Tah-daah - CopenhagenDaily
14 In mig

Tah-daah

Var sådan ca. ordene der mødte mig klokken 6 i morges, da gøgleren crashede min lejlighed for et sted at overnatte, efter en lang bytur.
Jeg vendte mig om på den anden side, og sov tre timer mere. Stod op, og lavede kaffe og kom igen i tanke om at det nu er weekend. To fridage. Ahh. Synes ugerne går meget stærkt. Alt for stærkt. Vil gerne lige hive i bremsen, og nyde syrenerne, de grønne træer og den blå forårshimmel lidt mere.

I aften har jeg mit første middagsselskab i den nye lejlighed. Jeg har fået købt stole, så nu behøver man ikke længere at sidde i sofaen og spise. Min x-svigerfamilie kommer (inkl x’en). Jeg glæder mig! Jeg har savnet dem, og er sikker på at vi får en dejlig aften.

Om lidt skal jeg i gang med at gøre rent, samt et smut i Netto. Jeg laver rådyrkølle, med et eller andet tilbehør som jeg endnu ikke har besluttet mig for.
Jeg vil købe blomster, servietter og andet der kan gøre lejligheden lidt ekstra hyggelig. Jeg elsker min lejlighed, og Vesterbro.

katdyne
Tror ikke jeg kan regne med Kattens hjælp til at gøre lejligheden gæsteklar….

You Might Also Like

14 Comments

  • Reply
    Therese
    lørdag 16. maj 2009 at 11:02

    Tak Sifka 🙂 God lørdag til dig også!

  • Reply
    Sifka
    lørdag 16. maj 2009 at 10:57

    Jeg kan godt forstå, at du er glad for lejligheden, den ligger også et godt sted.

    God fornøjelse med dit første dinnerparty og god lørdag i det hele taget:)

  • Reply
    Therese
    lørdag 16. maj 2009 at 12:42

    Næææ, desværre Moffe 😉

  • Reply
    Morfar
    lørdag 16. maj 2009 at 11:48

    Jeg kørte forbi din lejlighed igår. Så du at jeg vinkede? 🙂

  • Reply
    Therese
    lørdag 16. maj 2009 at 13:21

    Hej Nina
    Kasper og jeg er blevet ok venner. Vi har lavet en del musik sammen de sidste par måneder, og fået snakket ud. Det er rart. Ville være underligt hvis vi ikke kunne det. Det var godt at ikke ha kontakt de første par måneder, og efter at jeg selv havde fået tænkt tingene igennem, føltes det naturligt at genoptage kontakten.

    Ha en dejlig weekend !

  • Reply
    Nina
    lørdag 16. maj 2009 at 12:59

    Hej Therese

    Håber du får en nem dag 🙂
    Dog undrer jeg mig over at du også har inviteret Kasper, hvordan har du det med det?
    ´
    God middag 🙂

  • Reply
    Therese
    lørdag 16. maj 2009 at 16:22

    Du ved sgu da jeg ikke stryger !!! Verdammt! 🙂

  • Reply
    pedrns
    lørdag 16. maj 2009 at 16:20

    . . se så at få strøget det sengetøj!!! Jeeezzz!!

    ;D

  • Reply
    pedrns
    lørdag 16. maj 2009 at 18:00

    JA!!! BAD Hausfrau U are!!!!

  • Reply
    Deborah
    søndag 17. maj 2009 at 08:42

    Det koncept forstår jeg SLET ikke. Nyt liv og så inviterer svigermekanikken incl. ex’en. Hvis jeg var f.eks. ny kæreste ville jeg flippe! Det virker helt “på hovedet” at inviterer dem i mit hoved. Men du skal selvfølgelig gør helt som, du har lyst og jeg håber naturligvis også I får en god aften.

  • Reply
    judith
    søndag 17. maj 2009 at 09:26

    Nu er det heldigvis nogle ex`er samt deres familier det stadig kan lade sig gøre at have et godt forhold til efter endt parforhold. De har dog været en del af ens liv i op til mange år. Og fordi at man ikke kan finde ud af at være kærester kan man jo sagtens have et venskab bagefter. Jeg er selv en af de heldige der har et rigtig godt forhold til mine ex´er samt deres nye familier, og det er jeg glad for. Det ene har varet i over 22 år:-)

  • Reply
    Therese
    søndag 17. maj 2009 at 20:23

    Deborah – efter 7 års kæresteri, blir svigerfamilien en del af ens egen familie. For mig ville det være hul i hovedet at bryde kontakten. Der er ingen “bad feelings” og Kasper og jeg er helt afklarede. I går var en fantastisk hyggelig aften, og jeg sætter stor pris på at vi kan ses som før.

    Mor – nemlig 🙂

  • Reply
    Therese
    mandag 18. maj 2009 at 14:21

    Tak skal du ha Marianne. Jeg synes det er dejligt at vi kan blive ved med at ses 🙂

  • Reply
    Marianne