Grumset morgen - CopenhagenDaily
12 In barselsliv

Grumset morgen

Når solen endnu ikke er stået op, kommer kameraet på mobilen, på overarbejde. De grumsede billeder, viser dog meget godt hvordan stemningen er om morgenen. Grumset, langsom og i desperat behov for mere lys.
Nu er solen stået op, og sneen udenfor, gør sit for at reflektere en masse lys op til mig. Først skal lyset dog kravle op til 4. sal, og finde igennem skrå vinduer… men der kommer lidt, og jeg nyder det.

Spunken er vågnet, kaffen er drukket og Katten er også så småt ved at få øjne.

Man må vel hellere i gang…

You Might Also Like

12 Comments

  • Reply
    Vevika
    mandag 6. februar 2012 at 08:44

    Han ser simpelthen så sød ud, den Spunk. Dejlig dag til jer.

    • Reply
      Therese
      mandag 6. februar 2012 at 11:26

      Tak, Vevika. Jeg glæder mig til at læse hvordan det gik med jer i dag, i vuggestuen 🙂

  • Reply
    Kamilla Olsen
    mandag 6. februar 2012 at 09:17

    Selvom det er grumset morgen og dit kamera er på overarbejde pga solens manglende stråler, så ser det helt vildt hyggeligt ud. Skøn lille Spunk! 🙂

    • Reply
      Therese
      mandag 6. februar 2012 at 11:27

      Tak, Kamilla 🙂
      God dag til dig.

  • Reply
    wildskud
    mandag 6. februar 2012 at 09:35

    High ISO er bare SÅ fedt om morgenen. Nogle gange får jeg lyst til at holde et par solbriller foran mobiltelefonen, bare for at bumpe den helt op til niveauet under stabilgrus.

    • Reply
      Therese
      mandag 6. februar 2012 at 11:29

      Ha ha, ja, det ka’ da være at min mobiltelefon skal til at lege “Miami Vice”… 😉

  • Reply
    Catarina
    mandag 6. februar 2012 at 10:03

    Synes osse at morgen var lidt grumset, eller osse var det bar mit hoved der var det. 🙂

    Ha’ en skøn morgen i to. 🙂

    • Reply
      Therese
      mandag 6. februar 2012 at 11:29

      Håber at grumsen, er væk fra dit hovede, Catarina 😀

  • Reply
    Lene
    mandag 6. februar 2012 at 14:39

    Dejligt med sådan en grumset morgen med en SOVENDE Spunk 😉 Jeg vågnede også op i går morges på Frederiksberg til sne, vi nåede kun ud i det, når vi skulle fra den ene lejlighed til den anden 🙂

    • Reply
      Therese
      tirsdag 7. februar 2012 at 09:39

      Det var skønt, Lene 🙂 Jeg nyder hver halve time, han lukker øjnene, i. Ahhh.

      Hvor hyggeligt at du har været på Frederiksberg-visit. Næste gang, kan man måske invitere på en trilletur eller en kop kaffe. Du siger bare til 🙂

  • Reply
    Marianne
    mandag 6. februar 2012 at 14:39

    Skøn Spunk, skøn kat, skønt krus, skønt lys-hus – sikke nogle stemningsbilleder! 🙂

    • Reply
      Therese
      tirsdag 7. februar 2012 at 09:39

      Tak, Marianne 🙂