Velfortjent - CopenhagenDaily
12 In film

Velfortjent

Colin Firth, fik en Oscar for sin præstation i “The Kings Speech”. I går så jeg filmen, og hold da kjæften hvor er den Oscar velfortjent. Det er den bedste film jeg har set, meget længe.
Wow.

You Might Also Like

12 Comments

  • Reply
    Catarina
    tirsdag 1. marts 2011 at 11:08

    Den glæder jeg mig til at se – har set traileren et par gange og synes der er ser ud til at være en film lige efter mit hjerte. 🙂

    • Reply
      Therese
      tirsdag 1. marts 2011 at 11:10

      Glæd dig, Catarina. Ihh, hvor er den bare god 🙂

  • Reply
    Marianne's Mening
    tirsdag 1. marts 2011 at 11:59

    Jeg så forfilm for den til Black Swan og tænkte, at den så middelmådig og dårlig ud. At den gad jeg ikke at se.
    Men så er det godt, jeg har mennesker omkring mig, som kan få mig til at ændre mening og i al fald til, at nu vil jeg gerne se den, og så dømme den efter det 😉

    • Reply
      Therese
      tirsdag 1. marts 2011 at 20:04

      Uhh, det syns jeg på ingen måde den var, så jeg håber du gir’ den en chance 🙂 Hi hi.

  • Reply
    Marianne
    tirsdag 1. marts 2011 at 12:21

    Den er fantastisk den film – og pludselig genopdager man sit crush på Colin Firth 😀

    • Reply
      Therese
      tirsdag 1. marts 2011 at 20:04

      Uha, ja. Han er en smækker fyr ! 😉 – selv når han stammer.

  • Reply
    Mona
    tirsdag 1. marts 2011 at 14:29

    Han burde have fået en oscar for længst. Om ikke andet så for at være verdens lækreste mand….

    • Reply
      Therese
      tirsdag 1. marts 2011 at 20:05

      Helt enig !! :o)

  • Reply
    Ida
    tirsdag 1. marts 2011 at 23:30

    Det er en fantastisk film… Og Colin er bestemt dejlig at se på 😉

    • Reply
      Therese
      onsdag 2. marts 2011 at 19:50

      Han er et hug !

  • Reply
    Annette i Barcelona
    onsdag 2. marts 2011 at 07:18

    Jeg stemmer i, både hvad hans lækkerhed angår, men også i at filmen er så absollut fantastisk en af hans allerbedste hvis ikke den bedste… (jeg kan ikke blive enig med med mig om han slår sin egen præstation fra sidste år i “a single man”)… Man kan i denne film simplethen ikke lade være med at lade sig fuldstændigt opsluge i hans kamp for ike at stamme… Storslået film.

    • Reply
      Therese
      onsdag 2. marts 2011 at 19:54

      Jeg var helt vild med “A single man”, og synes at begge roller er enormt stærke – og velspillede. Det er så dejligt at se så meget til ham på det hvide lærred. Mums.