21 In giv-væk

Underholdning til din baby

Så er det vist tid til en ny giv-væk. Denne gang, er det både til mor og baby. Til baby, fordi baby synes det er sjovt, og til mor, fordi mor kan komme ud at tisse, lave sig en kop kaffe eller sætte aftensmaden over.

Baby Einstein, er dvd’er og cd’er med babyvenlig musik (uden at det er mega Teletubbies-irriterende). Spunken elsker det, og samlingen med godnatsange, får ham hver aften, til at falde til ro.

Alt du skal gøre, er at skrive en kommentar her, inden den 5. april. Så trækker jeg lod, og sender fluks dvd’en afsted.

PS. Dette er ikke godnatsangene på cd, men en dvd med Baby Einstein, Mozart.

You Might Also Like

21 Comments

  • Reply
    Tanja
    mandag 26. marts 2012 at 11:18

    Ja tak.. At stå med to drenge under madlavningen er ikke altid lige nemt.. Så ja tak.. lige gyldigt hvor irriterende den skulle være (hvilket den så ikke er) så tager jeg imod 😉 Bare drengen(e) er glad.

  • Reply
    Ohhhappy
    mandag 26. marts 2012 at 11:58

    Pick me :)! Her trænger sådan til at blive ryddet op, men Kröte vil ikke give lov../

  • Reply
    Mette Katrine Hansen
    mandag 26. marts 2012 at 12:21

    Ej, den vil jeg gerne vinde, så jeg kan komme til at tisse. Har ikke tisset i 8 måneder nu.

  • Reply
    Øglemor
    mandag 26. marts 2012 at 12:31

    Her er jeg helt klart med. Måske man endda kan nå at tisse OG sætte aftensmad over. Det ville jo være fantastisk! 🙂

  • Reply
    Alice M
    mandag 26. marts 2012 at 12:33

    Jeg vil også gerne prøve at tisse mens baby er vågen…

  • Reply
    Lisbeth
    mandag 26. marts 2012 at 12:54

    Den vil jeg gerne vinde til babyen i min mave. Har faktisk termin idag (kom nu ud… NU 🙂

  • Reply
    Charlotte
    mandag 26. marts 2012 at 13:26

    Åh, den vil jeg også gerne vinde.:o)

  • Reply
    Rikke
    mandag 26. marts 2012 at 15:20

    Den kunne min fjernsynsafhængige søn, Oliver på snart 7 mdr i hvert fald godt tænke sig 🙂

  • Reply
    Dorte Knudsgaard
    mandag 26. marts 2012 at 16:38

    Gaven til lille søde Severin:-)

  • Reply
    Lotte
    mandag 26. marts 2012 at 17:39

    Den vil jeg rigtig gerne vinde!

  • Reply
    Emma
    mandag 26. marts 2012 at 18:13

    Orv, lige hvad vi mangler herhjemme. Den kunne være rigtig god til at hjælpe lille Asli med at falde i søvn i sin seng…forhåbentlig:-)

  • Reply
    Tanja
    mandag 26. marts 2012 at 18:18

    Vi hørte en del Mozart da min søn var nyfødt pga han havde mavebøvl, det fik ham til at falde en smule ned. Men har kun musikken vis TDC Play, så det ville være super at vinde noget “ægte” musik:)

  • Reply
    Sussi
    mandag 26. marts 2012 at 18:19

    Vi har en baby Einstein dvd herhjemme om dyr, og den er Livapigen helt vild med. Det lyder spændende med babyvenlig musik – og endda noget der er til at holde ud for moren.. Teletubbies er forbudt hos os!;-)

  • Reply
    Anne-marie Petersen
    tirsdag 27. marts 2012 at 08:09

    Ej – Den vil jeg gerne vinde. Er ved at løbe tør for ideer der kan aktivere lillemanden, når moar skal lave mad og andet. Måske det kunne holde hans fokus så han ikke piller i ALT det han ikke må 😉

  • Reply
    Dottie.dk
    tirsdag 27. marts 2012 at 08:51

    Åh den ville jeg gerne vinde!
    Liam elsker baby mozart, vi har dog kun ganske få sange købt på min iPhone 🙂

  • Reply
    Marie Louise
    tirsdag 27. marts 2012 at 09:31

    Åh den vil jeg gerne have fingrene i! 🙂

  • Reply
    Susanne
    tirsdag 27. marts 2012 at 20:37

    Åh ja tak, har en aktiv søn, der kun sover halvanden time i løbet af hele dagen. Den ville uden tvivl kunne give et afbræk i en laaaaang dag:)..

  • Reply
    Trine