34 In kjærsten

Lååve is in the aaair

Jamen altså, som tiden flyver når man har det sjovt. For to år siden, sad jeg på arbejdet. Det var fredag, og om eftermiddagen blev en kontrakt fejret, med lidt champagne. Der var ikke stemning for at blive og hygge med flere alkoholer (og jeg var jo single, og ret glad for at hygge med alkoholer…), så jeg sad og Twittede, med en anden tweeter, som jeg aldrig havde mødt live, men havde fulgt på Twitter i nogle dage;

Så sådan blev det. En ganske almindelig fredag aften, mødte jeg en fremmed mand, som viste sig at være manden i mit liv (det vidste jeg ikke dengang, hvor jeg synes han var en spøjs og lidt besværlig fyr fra Jylland).

Vi har spist morgenmad, jeg lavede pandekager, og masser af kaffe. Ikke værst. Nu er Kjærsten i spaen, og måske hopper jeg selv i den senere. I aften skal vi ned på bænken hvor det hele startede, og derefter ud at spise et hemmeligt sted.

Hyggeligt 🙂

 

You Might Also Like

34 Comments

  • Reply
    Liselotte
    søndag 27. februar 2011 at 13:25

    Åh hjerte… I er fandeme søde, er I 🙂

    Rigtig god aften til jer smukke, unge mennesker 🙂

    • Reply
      Therese
      søndag 27. februar 2011 at 13:28

      Hi hi, tak dejlige kvinde <3

  • Reply
    Marianne's Mening
    søndag 27. februar 2011 at 13:57

    Jeg elsker jeres historie, og tænker tit på jer, når jeg add’er nye på twitter 😉

    • Reply
      Therese
      søndag 27. februar 2011 at 13:59

      Hi hi, ja man ved aldrig hvad der kan ske derinde 😉

  • Reply
    ThinkingSpace
    søndag 27. februar 2011 at 14:17

    Hvor er det fint. Tillykke med hinanden! <3

    • Reply
      Therese
      søndag 27. februar 2011 at 23:07

      Tusind tak 🙂

  • Reply
    Hanne
    søndag 27. februar 2011 at 14:40

    Næh, hvor er det en skøøøøøøøn historie 🙂 Tænk engang at kækhed i tweetformat kan føre til kærlighed og baby. Hvor fint! Det må være Love 3.0…..

    • Reply
      Therese
      søndag 27. februar 2011 at 23:08

      Totalt love 3.0 😉 Hi hi.

  • Reply
    Ida
    søndag 27. februar 2011 at 14:56

    Det er altså en af de aller mest romantiske historier jeg nogen sinde har læst… Hurra for jer. Og for kærligheden!

    • Reply
      Therese
      søndag 27. februar 2011 at 23:09

      Hurra for kærligheden, Ida. Romantik er godt :o)

  • Reply
    Anja
    søndag 27. februar 2011 at 15:47

    Åhhhr, to good to be true 🙂 Love it! God fornøjelse i aften!

    • Reply
      Therese
      søndag 27. februar 2011 at 23:10

      Tak, Anja. Det er en god historie til børnebørnene 😉

  • Reply
    Trine Louise
    søndag 27. februar 2011 at 16:27

    Ej, hvor skægt at se hvordan det hele startede. Længe leve sociale medier!

    • Reply
      Therese
      søndag 27. februar 2011 at 23:11

      Hva’ blir det næste, Trine Louise. Spændende at se hvor vores børn og børnebørn finder deres udkårne 😉

  • Reply
    Mona
    søndag 27. februar 2011 at 16:48

    Ej, hvor er det altså en fin historie. Man kommer jo helt til at snøfte lidt. Tillykke med 2 års dagen. 😉

    • Reply
      Therese
      søndag 27. februar 2011 at 23:12

      Nårh, hvor er du sød. Frem med Kleenex 😉

  • Reply
    Marianne
    søndag 27. februar 2011 at 17:08

    Ej hvor sjovt – jeg kan godt huske da I begyndte at flirte på Twitter 😀

    Håber I får en dejlig dag!

    • Reply
      Therese
      søndag 27. februar 2011 at 23:13

      Hi hi, ja, der blev skrevet lidt frem og tilbage 😉

  • Reply
    Rejen
    søndag 27. februar 2011 at 17:31

    Sikke en sjov måde at mødes på….Og så vidste du ikke engang at det var manden i dit liv…;-D…Hvor dejligt romantiskt…og nu venter I en lille spunk sammen…;-0

    • Reply
      Therese
      søndag 27. februar 2011 at 23:14

      Super romantisk, Annemarie 🙂 Livet er forunderligt.

  • Reply
    Fisker & Fernández
    søndag 27. februar 2011 at 18:16

    Smukt! Det er en vaskeægte kærlighedshistorie 🙂

    • Reply
      Therese
      søndag 27. februar 2011 at 23:14

      Nemlig ! 🙂

  • Reply
    Mette
    søndag 27. februar 2011 at 18:19

    Ææææælsker bare sådan en historie og happy-ending 🙂

    • Reply
      Therese
      søndag 27. februar 2011 at 23:15

      What’s not to låååååååve :o)

  • Reply
    Signe
    søndag 27. februar 2011 at 18:52

    Stort tillykke til jer begge 🙂

    • Reply
      Therese
      søndag 27. februar 2011 at 23:15

      Tusind tak, Signe 🙂

  • Reply
    Ursula
    søndag 27. februar 2011 at 19:01

    Nåååååhrrr, hvor dejligt….

    • Reply
      Therese
      søndag 27. februar 2011 at 23:16

      Meget meget dejligt, Ursula :o)

  • Reply
    Lotte
    søndag 27. februar 2011 at 19:15

    Jeres dejlige historie er afgjort med i min private samling af memorable kærlighedshistorier. Den er i herligt selskab med bl.a. min venindes (hun er nu på sjette år sammen med ham, hun faldt i snak med, da de begge sad og ventede på skadestuen i timevis) og min fasters (som var involveret i et biluheld, og hendes kommende mand – skulle det siden vise sig – var ham, der skaffede hjælp og siden besøgte hende på hospitalet for at se, hvordan hun havde det).

    Let love rule!

    • Reply
      Therese
      søndag 27. februar 2011 at 23:18

      Uhh, det er da også en super god historie. Nårhhh. Romantikken og kærligheden, længe leve ! 🙂

      Krams

  • Reply
    Hege
    søndag 27. februar 2011 at 19:16

    Men Therese, da! Du skal ikke gå ut i mørket for å møte fremmede menn du har møtt på det store, skumle Internettet. Bare spør kjæresten. Han er sikkert enig med meg i det. 🙂

    Gratulerer med dagen.

    • Reply
      Therese
      søndag 27. februar 2011 at 23:24

      Hi hi, Hege. Gjør det aldrig igjen, det lover jeg deg 🙂

  • Reply
    Øglemor