13 In kjærsten/ mig

Søndagssøndag

Efter en ringe nats søvn, smagte kaffen dejligt. Da de to obligatoriske kopper var drukket, tog jeg mig sammen og fik tømt køleskabet for slatne gulerødder og halvtomme glas med gamle pestosjatter, derefter fik hver en krog af skabet en tur med skuresvampen, inden jeg igen fyldte det. Nu er det klar til at modtage nye friske grøntsager og sund(ere) mad.
Noget af julepynten blev pillet ned. Nu mangler kun juletræet, snøft, for jeg elsker at se på det.

Jeg har købt babybogen som jeg gerne ville ha’, og er begyndt at udfylde lidt i den. Stamtræet er næsten på plads, men vi mangler lige resten af Kjærstens gren, men så skal vi lige ringe til svigermor så vi får alle oplysninger med.
Det er hyggeligt at skrive i bogen, og jeg glæder mig til at skrive meget mere.

Vi er næsten lige kommet hjem fra biffen, hvor vi så den nye Narnia film. Det var en ok film, og det var dejligt at biffe lidt med Kjærsten.
På vej hjem handlede vi, og jeg købte en masse bøtter af de gode øko-supper. Let, lækkert og 25 kroner. Det er god aftensmad, i en fart.

Nu står den på sofahygge, og et par afsnit af Fringe. Hvis I var til X-Files, vil I elske Fringe.

You Might Also Like

13 Comments

  • Reply
    anette
    søndag 2. januar 2011 at 21:15

    Vi har også set Fringe her til aften. 2. sæson. Det er en fed fed serie 🙂

    • Reply
      Therese
      søndag 2. januar 2011 at 21:23

      Ja, ikk’ ! Den er super fed. Vi er ved at være færdig med sæson 1. Heldigvis har vi også 2. sæson.

  • Reply
    anette
    søndag 2. januar 2011 at 21:27

    I kan godt glæde Jer 🙂

  • Reply
    Mette
    søndag 2. januar 2011 at 21:36

    Hej, Hvor køber du de øko-supper? Elsker supper her i den
    kolde vintertid. Mette

    • Reply
      Therese
      søndag 2. januar 2011 at 21:56

      Jeg har købt dem i Døgn Netto, men har også set dem i Irma. Der er fire varianter. Nam 🙂

  • Reply
    Catarina
    søndag 2. januar 2011 at 21:44

    Det kan være jeg skal hoppe på den, selvom jeg ikke er god til at følge med i serier. 🙂

    Og sikke effektiv du har været i dag. Det er dejligt at får gjort køleskab og frysere rene. 🙂

    • Reply
      Therese
      søndag 2. januar 2011 at 21:57

      Jeg har været ret så effektiv. Fryseren mangler jeg dog, men der er ikk så meget der skal gøres. Den rimer ikke til.

  • Reply
    Simon
    søndag 2. januar 2011 at 21:47

    Pheeft! Nu begynder Californication snart igen! 🙂

    • Reply
      Therese
      søndag 2. januar 2011 at 21:57

      Fedt ! Det er en fed serie 🙂

  • Reply
    Ann-Christine
    søndag 2. januar 2011 at 22:04

    Den bog har jeg også til både Johan og Julie.
    Jeg har sat rigtig mange billeder ind i den allerede og de elsker at kigge i dem.

    • Reply
      Therese
      mandag 3. januar 2011 at 17:08

      Den lod til at være den babybog der havde flest sider, og “dims” til at skrive og klippe-klistre i. Det synes jeg er fedt.
      Hvor dejligt de godt ka’ li at kigge i deres bøger, de kære børn 🙂

  • Reply
    Madame
    mandag 3. januar 2011 at 10:33

    Fringe lyder også som noget for mig – elskede X-Files 🙂
    Og så er det en dejlig idé med sådan en babybog! Jeg tager stadig min frem, selv om sønnike er voksen og kan pludselig se det hele for mig igen.

    • Reply
      Therese
      mandag 3. januar 2011 at 17:15

      Jeg tror bestemt at Fringe kunne være noget for dig, Madame 🙂

      En babybog, er bare en super god idé. Jeg har også min hjemme hos mor, og det er så hyggeligt at kigge i den 🙂