13 In blogging/ fest

Fest og feng suey

bryg1.jpg
Det var rigtig hyggeligt i går. Der blev drukket øl, snakket og spist alt fra rodfrugtchips til gamle sardiner. Det var en succes – som jo nok en dag bliver gentaget. Der var nogle aldrig før set hoveder, men det blev aftenen nu ikke mindre hyggelig af.
bryg2.jpg
Jeg listede mig ud og fik lidt stemningebilleder fra bryggen. Der er godtnok dejligt dér!
bryg3.jpg
bryg4.jpg
Og forresten – den dag jeg venter mig, vil jeg ha’ et feng suey wc som Sifkas. Det må egne sig til “det skal gå hurtigt” kvalme 😉 Eller hvad siger I? Fnis.
bryg5.jpg

You Might Also Like

13 Comments

  • Reply
    judith
    søndag 6. april 2008 at 10:23

    Hold da op nogle skønne farver du har indfanget, de er godt nok stemningsfyldte.

    Ja i har haft en rigtig hyggelig aften, ingen tvivl om det såvidt jeg kan se på jeres blogge:-)

  • Reply
    Therese
    søndag 6. april 2008 at 10:43

    Ja mor, der var virkelig smukt!!!

  • Reply
    Donald
    søndag 6. april 2008 at 11:01

    Det er lykkedes dig at indfange vand-reflekserne. Det prøvede jeg også, men jeg er ikke helt tilfreds.

    Sikken en dejlig solnedgang.

  • Reply
    marianne
    søndag 6. april 2008 at 11:14

    Så kom også jeg lige forbi – det var et hyggeligt møde for bloggerne og meget overraskende hvordan folk så ud IRL 🙂

  • Reply
    Therese
    søndag 6. april 2008 at 11:31

    Donald – det var nemlig bare så smukt! Det er sjældent jeg ser en solnedgang med vand, så jeg nød den i fulde drag.

    Marianne – nemlig så hyggeligt at møde folk! Og næste gang så snakker vi to også lige lidt sammen 🙂

  • Reply
    conny
    søndag 6. april 2008 at 11:41

    Også herude “på landet” var der et særligt lys i går aftes.
    Du har da indfanget det særlige lys i overflod. Den Brygge har vist ændret karakter, siden jeg boede inde i byen i slut-halvfjerdserne. Er det ikke nærmest en blanding af Paris og Berlin?

  • Reply
    Madame
    søndag 6. april 2008 at 12:15

    Det var nemlig så godt med de nye ansigter også – og hvad skal det ikke ende med, hvis vi kommer alle sammen, hihi.
    Øv jeg gik jo glip af Sifkas dejlige badeværelse.
    Nu har jeg lige siddet med Thorbjörgs tankevækende test, og jeg fik mig en slem forskrækkelse på +13.

  • Reply
    pedrsn
    søndag 6. april 2008 at 14:16

    Uhii ja det var hyggeligt 😀

  • Reply
    Marianne's mening
    søndag 6. april 2008 at 14:55

    Sikke flotte billeder, du fik!
    Tak Therese for dejlig hyggelig aften.
    Jeg er rigtig glad for, du kom med 🙂

  • Reply
    Lotte
    søndag 6. april 2008 at 19:22

    Er rigtig glad for, at du også tog med og at vi fik mere taletid denne gang.

    Jeg tror bestemt, at toilet-feng shui bliver den nye dille!!!

  • Reply
    Valdemarsro.dk
    søndag 6. april 2008 at 23:18

    Jeg er rigtig glad for at have mødt dig, det var en meget, meget hyggelig aften. -og rigtig hyggeligt at tale med dig.

    -og det der toilet, det er jeg ked af at have gået glip af…

  • Reply
    Rikke
    mandag 7. april 2008 at 16:53

    Dejlige billeder og fedt at i hyggede jer til bloggertræf ; )

  • Reply
    Therese
    torsdag 10. april 2008 at 09:25

    Conny – bryggen er blevet meget smuk og trendy. Jeg har aldrig været i Paris, men kan godt se det når du siger det. For der er både lidt Berlin og lidt klasse over det!

    Madame – så er det vist i gang 😉 13 år var godtnok en ordentlig mundfuld! Men bogen er bare så inspirerende, så svært bliver det ikke!

    Pdrsn – DÈT var det! Og en kop kaffe og mulighed for at fortsætte hvor vi slap dér på cykelstien i regnvejr, ville da være skønno 🙂

    Marianne – også mig!

    Lotte – jeg tror det kommer i Bo Bedre snart 😀 Det var rigtig dejligt at tale mere med dig! Vil da gerne se båden LIVE en dag !

    Valdemarsro – i lige måde!!

    Rikke – tak, og ja det var hyggeligt. Næste gang skal du da med 🙂