Hvid som sne - CopenhagenDaily
10 In barselsliv

Hvid som sne

Da jeg stod op, kiggede jeg som jeg plejer ud. Der var hvidt. Ikke over det hele, men på tagene og ude i gården, var der hvidt.
Spunken var ikke super imponeret af synet, så nu må vi se om han lægger mærke til det, når vi senere skal ud på trilletur.
Turen går til Østerbro, hvor vi skal besøge min “x-sviger”. Hun lokker med kaffe og kage, og jeg er ikke svær at lokke. På vej derud, vil jeg se om den lokale kiosk, har flere af de smukke tulipaner, til billig penge. Så skal de med som værtindegave (og jeg vil købe en ekstra buket med til min egen vase).
Jeg elsker tulipaner, og i går så jeg en smuk smuk farvevariant, ovre hos Liselotte. Den må kunne findes et sted, i byen. Der skal jages, snart, kan jeg mærke.

Udover en trille-kaffe-tur, skal der nok også støvsuges og ordnes lidt ude på badeværelset. Ejendomsmæglerne, kommer på tirsdag, og jeg har allerede en smule sved på panden.

Hvad skal du lave i dag?

You Might Also Like

10 Comments

  • Reply
    Catarina
    søndag 29. januar 2012 at 11:31

    Det lyder som en skøn søndag, med både frisk luft og kaffeslapperras. Dejligt. 🙂

    Hyg jer. 🙂

    • Reply
      Therese
      onsdag 1. februar 2012 at 21:04

      Det var skønt, og tænk, dagene er gået så stærkt, for nu er der ikke lang tid til weekend igen 🙂

  • Reply
    Erika
    søndag 29. januar 2012 at 12:03

    Det lyder super hyggeligt. Her står den også på hygge (og en lille smule spartlen, men det tager manden sig af). Hvis babyen vil sove lidt på et tidspunkt, har jeg en plan med mon symaskine, men lad os nu se… 🙂

    • Reply
      Therese
      onsdag 1. februar 2012 at 21:05

      Hvad har du mon syet, eller hvad kunne du tænke dig at sy, hvis du ikke fik taget maskinen frem ? 🙂

  • Reply
    ohhhappy
    søndag 29. januar 2012 at 12:17

    Det lyder hyggeligt!
    Her står den på oprydning og rengøring efter familie-brunch i går, en trilletur i snevejret og så kommer en sød veninde forbi til aftensmad+et afsnit af Grey’s. Det er en tradition, som har stået på standby siden jeg blev mor, og som jeg glæder mig meget til at genoptage (og så har jeg aftalt med babyen, at han sover imens ;)…)
    Rigtig god søndag til dig!

    • Reply
      Therese
      onsdag 1. februar 2012 at 21:06

      Jeg håber at babyen fik sovet, og at I fik tøsehygget 100%, for det lyder da godtnok som en hyggelig tradition 🙂

  • Reply
    Katrine
    søndag 29. januar 2012 at 15:56

    Jamen dagen har budt på bobslæde på matriklen med Proppen som lyserød skumfidus… Nu skal der nydes kaffe foran brændeovnen som buldrer lystigt og tv’et kører naturligvis på tv2 hvor de viser mænd i shorts 🙂

    • Reply
      Therese
      onsdag 1. februar 2012 at 21:07

      Årh, det lyder bare hyggeligt ! Jeg glæder mig så meget, til Spunken er stor nok til kælkebakken 🙂

  • Reply
    Sussi
    mandag 30. januar 2012 at 21:29

    Pøj pøj med ejendomsmæglernes kig forbi i morgen 🙂 Det er jo bare rigtig spændende – pludselig er lejligheden solgt og I er på vej på nye boligeventyr.

    • Reply
      Therese
      onsdag 1. februar 2012 at 21:07

      Jeg håber du har ret, Sussi. Vi er SÅ klar, til at komme videre.