Mon tredje gang er lykkens gang?

Torsdag, skulle jeg ha’ modtaget en kasse fra Aarstiderne. Den kom ikke.
Jeg skrev en mail, og fik hurtigt en mail tilbage om at de beklagede at kassen ikke var kommet.
Så bestilte jeg en kasse, til mandagslevering. Jeg sendte en mail for at være sikker på at min levering var modtaget, og en instruktion til chauffør om hvilket navn han skulle trykke på, på dørtelefonen (det er en anden chauffør om mandagen, som ikke har vores nøgle).
Jeg modtog en mail om at bestillingen var modtaget.

Nu har jeg så været hjemme siden klokken 16.30. Kassen skulle komme mellem 17-21. Den er ikke kommet.

Tør jeg bestille en ny kasse, med levering torsdag?

….

Update:

Ved et tilfælde, kiggede jeg ud af vinduet og kunne se en hvid varevogn parkere ved vores port. Ud steg en mand, som fra lastrummet tog en trækasse.
Jeg var hurtig, og sprang ned af alle trapperne, og ud i gården. Jeg bor jo i mumidalen, så det var ikke sikkert han kunne finde frem, i mørket.

Nu sidder jeg og gnasker i et iskoldt sprødt æble. Mums.

Man skal bare cyber-brok-blogge, så løser problemerne sig 😉

8 comments
  1. Hihi, da jeg brokkede mig over røg i køkkenskabet, vups så fik Jimmi taget sig sammen og tætnet…Cyberbrok er åbentbart godt..;-D Godt at du fik din kasse…God tirsdag til dig..

  2. Sikke et held at du fik din kasse, for heroppe virkede der ærlig talt noget tilfældigt med den udbringning.

    Vi forsøgte også – havde skrevet at kassen skulle afleveres på vores fortrappe inde ved huset. Det skete dog aldrig. Den blev stillet/smidt ved carporten, ved en trafikeret vej. Da jeg havde rodet rundt under bilen efter vildfarne og regnvåde appelsiner og kartofler nogle gange, opgav vi.

    God fornøjelse med indholdet af kassen, Therese 🙂

    1. Det lyder da virkelig træls, Ella.
      Jeg synes i perioder, at Aarstiderne har været lidt tunge at danse med. Nu har jeg fx. skiftet telefonnummer, og det kan man ikke bare sådan lige ændre. Så skal der laves helt ny konto osv. Meget besværligt.

      Heldigvis er de gode til at give penge retur, hvis der er dårlige varer eller noget der ikke lever op til fortventningerne. Jeg har fx. ofte været ude for at en frugtkasse der er beregnet til 3-4 personer, for en uge, så indehold 4 små forkølede tomater eller verdens mindste mango 😉

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Måske du også vil synes om
default_featured_image.jpg

Shame on you!

Ok….det var så den første træning. Jeg kom hen til centeret, og mødtes med “bolighuset” (træneren Ilva). Jeg…
Læs mere