19 In blogging

Ny på det hér WordPress

Så er dagen kommet. Jeg er ny. Dette er mit første jomfruelige indlæg på denne nye adresse. Her står ikke så meget, endnu….jo altså hele den gamle blog uden billeder er her. Nu har jeg så en masse nusse-arbejde. Design, putte billeder på, lave tags for ALLE gamle indlæg. Jamen der er da nok at se til. I må bære over med mig de næste par uger, og så glæder jeg mig til ligeså stille at vise jer min nye blog.

You Might Also Like

19 Comments

  • Reply
    Ella
    torsdag 31. august 2006 at 22:27

    Tillykke Therese 🙂 Det ser godt ud!

    Ikke alene er det godt at bruge WordPress for dig, men også for mig – det er meget lettere at kommentere 🙂

  • Reply
    Henriette
    torsdag 31. august 2006 at 22:33

    Wheepeee! Spændende, spændende!
    Glæder mig til at se når du er kommet rigtig godt igang!

  • Reply
    Therese
    torsdag 31. august 2006 at 22:41

    Arghhh, jeg har masser af startproblemer!!! Men jeg lærer det vel før eller siden…

  • Reply
    Acq
    torsdag 31. august 2006 at 23:08

    Det ser godt ud!
    – og god fornøjelse med kategoriseringen, det tager er KRIG 😉

  • Reply
    Therese
    torsdag 31. august 2006 at 23:10

    Ja, det kunne jeg tænke mig! Bare at hitte rundt i det hele tager en krig, men man bliver vel mere ferm med tiden.

  • Reply
    Torben Schmidt
    torsdag 31. august 2006 at 23:26

    Tillykke med dit eget domæne skal bestemt også lyde fra mig 🙂

    Det skal nok gå alt sammen. Jeg har tillid til at du kan finde ud af det 🙂

    Nu må jeg hellere lige huske at få rettet linket til din blog inde på min egen weblog 🙂

  • Reply
    Therese
    torsdag 31. august 2006 at 23:46

    Nå ja Torben, det må du hellere. Ja mon ikke jeg finder ud af det. Jeg er et stædigt asen, så jeg gir’ ikke op så let.

  • Reply
    Judith
    torsdag 31. august 2006 at 23:49

    Jammen det ser jo godt ud. Og endnu bedre når du får styr på det. Knus herfra.

  • Reply
    Therese
    torsdag 31. august 2006 at 23:52

    Ja mor, det skal nok blive godt 🙂

  • Reply
    conny
    torsdag 31. august 2006 at 23:58

    Halløjsa, hvor bliver det flot her på WordPress. Jeg glæder mig til at følge din krig med taggingen og alt det andet. Selv om du siger, du ikke har lavet så meget personligt endnu, så ser det da ret profi ud alligevel!
    Men nu er du jo også 25 – en ældre kvinde – hø hø

  • Reply
    Therese
    fredag 1. september 2006 at 00:05

    Ha ha ha Conny 😀 Ja, det går ligeså stille fremad. Men jeg er jo også en moden kvinde, det har du jo helt utrolig ret i !!

  • Reply
    Henriette
    fredag 1. september 2006 at 00:59

    Du ringer bare … så sidder supporten klar. Jeg tager kun en dunk i timen 😉

  • Reply
    D.i D.
    fredag 1. september 2006 at 01:13

    Og når du så er blevet rigtig skrap til det her – så kommer du lige omkring Drømmehuset og laver et par stykker. 🙂

  • Reply
    Liselotte
    fredag 1. september 2006 at 12:21

    Her skal nok blive hyggeligt Therese – du er allerede godt på vej, kan jeg se 🙂

  • Reply
    Therese
    fredag 1. september 2006 at 12:25

    Tak Liselotte. Det skal nok blive en fin side 🙂 Nu prøver jeg bare en masse sjove ting af.

  • Reply
    Signe
    søndag 3. september 2006 at 21:12

    Stort tillykke med den nye side. Den ser rigtig fed ud, da jeg er en stor fan af brune farver.
    Glæder mig til at følge dig her i stedet for.

    mvh
    Signe

  • Reply
    Therese
    søndag 3. september 2006 at 22:06

    Tak Signe. Farverne bliver skiftet ud efter årstider og humør, men det er dejligt at have ny fix blog.

  • Reply
    Stine
    tirsdag 5. september 2006 at 16:00

    Tillykke med den nye blog! Det ser flot ud. Jeg glæder mig til at følge med i dine kreative udfoldelser. Selv har jeg ikke været så god til at forny bloggen… Kommer tid, kommer råd

  • Reply
    Therese
    tirsdag 5. september 2006 at 18:48

    Ja, det kommer når det kommer Stine!