10 In blogging/ mig

Der er så meget jeg gerne vil nå

Ihh, jeg synes hele tiden jeg er bagud. Bagud på hjemmefronten, hvor jeg gerne vil lave adventspynt, rydde op i køkkenet, gøre klar til at julen kommer lige om lidt, sylte rødbeder (!!), købe lækkert sengetøj og shine soveværelset op…osv..osv.

På bloggen, er der masser af indlæg jeg gerne vil skrive. Indlæg om Spunken, om hans fine dåbsgaver, om alle mine smukke orkidéer, billeder fra mange trilleture, ord om moderskab, ord om jul, ord om veninder, ord om tanker…

Mon ikke der kommer tid til det hele, lige pludselig?

Nu vil jeg drikke min kaffe, lytte til Spunken der beatboxer, og glæde mig til at jeg snart skal mødes med en Sifka, en Reiter, en ‘Gitze, en mandagspige, et madmenneske/husejer og andre skønne kvinder.

You Might Also Like

10 Comments

  • Reply
    Marianne's Mening
    fredag 25. november 2011 at 11:33

    Mon ikke tiden kommer på et tidspunkt til at skrive og vise billeder. Det håber jeg.

    Hils de dejlige sild. Hvis bare det havde været næste fredag, så havde jeg været med 🙂
    Men hyg jer nu rigtig godt.

    • Reply
      Therese
      fredag 25. november 2011 at 11:48

      Jeg hilser, søde, og jo, du har nok ret. Tiden kommer, gør den.
      Sig til hvis du vil mødes en time, når du er herovre.

  • Reply
    Madame
    fredag 25. november 2011 at 12:07

    Det lyder vel nok hyggeligt! Hils de dejlige kvinder 🙂

    • Reply
      Therese
      fredag 25. november 2011 at 12:12

      Det vil jeg gøre, Madame 🙂

  • Reply
    Anette
    fredag 25. november 2011 at 14:47

    Ih, hvor jeg kender det med at ville nå så meget. Men jeg har bare besluttet at lidt har også ret, da der også skal være tid til at lege med min datter. Og det er også med at benytte hverdagene til at se en masse mennesker.

    • Reply
      Therese
      søndag 27. november 2011 at 17:27

      Nemlig. Lege med baby, fylder, men er heldigvis noget af det sjove 🙂

  • Reply
    Anne
    fredag 25. november 2011 at 17:40

    Tak for i dag og super at se Spunken irl 🙂

    • Reply
      Therese
      søndag 27. november 2011 at 17:27

      Selv tak, det var så hyggeligt. Han elsker allerede sin “abe-pomfrit” 🙂

  • Reply
    conny
    fredag 25. november 2011 at 17:48

    – jeg kan love dig én ting: Det holder aldrig op. Det der med at føle, at man kun lige hænger på livets vogn med det yderste af neglene. Men man lærer at leve med det og finde ro i at huske at gøre de ting, der SKAL gøres, og de ting, der er RARE at gøre. (Ret meget lettere sagt end gjort).
    Håber, blogtræffet gik godt.
    God julemåned 🙂

    • Reply
      Therese
      søndag 27. november 2011 at 17:28

      Tak, Conny. Jeg håber at jeg med årene kommer til at ta’ det med ro, at jeg ikke lige når det jeg gerne vil nå 🙂
      Ha’ en dejlig adventsaften.