Smuk søndag - CopenhagenDaily
13 In mig

Smuk søndag

20120205-101748.jpg

Inde, er der mørkt. Men åbner man Velux vinduerne (som er dækket af sne), er der bare så smukt, sprødt og hvidt udenfor.

Jeg glæder mig til jeg skal ud i det.

Først skal kaffen drikkes.

Skal du ud i sneen, i dag?

You Might Also Like

13 Comments

  • Reply
    Susanne
    søndag 5. februar 2012 at 11:19

    Ser hyggeligt ud, jeg må blive inde da jeg har lånt luffer og ørevarmere ud til sønnen, som skulle cykle på arbejde og ikke har hænder der er gode til kulde… og hvad gør man ikke for de børn, selvom alderen vise 19 år…

    • Reply
      Therese
      mandag 6. februar 2012 at 11:30

      Det var da super pænt af dig. Har du ikke ekstra par af luffer og ørevarmere? 🙂

  • Reply
    ohhhappy
    søndag 5. februar 2012 at 11:56

    Her ser det også rigtig flot ud udenfor. Ved dog ikke helt, om jeg tør bevæge mig derud, eller om jeg hellere bliver inden for i varmen og drikker the…
    Go’ søndag!

    • Reply
      Therese
      mandag 6. februar 2012 at 11:31

      Hvad endte du med?
      Jeg nød en tur udenfor, men det var godtnok koldt, og Spunken havde masser af tøj på 🙂

  • Reply
    Øglemor
    søndag 5. februar 2012 at 12:02

    Ork, med en aktiv Øgle og en gnavenvågen Varan (som ikke kan klokken – sqda ikke normalt at vågne kl. 4!), har jeg været ude i det pragtfulde vejr længe. Og har også været indenfor i lang tid. Måske det faktisk er ved at være tid til dagens anden sne-tur? 🙂
    Kælken blev fundet på loftet i morges, og mens HDD spurtede rundt til noget Spartagøgl i Fælledparken, skubbede jeg rundt med Varanen i vognen og trak Øglen på kælken. Bagefter spiste vi croissanter og drak juice nede i gården, mens vi sludrede – det var dæleme hyggeligt!
    God dag til dig, spunsen og kjæresten.

    • Reply
      Therese
      mandag 6. februar 2012 at 11:32

      Hold da kæft, Øglemor. Hvor aktiv har man lige lov til at være 😀 To ture ude i sneen, respekt ! 🙂

      (HDD….er han syg?…..for kælkehygge og croissanter, lyder liiidt hyggeligere end Sparta 😉 )

  • Reply
    conny
    søndag 5. februar 2012 at 12:43

    Jeg HAR været ude – der er en lang gang og et langt fortov, hvor der skal fjernes sne. Ca. en halv time. Dejlig motion – og så hurtigt ind til kaffe og varme igen.
    Hav en god dag i sneen.

    • Reply
      Therese
      mandag 6. februar 2012 at 11:33

      Sådan, Conny. Nogle af de huse vi har kigget på, ligger på en hjørnegrund… Så tænker jeg også at man lige får sin daglige motion dér 😉

  • Reply
    Marianne
    søndag 5. februar 2012 at 13:20

    Ja, jeg skal ud i sneen i eftermiddag – jeg skal ned og hente flæskestegssandwich og stegter kartofler hos Meyer’s Deli til en veninde og mig – der er tilbud i dag på dette og jeg nåede ikke at smage hans flæskestegssandwich i december måned :). God Søndag!

    • Reply
      Therese
      mandag 6. februar 2012 at 11:33

      mums. Meyer, laver fantastiske flæskestegssandwich, og jeg kan kun forestille mig at den er bedre, hvis de barberer lidt af prisen 😉

  • Reply
    Marianne
    søndag 5. februar 2012 at 13:21

    stegte kartofler 😉

  • Reply
    Vevika
    søndag 5. februar 2012 at 15:37

    Vi har også været derude og sidder nu i sofaen med Kung Fu Panda på dvd’en og the i koppen.

    • Reply
      Therese
      mandag 6. februar 2012 at 11:34

      Har du set Kung Fu Panda 2? Jeg tudbrølede….muligvis hormoner ! 😉