14 In blogging

Nææ, hvor fint altså

Den skarpe læser, har måske set at bloggen har fået nye klæder. Jeg har tegnet og fortalt til Kjærsten, hvordan jeg ønskede at bloggen skulle se ud, og han har tryllet. Resultatet, synes jeg er temmelig pænt – og som I kan se, har jeg valgt et design UDEN sidebar. Så håber jeg ikke at det volder problemer.

Nu er informationerne rykket til menupunkterne i toppen og til en footer i bunden af siden.

Jeg er sikker på at jeg kommer til at befinde mig godt i de nye omgivelser.

Hvis du har ris eller ros, er du mere end velkommen til at lægge en kommentar.

You Might Also Like

14 Comments

  • Reply
    Catraina
    torsdag 28. august 2014 at 15:21

    Mega fint og meget let i udtrykket. .-)
    Stort tillykke med den nye og smukke side. 🙂

    • Reply
      Therese
      torsdag 28. august 2014 at 15:29

      Tusind tak, søde 🙂 Jeg er også virkelig godt tilfreds. Nu skal jeg bare finde ud af om man kan få antal kommentarer vist på forsiden, hvor blogposts står.

  • Reply
    Anne
    torsdag 28. august 2014 at 16:42

    Det ser godt ud Therese 🙂 tillykke med det nye look 🙂

    • Reply
      Therese
      torsdag 28. august 2014 at 16:57

      Tusind tak, Anne 🙂

  • Reply
    Mette
    torsdag 28. august 2014 at 17:25

    Han er altså dygtig den Kjæreste. Fint med navigationen samlet i toppen… det er jo faktisk mere brugervenligt end sidebaren .)

    • Reply
      Therese
      torsdag 28. august 2014 at 17:26

      Det er jeg glad for du synes, Mette 🙂
      Han er nemlig ret dygtig den søde Kjærste. Ham har jeg fundet godt. Hi hi.

  • Reply
    Liselotte Weller
    torsdag 28. august 2014 at 17:48

    Det ser godt ud, gør det. Det er rigtig pænt, lyst og venligt. Det klæder dig… og så vil jeg godt lige konsultere ham kjærsten, for han MÅ pokkertagemig kunne greje, hvorfor mit bladren frem og tilbage mellem siderne på min blog ikke kan lade sig gøre 🙁

    • Reply
      Therese
      torsdag 28. august 2014 at 22:09

      Han synes selv at min foreslåede titel “Blogkvindernes serviceorgan”, lyder temmelig frækt. Ha ha. Jeg sender dig lige en mail en af dagene 🙂

  • Reply
    Trine
    torsdag 28. august 2014 at 21:53

    Han kan sit kram – ham din kjærste… Det er så flot, enkelt og lyst. Jeg får helt lyst til at lege med mit egen blog 🙂

    • Reply
      Therese
      torsdag 28. august 2014 at 22:10

      Tak Trine 🙂
      Det er da bare om at komme i gang med at lege. Jeg skal også selv lege lidt med farverne herinde, tror jeg. Ved ikke helt hvad jeg synes om den karrygule.

  • Reply
    Abildjyden
    fredag 29. august 2014 at 08:45

    Det er så fint og det jeg kender til dig, så et super match. og langt fra så rodet som jeg frygtede. Dejligt læservenligt.
    Ideen med de små iconer øverst er fantastisk. og vil man mere, jamen så er det lige under indlægget 🙂

    Ønsker dig masser af dejlige timer her på siden.

    PS. Ja, ham gemalen kunne jeg godt bruge til at undervise mig i at være mig selv på bloggen og ikke bruge noget af de forstøbte temaer.

    • Reply
      Therese
      fredag 29. august 2014 at 11:35

      Jeg er glad for at det falder i smag 🙂
      Det er jo faktisk et “færdigt tema”, som så er blevet justeret og personaliseret.

      Jeg er ved at komme til rette, og i dag gik det meget nemmere med at skrive indlæg og sætte billeder ind 😉 hi hi.

  • Reply
    Anja RV
    søndag 31. august 2014 at 07:55

    Det ser virkelig fint ud her i dit nye hjem. Den eneste anke jeg har er, at jeg synes din skrift er meget lille.

    • Reply
      Therese
      mandag 1. september 2014 at 17:47

      Nu er skriften blevet lidt større. Mon det er bedre? 🙂