11 In bolig

Tar du skraldet med ned…

Som småbarnsfamilie, må man da nok sige at vores behov for at tømme skraldespanden, er eksploderet. Hver dag, blir’ der taget en pose med ned (af Kjærsten, når han skal på arbejde, stakkel), og jeg aner ikke hvor al det skrald kommer fra… Istedet for den lille pose under vasken, har jeg tænkt på at det måske ville være smartere at ha’ en (Vipp i den nye labre farve) pedalspand, stående, med en større pose/sæk, i.
Den skal jo selvfølgelig tømmes, men måske man kunne nøjes med hveranden eller tredje dag. Bleerne kommer alligevel i en anden spand, så medmindre der er kød eller fisk til udsmidning, kunne det da nok godt svare sig.

Så kære Vipp-i-københavnergrøn: Kom gerne flyvende herop til mig, tak.
I øvrigt, så aner jeg ikke hvor man kan købe den, eller om den overhovedet har ramt butikkerne endnu. Jeg har googlet som en gal, i et kvarter, og kan kun finde den i rød, hvid, sort og stål.

You Might Also Like

11 Comments

  • Reply
    Sussi
    torsdag 2. februar 2012 at 18:47

    Den kan fås i grøn her:
    http://www.casanovafurniture.dk/shop/vipp-15-affaldsspand-636p.html

    Jeg har nemlig også kigget efter den engang 😉

    • Reply
      Therese
      torsdag 2. februar 2012 at 19:34

      Hurra. Tak, Sussi 🙂

      • Reply
        Therese
        torsdag 2. februar 2012 at 19:42

        Hmm…mon de har tænkt sig at få den i flere størrelser. Den dér blir for lille, tror jeg. Må lige sende dem en mail 🙂

  • Reply
    Wildskud
    fredag 3. februar 2012 at 20:38

    her:

    http://palletanke.dk/category.php?id_category=7

    har du lige sagen….. Fra 30 liter og opefter.
    Måske den ikke er lige så trendy, men jeg si’r dig at det er noget der funker….. Totalt hermetisk lukket lågsystem med spændebånd, bærehanke og das ganzen schweinerei. Rengøres med lokumsrens og børste.

    • Reply
      Therese
      mandag 6. februar 2012 at 11:34

      Den er måske ikke liiiige så smart, men jow, bestemt. Praktisk er den sgu da nok 😉

  • Reply
    Tanja
    lørdag 4. februar 2012 at 21:47

    Hø hø.. Vi køre samme stil her… Og jeg bliver lidt muggen når han glemmer skraldet..
    Lidt pinligt men det da sket to eller flere gange at vi har fået samlet så meget skrald at vi har smidt det hele i en sæk.. Så det er lettere at tag ned 😉

    Aner virkelig heller ikke hvor alt det skrald kommer fra?

    • Reply
      Therese
      mandag 6. februar 2012 at 11:35

      Jeg aner det heller ikke, Tanja. Det sviner åbenbart meget at ha en baby ! – især når “den” er begyndt at spise mad, tre-fire gange dagligt.

  • Reply
    Tina - omme i London
    søndag 5. februar 2012 at 01:42

    Jeg vil ikke anbefale saa stor en skraldespand, med mindre I er en familie paa mindst 4. Da vi pludselig blev to i husholdningen var vores i hvert fald for stor til os. Det er ikke rart at have det samme skrald staaende inde i flere dage i sommermaanederne!

    • Reply
      Therese
      mandag 6. februar 2012 at 11:36

      Nej, det kan jeg forestille mig. Så ville vi nok gå ned med posen noget tiere. Nu slæber Kjærsten af og til skrald ned to gange om dagen…så jeg tror det ville være rart med en større spand. Men måske ikke den helt store, men nummeret mindre på 18 liter.

  • Reply
    Lone
    søndag 4. marts 2012 at 15:28

    Anton Dam, Gl. Kongevej, har dem – også i den farve 🙂

    • Reply
      Therese