61 In featured/ giv-væk

Urtekram til hud og hår

Sponsoreret

Urtekram og jeg, har en lang kærlighedshistorie. Allerede da jeg flyttede til København tilbage i 1997, kendte jeg mærket. Jeg farvede nemlig håret med Henna og brugte Urtekrams Hennashampoo til mit hår. Jeg husker stadig den blå plastikflaske med et smukt malet billede af en kvinde med stort, rødt hår.

Siden dengang har Urtekram stået på hylder og ligget i skufferne. Det er en god gammel kending i mine indkøbsvaner.

Det er længe siden jeg har haft en konkurrence her på bloggen. Det må jeg vist hellere gøre noget ved, så i samarbejde med skønne Lahme Kommunikation og Urtekram, har du nu mulighed for at vinde en stor, lækker pakke med selvforkælelse.

Hvad er der i pakken?

Pakken har en værdi af 580 kroner og indeholder følgende:

  • Aloe Vera Shampoo: Giv dit hår masser af fugt og nyd duften af solmodne appelsiner. Vi har fyldt flasken med naturens egne fugtgivere aloe vera og glycerin, der plejer dit hår let.

 

  • Aloe Vera Balsam: Solmodne appelsiner giver et strejf af friskhed, mens fugtmagneten aloe vera samarbejder med lecitin og glycerin for at give dig velplejet og luftigt hår, der er nemt at rede ud. Masser ind i håret og lad virke 2-3 min.

 

  • Aloe Vera Fodcreme: Nyd følelsen af virkelig forkælede fødder. Hurtig-absorberende Foot Cream med økologisk sheasmør, som nærer og beskytte dine fødder med en formel, der virker mod overdreven sveden og minimere lugt. Indeholder en stor mængde af økologiske ingredienser til at bevare sunde fødder. Indeholder Hexapeptide-11, for booste dannelsen af elastin og kollagen. Hyaluronsyre og diglycerini hjælper med at blødgøre tør hud og sprukne hæle.

 

  • Aloe Vera Gel: Gel med hyaluronsyre og hexapeptider booster dannelsen af kollagen og elastin, er ren økologisk fugtighed og næring til tør hud, med beroligende og helende effekt på dehydrerede eller beskadigede hudceller. Denne gel egner sig fremragende som aftersun-gel og er ligeledes god til solbrændt hud, da den fremmer helingen af blærer og sår. Påføres direkte på huden, hvorefter den blidt masseres ind. Kan bruges så ofte, du behøver det.

 

  • Kokos Body lotion: Lavet med økologisk jomfru kokosolie og hyaluronsyre, som på naturlig vis tilfører næring og fugtighed til normal hud. Derudover har den en dejlig duft af naturlig kokossødme.

 

  • Kokos conditioner spray: Leave-in Spray Balsam med økologisk kokosnektar, som på naturlig vis bidrager til afbalanceret fugtighed og forebygger tørhed i normalt hår. Håret bliver let at rede ud og efterlades silkeblødt. Derudover får håret en dejlig duft af naturlig kokossødme. Sprayes i vådt eller tørt hår og vaskes ikke ud. Omrystes før brug.

 

  • Nordisk Birk Håndcreme: En superfugtende trio af sheasmør, kæmpenatlys- og mandelolie kombineret med styrkende birkebladsekstrakt giver dig silkebløde og velplejede hænder. Tilsat inspirationen fra de nordiske birkeskove og den blide duft af kornblomst. Vinderen i Danish Beauty Award 2013 i den økologiske kategori.

 

  • No Perfume Håndsæbe: Hvis du gerne vil vaske dine hænder rene og bløde, så er sæben her perfekt. Vi har nemlig bedt aloe vera og glycerin sørge for bløde bobler fyldt med fugt til dine hænder, men sagt helt farvel til parfumen.

 

  • No Perfume Ansigtscreme: Let dagcreme helt uden parfume, kun ren fugt til din hud.

 

  • Rose Håndsæbe: At vaske hænder kan være en ren nydelse, når duften af tusindvis af roser strømmer imod dig. Så lad de bløde bobler fyldt med plejende aloe vera og glycerin vaske dine hænder rene og bløde.

 

  • Rose Showergel: Giv din krop opmærksomhed, mens du lader de bløde bobler fyldt med plejende aloe vera og glycerin vaske din hud ren og blød. Og glem ikke at nyde duften af tusindvis af roser.

 

  • Lip balm med shea butter: Fugtende og plejende læbepomade med masser af hyaluronsyre og hexapeptid der sammen med shea og vanilje sikrer sunde læber.

Jamen hvordan vinder jeg alle de labre ting?

Alt du skal gøre, er at svare på hvornår Urtekram blev grundlagt. Hvilket årstal. Skriv også gerne i kommentaren hvilket Urtekram produkt der er dit yndlingsprodukt – hvis du altså har et 🙂

Mit yndlingsprodukt er helt klart conditioner sprayen med kokos. Den gør mit hår blødt og lækkert, og sørger for at krøllerne ikke bli’r for tørre.

Jeg trækker en vinder tirsdag den 28. marts.

Det med småt – du skal ha’ en adresse i Danmark for at deltage i denne konkurrence.

Vinderen er fundet – stort tillykke til Nette Stormlund 🙂

Vinderudtrækning kan i dag ses inde på Instagram-Stories så alle kan se det er gået rigtigt for sig.

 

You Might Also Like

61 Comments

  • Reply
    Nette Stormlund
    onsdag 22. marts 2017 at 14:57

    Urtekram blev grundlagt i 1972.

    Har samme oplevelse som dig 🙂 Da jeg flyttede til Kbh flyttede Urtekrams produkter også ind her. Deres Rose shampoo var favoritten – og det er den sådan set stadig. Det er ikke altid jeg lige kommer af sted og får shoppet den ind, men fortryder det også altid lidt bagefter, hvis det glipper.

    Ville være en FED præmie at vinde!!

  • Reply
    Laura E. Bannebjerg
    onsdag 22. marts 2017 at 14:57

    Urtekram blev grundlagt i 1972. Mit yndlingsprodukt er Nordisk birk Bodylotion

  • Reply
    Øglemor
    onsdag 22. marts 2017 at 15:09

    Åhr, en lækker pakke. Den ønsker jeg mig! 🙂 Urtekram blev grundlagt i 1972. Jeg er aldrig kommet ordentligt i gang med at bruge Urtekrams skønhedsprodukter, så jeg har ikke et yndlings endnu – selv om den conditioner spray, du skriver om, lyder som om, den godt kunne gå hen og blive det. Den lyder lige som noget, jeg står og mangler dagligt! Til gengæld er jeg storforbruger af Urtekrams madvarer og sværger til deres krydderier. Gode, ærlige produkter – det kan vi li’!

  • Reply
    Gitte Toftager
    onsdag 22. marts 2017 at 15:31

    Urtekram blev grundlagt da jeg var to år og lykkelig lille hippie unge i 1972
    Jeg har ikke noget yndlings… men elsker bare sagerne for alt det gode der er i… og så ser de lækre ud på hylden.

  • Reply
    Karin
    onsdag 22. marts 2017 at 15:34

    Denne lækre pakke kunne jeg godt ønske mig, så jeg vil prøve lykken.
    Urtekram blev grundlagt i 1972.
    Jeg er aldrig blevet Urtekram bruger, som vinder kunne det måske ændres, der er jo flere muligheder, har set flere der kunne blive favoritter udfra beskrivelsen, dog uden at blive afprøvet.

  • Reply
    Emma
    onsdag 22. marts 2017 at 16:06

    Urtekram er grundlagt i 1972 🙂 Mit yndlingsprodukt er deres håndsæbe med kokos 🙂 Den er god og med en dejlig diskret duft.

  • Reply
    Anne-Mette G
    onsdag 22. marts 2017 at 16:11

    Urtekram blev grundlagt i 1972. Jeg er glad for birkehåndcremen :-).

  • Reply
    Frk Møller
    onsdag 22. marts 2017 at 16:23

    Urtekram blev grundlagt i 1972.
    Jeg har faktisk ingen yndlingsprodukt, så jeg håber at vinde, for at prøve noget nyt og få et yndlingsprodukt. Tænk at forkæle sig selv efter fødsel og 3. barn

  • Reply
    Anne
    onsdag 22. marts 2017 at 16:24

    Urtegram blev grundlagt i 1972… samme år som jeg blev født
    Har ikke den store erfaring med urtegram, nogle enkelte dagligvarer så dette vil måske kunne få mine øjne op for nyt og godt.

  • Reply
    Annette Andersen
    onsdag 22. marts 2017 at 18:01

    Urtekram blev grundlagt i 1972. Jeg har ikke et yndlingprodukt fra Urtekram men bruger dagligt deres kokosolie,krydderier, kornprodukter,tørrede frugter osv osv

  • Reply
    Figarine
    onsdag 22. marts 2017 at 18:22

    Urtekræmmer blev grundlagt i 1972 – lyder som lækre produkter

  • Reply
    Monica
    onsdag 22. marts 2017 at 18:58

    Urtekræmmer blev grundlagt i 1972. Min favoritprodukt er håndcremen.

  • Reply
    Åse W Norup
    onsdag 22. marts 2017 at 19:03

    Grundlagt i 1972.
    Mit yndlingsprodukt er den lækre flydende håndsæbe med rosenduft, men er generelt bare glad for Urtektams produkter

  • Reply
    Jonna
    onsdag 22. marts 2017 at 19:34

    Grundlagt i 1972.
    Er mest ting i madlavningen jeg kender dem fra men der er også flere gode ting.
    Ville være dejligt at prøve alle de fine ting du skriver om

  • Reply
    Maj Laursen
    onsdag 22. marts 2017 at 19:41

    I 1972 præcis før jeg blev født.
    Bruger stort set kun deres shampo og bodyshampo, bedst er måske kokos eller nordisk birk.

  • Reply
    Camilla Sadolin
    onsdag 22. marts 2017 at 20:02

    1972 🙂

  • Reply
    Maja Henriksen
    onsdag 22. marts 2017 at 20:12

    Urtekram blev grundlagt i 1972 Og her er det rose håndsæbe og kokos deo som jeg næsten altid har, jeg bryder mig ikke om når tingene lugter af for meget pg jeg syntes urtekram er rigtig god til at duft svagt

  • Reply
    Liselotte
    onsdag 22. marts 2017 at 21:04

    Urtekram blev grundlagt i 1972. Jeg er ret glad for deres birke-håndcreme.

  • Reply
    Charlotte K
    onsdag 22. marts 2017 at 21:10

    Urtekram blev grundlagt i 1972.
    Jeg kender ikke deres plejeprodukter men vil vildt gerne prøve dem, så jeg krydser fingre.
    Jeg har rigtig mange favoritter hos urtekram og de er alle spiselige

  • Reply
    Stine Holst Laustsen
    torsdag 23. marts 2017 at 08:11

    Urtekram blev grundlagt i 1972.
    Jeg har endnu ikke prøvet nogle af deres produkter, men stod så sent som i går og kiggede på dem Jeg ville elske at vinde sådan en omgang lækkerhed.

  • Reply
    Inge
    torsdag 23. marts 2017 at 09:35

    Grundlagt 1972
    Elsker duften og følelsen af Kokos Body lotion

  • Reply
    K-V
    torsdag 23. marts 2017 at 09:56

    Urtekræmmer blev grundlagt 1972. Jeg vil gerne lære Urtekrams plejeprodukter at kende. Pt kender jeg kun madprodukter fra Urtekram.

  • Reply
    conny
    torsdag 23. marts 2017 at 10:28

    Urtekram blev grundlagt i 1972. Jeg vil glæde mig allermest til at prøve deres lipbalm, for jeg har det sådan, at hvis jeg kommer til at tænke på, at mine læber måske er tørre, så skal jeg have læbepomade NU, og hvis man så havde en lækker en i tasken, der ovenikøbet ikke indeholder for mange “grimme” ting, så må himlen da være nær.

  • Reply
    Maybritt Jørgensen
    torsdag 23. marts 2017 at 16:36

    1972 🙂

  • Reply
    Stine
    fredag 24. marts 2017 at 07:56

    1972 😉

    Jeg er vild med håndsæberne fra Urtekram 🙂 De er lækre og ser fine ud på badeværelset. Og prisen er til at overkomme!

  • Reply
    Maria N
    fredag 24. marts 2017 at 08:00

    Åh, en lækker pakke.
    Urtekram blev grundlagt i 1972 og har derfor allerede eksisterede længe.
    Jeg kender ikke så meget til deres hår- og hudprodukter, men mere deres madvarer, så håber jeg kan få mulighed for at stifte bekendtskab med deres andre produkter også.

  • Reply
    Dorthe Bille
    fredag 24. marts 2017 at 10:23

    Urtekram blev grundlagt i 1972. Urtekram laver bl.a. nogle super lækre ansigtscremer

  • Reply
    Anette Ninon
    fredag 24. marts 2017 at 11:09

    Grundlagt i 1972
    Deres kokosolie

  • Reply
    pernille løkke
    fredag 24. marts 2017 at 15:24

    Urtekram blev grundlagt i 1972. jeg elsker duften af rose håndsæben. Har altid en stående på vores badeværelse. Rigtig dejlig præmie:-)

  • Reply
    martin pedersen
    fredag 24. marts 2017 at 15:49

    1972

    • Reply
      Therese
      fredag 24. marts 2017 at 22:35

      Hejsa. Tak for din kommentar.
      Da jeg kan se du har lagt 8 kommentarer fra samme IP adresse men med forskellige navne, har jeg tilladt mig at slette de 7 af dem så alle deltager på lige fod.
      Mvh
      Therese

  • Reply
    susanne
    lørdag 25. marts 2017 at 07:04

    Urtekram blev grundlagt i 1972. Jeg kan godt li´håndsæberne. Synes i det hele taget det er godt med kemikaliefrie produkter.

  • Reply
    Birgitt Pedersen
    lørdag 25. marts 2017 at 07:43

    1972
    Kokos leave in spray balsam

  • Reply
    Eva
    lørdag 25. marts 2017 at 15:00

    ej ej ej, hvor lækkert! Urtekram blev grundlagt i 1972.
    Jeg er blevet utrolig glad for deres vaniljelæbepromade!

  • Reply
    Alice M
    søndag 26. marts 2017 at 04:12

    1972

    Jeg er egentlig medt til deres “mad” produkter – hovedsageligt krydderier og tørrede frugter

  • Reply
    Stina
    søndag 26. marts 2017 at 16:14

    I 1972 og jeg kan rigtig godt lide fodcremen ☺

  • Reply
    Filippa
    søndag 26. marts 2017 at 18:56

    Urtekram blev grundlagt i 1972.

  • Reply
    Tina Janne Thorsø
    søndag 26. marts 2017 at 22:14

    Urtekram blev grundlagt i 1972 – og jeg indtil nu har jeg egentlig mest brugt deres spiselige produkter, som jeg er ret pjattet med og jeg bruger faktisk deres kokosolie til huden også.

  • Reply
    Lone
    mandag 27. marts 2017 at 11:30

    72… alt med kokos er jeg vild med.
    Vh Lone

  • Reply
    Cecilie Emilie Bannebjerg
    mandag 27. marts 2017 at 11:46

    Nøj hvor lækkert! Urtekram blev grundlagt i 1972 og er et fantastisk mærke! Jeg synes faktisk det er helt svært at vælge men jeg elsker særligt deres håndsæbe. Den er mild for huden og fin at have stående på sit badeværelse ☺

  • Reply
    Kenneth Glerup Schøn
    mandag 27. marts 2017 at 11:54

    @copenhagendaily_ “1972” ✍ “DONE” WOW Ville da være total klasse også dejligt at vinde så “VILD” & Lækre en Præmie til mim datter.. Nice GAW Prøver lige “LYKKEN” og håber på “HELDET” Krydser fingre for vildt.. ✍

  • Reply
    Line fynbo
    mandag 27. marts 2017 at 11:56

    Det blev grundlagt i 1972
    Jeg har desværre ikke prøvet så mange af produkterne – men det vil jeg glæde mig meget til, hvis jeg skulle blive den heldige vinder! ☺️☀️

  • Reply
    Camilla
    mandag 27. marts 2017 at 11:57

    Urtekram er grundlagt i 1972 🙂 Jeg er ligesom flere andre ret vilde med deres madvarer, men har til gengæld ikke gjort mig så meget i deres cremer etc. Men det håber jeg, at jeg kommer til nu :o) Kh Camilla

  • Reply
    Julie.keinicke@hotmail.com
    mandag 27. marts 2017 at 12:38

    Urtekram blev grundlagt i 1972 Jeg er vild med alle deres produkter, men især deres shampoo og balsam! ☀️

  • Reply
    Winnie
    mandag 27. marts 2017 at 13:29

    WAUUW! Urtekram blev grundlagt i 1972 Mit yndlingsprodukt er kokosolien uden duft/smag, som jeg bruger flittigt til madlavning og til at give fugt til kroppen og håret Sikke en masse skønne præmier… De produkter lyder allesammen så lækre – selvforkælelse er lige hvad jeg trænger til efter nogle lange travle uger Jeg krydser fingrene ALT hvad jeg kan og håber på en masse held

  • Reply
    Ann-Sofie Holm Nielsen
    mandag 27. marts 2017 at 13:51

    Det blev grundlagt i år 1972 – jeg kan ikke fortælle et yndlings produkt, fordi jeg ikke har prøvet noget derfra. Det er dog et kæmpe kæmpe ønske!

  • Reply
    Nanna Hansen
    mandag 27. marts 2017 at 13:52

    i 1972 – Jeg kan bedst lide kokosshampooen – den skummer skønt

  • Reply
    Marianne
    mandag 27. marts 2017 at 13:56

    Urtekram blev grundlagt i 1972.
    Sikke en skøn pakke at vinde!
    Mit yndlingsprodukt er ‘no perfume håndsæbe’ – den er virkelig god 🙂

  • Reply
    Grønlandsposten
    mandag 27. marts 2017 at 13:58

    Urtekram blev grundlagt i 1972. Sikke mange lækre ting, mon ikke der er basis for at finde et nyt yndlingsprodukt!

  • Reply
    Astrid Haugsted
    mandag 27. marts 2017 at 14:39

    Grundlagt i 1972.
    Der er så mange lækre produkter, så det er umuligt at vælge en favorit.

  • Reply
    Betty Jacobsen
    mandag 27. marts 2017 at 14:57

    Urtekram blev grundlagt i 1972. Jeg bruger Aloe Vera Gel rigtig meget.

  • Reply
    Malene R
    mandag 27. marts 2017 at 16:13

    Urtekram blev grundlagt i 1972, min favorit af de Urtekram produkter jeg har prøvet er deres shampoo 🙂

  • Reply
    Camilla m Nielsen
    mandag 27. marts 2017 at 18:11

    Urtekram blev grundlagt i 1972- længe før jeg blev født Deres vaniljepulver, kokosolie og body lotion med kokos er fast inventar herhjemme God forårs aften

  • Reply
    Helle
    mandag 27. marts 2017 at 20:37

    Urtekram blev grundlagt i 1972
    Vores yndlingsprodukt er den parfumefrie håndsæbe❤

  • Reply
    Marianne juhl
    mandag 27. marts 2017 at 22:04

    Urtekram blev grundlagt samme år som jeg blev født
    Jeg er voldsomt glad for leave-in conditioner

  • Reply
    Miranda
    mandag 27. marts 2017 at 22:04

    I 1972 blev Urtekram grundlagt. Jeg har ikke et yndlingsprodukt endnu, da jeg ikke kender det så godt. Men det vil være skønt at komme til det, hvis jeg bliver den heldige 🙂

  • Reply
    Line Andersen
    mandag 27. marts 2017 at 22:28

    Urtekram blev grundlagt i 1972 Jeg er vild med deres håndcreme, men må også indrømme jeg ikke har prøvet deres andre produkter. Og så er jeg vild med deres müsli

  • Reply
    Tilde Dideriksen
    mandag 27. marts 2017 at 23:05

    Urtekram blev grundlagt i 1972
    Vildt lækker præmie, hvor ville det være dejligt at vinde;)
    jeg har prøvet næsten alle produkter, Rose håndcremen er en af favoritterne.
    Krydser alle fingre her.

  • Reply
    Jette Alstrup
    mandag 27. marts 2017 at 23:10

    Urtekram blev grundlagt i 1972! En af mine ældste og altid tilbagevendende favoritter er Rose Håndsæbe, den har med mig de sidste 25 år, så vi burde vel fejre sølbrylluppet ☀️☀️☀️

  • Reply
    Gitte Leth
    tirsdag 28. marts 2017 at 10:52

    Urtekram blev grundlagt i 1972!
    Jeg er glad for kokosserien, den dufter skønt.
    Krydser alle fingre her, meget lækker præmie;-)

  • Reply
    Marianne
    onsdag 29. marts 2017 at 02:22

    Tillykke til Nette – dejligt for hende at vinde denne skønne Urtekram serie! 🙂