12 In mig

Altså….

Nytårsforsættet “skal spise mindre sukker”, gælder først rigtig fra mandag….man sku’ jo nødigt få abstinenser.
Et andet forsæt, er “ingen smør på brødet”, det tror jeg godt jeg kan holde… 🙂

Ellers er jeg ikke meget til  nytårsforsætter, for de holder sjældent mere end tre uger. Næ, man kan ha’ intentioner om hvad man ønsker for det nye år, det passer mig bedre (men jeg prøver dog stadig mit sukker/smør forsæt).

Hva’ med jer?

You Might Also Like

12 Comments

  • Reply
    conny
    lørdag 1. januar 2011 at 14:54

    Godt nytår til dig, Therese. Og held og lykke med 2011 – det bliver et spændende år for dig og Kjærsten.
    Jeg hælder også mest til intentioner 🙂 Mine intentioner er at være mere til stede i nuet – at være der for dem, jeg holder af – holde mere kontakt. Den slags løse formuleringer, der kan være svært at holde i fokus.

    • Reply
      Therese
      søndag 2. januar 2011 at 20:25

      Det lyder som gode intentioner, Conny. Jeg tænkte nu også om en intention ikke kunne være at du startede din blog igen 😉

      • Reply
        conny
        mandag 3. januar 2011 at 15:06

        he he – lad os nu se.
        jeg “trænede” jo lidt med vores rejseblog – men det tager TID, ved du.

        • Reply
          Therese
          mandag 3. januar 2011 at 17:15

          Ihh, jamen det gør det jo. Jeg ved det 🙂 Men det ku’ være hyggeligt.

  • Reply
    M.S.J.
    lørdag 1. januar 2011 at 15:43

    Jeg har ingen nytårsfortsætter, men jeg har lavet en aftale med mig selv om, at jeg vil tage en rundtur i blogland hver dag i dette år. Det er nemlig meget hyggeligt, så det kan jeg godt overholde. Godt nytår.

    • Reply
      Therese
      søndag 2. januar 2011 at 20:25

      Det lyder hyggeligt med en daglig rundtur 🙂 Jeg forsøger at gøre det samme, men efter en dag med andre planer, er det svært at følge med readeren og de 53 ulæste blogposts. Hi hi.

      Godt nytår til dig også, Mona.

  • Reply
    Øglemor
    lørdag 1. januar 2011 at 21:19

    Det der med at spise mindre sukker, gælder HELT klart først fra på mandag 🙂

    Ligesom du siger, plejer mine nytårsforsætter kun at holde et par uger. Så jeg har intentioner i stedet for forsætter. Noget så kedeligt (og vel relativt nemt?) som at spise flere grøntsager og lave lidt mere spændende mad er et par af dem. Og så skal jeg i gang med det der løberi igen. Nærvær er heller ikke nogen dårlig ting at øve sig i, så den napper jeg også. Og så er der vist også fyldt godt op på 2011’s to do-liste 🙂

    Rigtig godt nytår til dig, kæresten og rejen i maven 🙂

    • Reply
      Therese
      søndag 2. januar 2011 at 20:30

      Det gælder SÅ meget først fra i morgen (for kom vist til at æde to poser sure vingummier i biffen i dag….).

      Flere grøntsager – tjek. Det er nemt og overskueligt. Hvis man ellers husker at tømme aarstiderne kassen, når først man har fået den – og ikke ender med halvmugne rodfrugter, nederst i køleskabet…. Men jeg er med dig, på den intention !

      Løberiet, wow! Det er sejt 🙂
      Nærvær, det lyder hyggeligt. Det var en godt intention.

      Rigtig godt nytår til dig 🙂

  • Reply
    Lene
    lørdag 1. januar 2011 at 23:26

    Året 2011 bliver et spændende år for jer, jeg glæder mig til at følge jer 🙂
    jeg har intentioner om at få styr på hvorfor jeg aldrig når det, jeg gerne vil og nemt bliver stresset.

    • Reply
      Therese
      søndag 2. januar 2011 at 20:32

      Det blir super spændende, Lene 🙂

      Dine intentioner lyder gode. Det er ikke rart at være stresset, eller at føle man ikke når en pind på dagens 24 timer. Jeg glæder mig til at læse nærmere om hvordan du får styr på det 🙂

  • Reply
    Signe
    søndag 2. januar 2011 at 09:36

    Hæhæ. Det der med sukker gælder først fra feriens slutning.
    Som er torsdag. Og der skulle nødig være restlager i skufferne, som
    kan friste, hm? Har ikke nogle (nye) nytårsfortsætter, kan ikke
    rigtig holde dem alligevel 😉 Godt nytår!

    • Reply
      Therese
      søndag 2. januar 2011 at 21:55

      Pyha. Fra torsdag først ? Så ville jeg vist ikke ku passe mit tøj mere 🙂 hi hi