Spunken elsker at cykle på en stor, tung, trehjulet cykel henne i børnerehaven. I fødselsdagsgave fra mårmoar, får han også en cykel – sådan en med støttehjul. Jeg glæder mig rigtig meget til at se hvordan han griber det an. Nu har han en løbecykel, som han er ganske ferm til. Da vi var i Skagen lærte han at løfte begge ben, så han kunne udnytte farten og samtidig øve sig i at holde balancen. Ret sejt, syntes moderen. Genboens store pige, cykler afsted og hun er virkelig dygtig. Det bli’r sjovt også at se Spunken i fuld fart.


1 comment
Han er sikker allerede i fuld gang med at cykle – dejligt at han fik en af mormor. 😀