21 In giv-væk

Vind et cover til din “Bop-bop”..

dora-liggende

Spunken og “Bop-bop” er bedste venner. Hvis du skulle være i tvivl om hvem “Bop-bop” er, så er det min iPad – eller dvs. nu er det Spunkens iPad.
Han har siden han var ganske lille, været en ørn til at betjene den, og han bruger den til at se tegnefilm, lægge puslespil, spille musik eller se billeder på.

puslespilshygge

For nogle uger siden, fik jeg tilsendt et cover til “Bop-bop” af webshoppen “CoverMe”, lavet i blødt “EVA”-skum. Så nu kan iPaden stå af sig selv, bæres nemt rundt eller bare beskyttes lidt bedre end ellers.

Den er virkelig god synes jeg, og mere børnevenlig end det gamle cover jeg havde.

Du kan vinde sådan en fætter, i rød, ved at svare på hvor mange forskellige farver du kan få “Speck-coveret” i.

Jeg trækker en vinder om en uge – den 31. oktober.

You Might Also Like

21 Comments

  • Reply
    Louise Oest Larsen
    torsdag 24. oktober 2013 at 13:52

    Ihh det er jo helt perfekt med sådan en lille pilfinger vi har herhjemme 🙂

    De kan fåes i 4 forskellige farver 🙂

  • Reply
    Matilde Svenstrup
    torsdag 24. oktober 2013 at 13:54

    Uhhh, den tror jeg vil passe så fint hjem til vores stakkels og meget udsatte Ipad 😉 Speck-coveret fåes i 4 farver.
    Tak for en dejlig blog, med en skøn beskrivelse af jeres families hverdag.
    mvh Matilde

  • Reply
    Øglemor
    torsdag 24. oktober 2013 at 13:54

    Åhr, sådan en vil Varanen gerne have. Hans iPad får en temmelig ublid medfart, og faktisk holder den pause (og har gjort det et stykke tid), fordi han bliver så hidsig på den og dermed kaster den rundt 🙂 Der er allerede et cover på den, men det er ikke særlig praktisk for små børnefingre, så en iGuy ville være perfekt.

    Iflg. dropdown-menuen på hjemmesiden kan man få den i 4 farver, men det er så ekskl. den blå, der er vist på billedet. Så jeg siger 4 ELLER 5 farver 😉

    … Og så vil jeg i øvrigt lige sige, at jeg elsker sætningen i produktteksten, der lyder “For korte mennesker er betragtningsvinklen perfekt …” Det må betyde, at den også er helt perfekt til mig 🙂

  • Reply
    Rikke
    torsdag 24. oktober 2013 at 15:16

    Den kan fås i 4 farver… bum bum… og gi mig så det cover!! 🙂

  • Reply
    Ilse
    torsdag 24. oktober 2013 at 16:34

    Mit barnebarn er også ferm til at bruge Ipad. Utroligt hvor hurtigt de får det lært. Hun er endnu ikke 2 år. Ville være glad for at forære hende den til 2 års fødselsdagen her først i november.
    Ja jeg har også se at der er 4 farver.

  • Reply
    Charlotte
    torsdag 24. oktober 2013 at 18:06

    Altså, det er jo et svært spørgsmål. :o)

    På CoverMe kan man købe den i 4 farver, ligesom på producentens hjemmeside. Nu var spørgsmålet jo hvor mange farver man kan få den i, og så må svaret være 4 forskellige farver hvis det er til alm. iPad, og 5 forskellige farver hvis det er til iPad mini (ifølge producentens hjemmeside).

  • Reply
    Ditte
    torsdag 24. oktober 2013 at 21:27

    Den fås i fire fine farver, og sådan en rød en måtte meget gerne lande herhjemme ved mig, for nøj hvor er den smart 🙂

  • Reply
    Anne Sofie
    fredag 25. oktober 2013 at 10:39

    På hjemmesiden kan man bestille den i 4 farver 🙂
    Krydser fingre!

  • Reply
    Sidsel
    fredag 25. oktober 2013 at 11:37

    Jo altså, der står 4 farver på drop Down menuen, men det er uden den blå der er på billedet(?) eller er det måske en fesen lilla 😀
    Vores iPad kunne også godt bruge et børnevenligt cover, så håber vi at de voksne også kan holde det ud 😀

  • Reply
    Alice M
    fredag 25. oktober 2013 at 16:05

    4 farver.

    Ludvig er også ret ferm efterhånden. Vi bruger den mest til at se Pe-Pe-Pe og Miiiil på… (Postmand per og lille kat Emil) og Lille Nørd.

    Det der vil gøre det lidt mere sikkert.

  • Reply
    Camilla H
    søndag 27. oktober 2013 at 01:44

    Ååååhhhh det kunne være helt fantastisk med sådan et cover – jeg er mega nervøs når unger går rundt med vores iPad 🙂

    Den fåes i 4 farver 🙂

  • Reply
    Mia Hansen
    søndag 27. oktober 2013 at 13:18

    Den fåes i 4 farver. 🙂 det er super smart og er sikker på at min iPad ville blive super glad for sådan et cover, nu hvor den efterhånden ret ofte er i hænderne på min datter på 1,5 år 🙂

  • Reply
    Anette Larsen
    mandag 28. oktober 2013 at 17:51

    4 friske farver

  • Reply
    F. Madsen
    mandag 28. oktober 2013 at 18:26

    Fire farver må også være mit svar.

  • Reply
    Birgitt Pedersen
    tirsdag 29. oktober 2013 at 08:12

    Få es i 4 farver

  • Reply
    Sara
    tirsdag 29. oktober 2013 at 10:45

    Coveret fås i 4 farver.. 🙂
    Krydser fingre..

  • Reply
    Tonie Helmersen
    tirsdag 29. oktober 2013 at 21:58

    Fås i 4 flotte farver, genial opfindelse, ville være meget kærkommen her hos os….

  • Reply
    Stephanie
    onsdag 30. oktober 2013 at 11:36

    Den kan købes i 4 farver via linket – Orange, rød, grøn og lilla – dog vises der også en blå på billedet, så den farve er nok mulig at købe et andet sted 🙂 Håber jeg vinder, da vi allerede har fået ødelagt 1 ipad i familien….. !!! please please please 😀

  • Reply
    Finurligt
    onsdag 30. oktober 2013 at 12:56

    F I R E !

  • Reply
    Anette Sidor
    onsdag 30. oktober 2013 at 21:09

    4 farver – og jeg er vild med den røde 🙂

  • Reply
    Jan K.
    torsdag 31. oktober 2013 at 00:08

    De findes i 4 forskellige farver ;o)