14 In barselsliv

Når man er helt udmattet…

…er det fantastisk, at ha’ en Kjærste, der tar’ nogle timer fri fra kontoret, for at ta’ Spunken med ud på en trilletur.

 

Spunken er så sur og hidsig, disse dage, at jeg ikke aner mine levende råd. Det er vist et af de berømte “tigerspring”, og man kan ikke gøre andet end at vente på at det holder op. Men jeg er træt, udmattet og så grådlabil at man skulle tro jeg rugede på Spunkens lillebror…(det gør jeg bestemt ikke, skal slåes fast, selv om det muligvis kunne se sådan ud, da jeg endnu mangler de der 8 10 kg).

Nu skal jeg ha’ en times “Therese-tid”, og jeg har svært ved at finde ud af hvad jeg skal finde på. Måske det bare ender med at jeg lægger mig, i sengen. Evt. med iPad og tøseserie-streaming.

 

You Might Also Like

14 Comments

  • Reply
    Susanne
    fredag 17. februar 2012 at 12:43

    Åh Therese, sådan er det også herhjemme. Min kæreste er også hjemme i dag, efter jeg truede med at kaste mig ud af vinduet, hvis jeg skulle være alene med Sigurd en time mere. Jeg messer konstant ‘det er bare en fase, det er bare en fase…..’;) jeg håber snart Spunken stopper mobningen af hans mor:)

    • Reply
      Therese
      fredag 17. februar 2012 at 18:44

      Ha ha, Susanne. Jeg kender det med at smide noget ud af vinduet…her er det ikke mig selv, men Spunken, der er på vej ud….ofte…. 😉 Rigtig god weekend, til dig og familien!

  • Reply
    Sandra
    fredag 17. februar 2012 at 12:52

    Hvor er han fin med den body hehe 🙂
    Håber du får hvilet dig, og at spunken snart er ovre “balladen”!

    • Reply
      Therese
      fredag 17. februar 2012 at 18:45

      Han er en fræk én, sådan at drille sin mor på den måde 😉

      Jeg fik hvilet lidt, og det har hjulpet. Skønt.

  • Reply
    Susanne
    fredag 17. februar 2012 at 13:10

    Håber et par timer for dig selv hjælper, for man er virkelig udkørt når de kære børn har en “dårlig periode”…..

    • Reply
      Therese
      fredag 17. februar 2012 at 18:46

      Tak, Susanne.
      Det gjorde underværker, og jeg håber at jeg får ladet lidt op, her i weekenden.

  • Reply
    Fisker & Fernández
    fredag 17. februar 2012 at 14:16

    Føler ned dig, søde ven 🙂

    • Reply
      Therese
      fredag 17. februar 2012 at 18:46

      Tak, søde Fisker 🙂 Rigtig god weekend, til jer nede i Madrid.

  • Reply
    rejen
    fredag 17. februar 2012 at 15:45

    Stakkels dig, det er hårdt, men godt at du har en skøn kæreste der lige kan tage over et par timer…Men han ser nu skøn ud den lille bandit…;-D

    • Reply
      Therese
      fredag 17. februar 2012 at 18:47

      Jeg er så heldig, Annemarie. Af og til tænker jeg, hvad jeg mon skulle gøre uden Kjærsten – heldigvis behøver jeg ikke at tænke på det, for han skal ingen steder. Basta. 🙂

      Han er jo skøn…på billeder, og når han sover. Hi hi hi 😉

  • Reply
    Vevika
    fredag 17. februar 2012 at 15:53

    Øv! Håber at du får ladet op og får en god weekend, med lidt ro fra Spunken.

    • Reply
      Therese
      fredag 17. februar 2012 at 18:48

      Tak, Vevika. Jeg krydser fingre for det. Ellers skal der gåes en masse lange ture, på noget underlag der får barnevognen til at ryste 😉

  • Reply
    ohhhappy
    fredag 17. februar 2012 at 17:05

    Uha, det lyder hårdt… Jeg håber, du når at lade batterierne lidt op i løbet af din alenetid.
    Go’ weekend!

    • Reply
      Therese
      fredag 17. februar 2012 at 18:49

      Tak. Det hjalp, og jeg håber på en fredelig weekend.

      Rigtig god weekend til dig, og familien 🙂