Er det for tidligt at jule? - CopenhagenDaily
14 In arbejde/ bolig/ jul/ sikka

Er det for tidligt at jule?

…altså, det synes jeg jo det er, men jeg er nødt til det, for nu sidder jeg og lægger julepynt ind på webshoppen. Folk er tidligt ude, og snart kommer der mange fine nyheder fra bla. Kähler og Rie Elise Larsen på lager.

AW 2013-14

Hjemme på matriklen, går der dog lang tid før jeg finder plads til juledugen og nisserne, men så kommer jeg til gengæld også til at gi’ den max gas med julegardiner og pyntede grene og træ(er).

Hvornår begynder I at jule hjemme hos dig?

Dette er ikke et sponsoreret indlæg, men reklame for min egen butik 😉

You Might Also Like

14 Comments

  • Reply
    Anne
    tirsdag 17. september 2013 at 18:48

    Hos mig jules der tidligs 18.november…Ditte fylder år d17. Nov…såå ingen julerier før hendes fødselsdag.
    Men der skal jo tænkes halve år fremad, når man har butik 🙂

    • Reply
      Therese
      tirsdag 17. september 2013 at 21:24

      Det gir’ fin mening at vente til efter Dittes fødselsdag 🙂

      Jeg har virkelig haft svært ved at tænke på julepynt, men allerede i februar, var jeg på messe hvor der var masser af pynt til jul… det er ellers dér man stadig er en smuuule træt af juleri 😉

  • Reply
    Ditte P.
    tirsdag 17. september 2013 at 19:32

    Kan de fine juleting kun købes via webshoppen, eller også i din butik? kh Ditte

    • Reply
      Therese
      tirsdag 17. september 2013 at 21:25

      Du kan købe det hele i butikken, Ditte 🙂

  • Reply
    Lene
    tirsdag 17. september 2013 at 20:39

    Jeg juler ikke før december og får heller ikke købt gaver eller julerier før. Men i slutningen af november sniger der sig juleCDer ud i min bil, det er så hyggeligt i de mørke morgener at synge julesange på vej til arbejde 🙂

    • Reply
      Therese
      tirsdag 17. september 2013 at 21:30

      Pyha, nej. Julegaver får jeg heller ikke købt før, selv om jeg efter jul altid tænker at jeg vil købe dem før – næste år… 🙂

      På Spotify, har jeg en laaaang jule-spilleliste. Den glæder jeg mig til at trykke play på, men nok først sidst i november, som du 🙂

  • Reply
    Trine
    tirsdag 17. september 2013 at 21:39

    Ja det er alt for tidligt at jule… Selvom det er skide hyggeligt, så kiggede jeg fra midt maj og til midt juli kun på julepynt på jobbet… Så jeg tror min kvote er brugt op… Hvertfald lige indtil 1. december eller 1. søndag i advent (hvad der nu kommer først)…

    Men glædelig før-jul, eller noget 🙂

    • Reply
      Therese
      mandag 23. september 2013 at 11:36

      Jeg tror første december, ér første søndag i advent i år 🙂 Smart!

  • Reply
    Mette Danielsen
    onsdag 18. september 2013 at 10:44

    Vi lukker julen ind 1. Søndag i advent. Der tager vi også ud og fælder juletræet, som dog først tages ind og pyntes kort før selve juleaften 🙂

    • Reply
      Therese
      mandag 23. september 2013 at 11:37

      Årh, hvor hyggeligt. Vi har ikke fældet træer selv, men henter det på torvet… 😀 Men måske man skulle prøve det med at ta’ ud og selv fælde det, nu hvor Spunken er blevet så stor at han måske syns det er sjovt.

  • Reply
    Mette
    fredag 20. september 2013 at 10:16

    1. søndag i advent eller 1. december (jeg har dog allerede forhåndsreserveret nogle af de juleting jeg ikke nåede sidste år og som jeg ved der bliver run på).

    I mit barndoms hjem var det først efter 13. december, så min fødselsdag ikke druknede i jul.

    • Reply
      Therese
      mandag 23. september 2013 at 11:38

      Jeg er også lidt lun på diverse julesager, men jeg kan slet ikke få mig til at lave bestillingen endnu 😀

      Nej, det er nok lidt noget andet når man har fødselsdag i december. Jeg har også en veninde der har gjort på samme måde som jer, da hun selv var yngre.

  • Reply
    conny
    søndag 22. september 2013 at 12:37

    Jeg holder mig i skindet indtil 1. søndag i advent eller 1. december. Så kommer der julepynt op hen ad vejen. Og juleaften er der ret meget. Især nisser. Jeg har fået det med nisser på mine gamle dage. Husbonden siger ofte: Nå, har du nu købt årets nisse – igen.

    • Reply
      Therese
      mandag 23. september 2013 at 11:39

      Jeg har det på samme måde med glasfugle til træet… Jeg kan slet ikke få nok af dem 😀