alligevel er i det nabolag, ku’ det være man skulle undersøge udsalgsvarerne. Vi får se. Jeg har en bog jeg godt ku’ tænke mig at købe, men jeg tvivler på at den er på udsalg.

Planen er at turen mod museet, skal gå delvis over Søerne, som jo er blevet åbnet for fodgængere og skøjteløb. Så må vi se om vi falder på rumpetten 😉

Mon ikke det blir’ en hyggelig dag?

You Might Also Like

12 Comments

  • Reply
    Catarina
    tirsdag 28. december 2010 at 10:52

    Øjjj, det lyder som en super hyggelig dag og jeg gad da godt en tur på søerne, men dog med skøjter på. 😀

    Hyg jer. 🙂

    • Reply
      Therese
      tirsdag 28. december 2010 at 10:58

      Hi hi, jeg ejer desværre ikke et par skøjter, men hvis jeg gjorde, ville jeg også forsøge mig (som en anden Bambi) 🙂

  • Reply
    Ursula
    tirsdag 28. december 2010 at 11:10

    God fornøjelse. Vi gik tur på søerne i forgårs og der er ikke meget falden på rumpen der. Der ligger en god portion hård sne på isen, så det er faktisk ret hårdt arbejde at gå der. Der er små hjemmelavede skøjteområder, men ikke noget ‘rigtigt’ endnu. Men det er en fed fornemmelse at kigge rundt på husene, når man står midt ude i ‘søen’ 😉

    God tur!

    • Reply
      Therese
      torsdag 30. december 2010 at 18:45

      Det var godtnok hårdt at gå på isen, så turen blev ret kort 🙂 Men det er sjovt at det sker to gange i træk at søerne fryser. Det er smukt.

  • Reply
    Megan
    tirsdag 28. december 2010 at 15:32

    Det lyder bestemt som en god plan! Spændt på, hvad du synes om udstillingen! 🙂

    • Reply
      Therese
      torsdag 30. december 2010 at 18:46

      Der kommer et indlæg om det, en af dagene. Det var bestemt ikke tosset 🙂

  • Reply
    Hanne
    tirsdag 28. december 2010 at 18:44

    Råhygge 🙂

    • Reply
      Therese
      torsdag 30. december 2010 at 18:46

      Nemlig 🙂

  • Reply
    Signe
    torsdag 30. december 2010 at 14:32

    Det tror jeg, det gjorde – hyggeligt lyder det i hvert fald.

    Forresten uden for emne, hvis du skulle støde på gode gravid-blogs (hvis du da skulle lede efter sådanne), må du gerne dele det med andre (læs mig 🙂 ) her på bloggen, hvis du har lyst.

    God nytår!

    • Reply
      Therese
      torsdag 30. december 2010 at 18:47

      Det var superhyggeligt.

      Jeg har ikk rigtig fundet noget. Mest “små børn blogs” 🙂
      Ellers bruger jeg baby.dk forum, og nørder bøger osv 🙂

  • Reply
    Signe
    torsdag 30. december 2010 at 19:28

    Samme her, men tænkte du måske var stødt på noget spændende 🙂
    Jeg er glad for babybusiness.dk, hvis du ikke er stødt på den blog.

    • Reply
      Therese
      fredag 31. december 2010 at 13:51

      Ah ja, den har jeg også tjekket ud. Det er et ret fedt site. 🙂