14 In spunken

Hrmpf

Altså helt ærligt, kan jeg ikke helt se hvad Spunken skal bruge ekstra plads på mine lår til ?!?! Ku’ han ikke nøjes med at ha’ sin hybel i maveregionen, eller er han ved at bygge kælder? … suk…. (og det er ikke kagens skyld, jeg sir’ det bare!)….

You Might Also Like

14 Comments

  • Reply
    Dot
    fredag 4. marts 2011 at 11:11

    HiHi, det er jo bare fordi du skal amme så vildt sindssygt meget, og han vil gerne sikre sig at der er mad nok, ikk? Man skulle jo nødigt blive brødflov.
    God weekend,
    Knuser D.

    • Reply
      Therese
      fredag 4. marts 2011 at 11:14

      Ha ha, ja, det er måske meget logisk – men ku’ han så ikke lige se mine lår, inden han byggede ud. Er sikker på at der ligger en liter eller tolv, gemt i hver lårbasse allerede … 😉
      Go’ weekend til dig smækre. Ses snart!
      Knus

  • Reply
    Mona
    fredag 4. marts 2011 at 11:20

    Hey, jeg synes du så gravid ud på den pæne måde…så no worries.

    • Reply
      Therese
      fredag 4. marts 2011 at 16:12

      Nårh, hvor er du sød Mona. Tak 🙂

  • Reply
    Fisker & Fernández
    fredag 4. marts 2011 at 13:02

    Kaelder OG baghus, bare vent 😉

  • Reply
    Øglemor
    fredag 4. marts 2011 at 13:03

    Det er aldrig kagens skyld! Kager vil os alt godt! 🙂 (faldt i øvrigt lige over den dagbog jeg skrev, da jeg ventede Øglen. Og da kunne jeg se, at hun byggede grundigt ud både på mine lår og min bagdel. Havde jeg ellers lykkeligt fortrængt. Kælder OG tilbygning – synes nu nok liiiiige, hun strammede den).

    • Reply
      Therese
      fredag 4. marts 2011 at 16:14

      Hun var grådig, hende Øglen 😉 Er spændt på om Spunken også smider en udestue på !

  • Reply
    Ursula
    fredag 4. marts 2011 at 13:19

    Var jeg den eneste der plus de andre nævnte ting også fik udvidet altan på første sal??

    • Reply
      Therese
      fredag 4. marts 2011 at 16:20

      Nææ, jeg har også fået en fransk altan, og den må da også gerne blive til en større altan 😉 hi hi

      • Reply
        Dot
        søndag 6. marts 2011 at 10:41

        Næ hov, her vil jeg så bare sige at man må ønske sig at den ikke bliver større foroven. Det bliver nemlig en anelse…. punkteret efter det er brugt som spisekammer. Suk altså.
        Eller dvs man siger at 1 år efter endt amning skulle huden have trukket sig sammen. Det er så løgn.

        • Reply
          Therese
          søndag 6. marts 2011 at 10:59

          Nårh, Dot. Jeg synes du skal klage ! Eller forlange at ungerne bruger deres børneopsparing på en ny altan til dig ! 😉

  • Reply
    Vevika
    fredag 4. marts 2011 at 21:25

    Altså jeg håber virkelig at vores lillebror har tænkt sig at spise igennem! For ikke nok med, at jeg har fået et nyt sæt lår og bryster, så er der snart kun plads til udvidelse i kinder og fødder, ikke kønt siger jeg bare… Shit oss’.

    • Reply
      Therese
      fredag 4. marts 2011 at 21:31

      Orv, gad vide hvad det er han bygger i kinder og fødder? En elevator måske? 🙂

      Jeg er sikker på du stadig ser brandgodt ud ! Hamsterkinder eller ej.