Op på lakridserne - CopenhagenDaily
12 In mig

Op på lakridserne

lakrids
Tidligere i dag, skrev “et cetera om sin lakrids glæde, derfor havde jeg inden jeg fik fri fra arbejde, besluttet mig for at købe noget lakrids med hjem.
En tur i Meyers Deli, efter noget brød – og dér så jeg DEM. Johan Bülows fantastiske lakrids, nu med chokolade overtræk. Jeg ELSKER lakrids og chokolade kombien, og bander mange gange om året over at norske NERO ikke kan købes i Danmark.
Bülows A lakrids, er pebret – men det hele værd!

You Might Also Like

12 Comments

  • Reply
    et cetera
    fredag 5. februar 2010 at 19:46

    åh ja, det har jeg læst om! Det skulle virkelig være noget ganske særligt 🙂

  • Reply
    Therese
    fredag 5. februar 2010 at 19:50

    De er farlige siger jeg dig – FARLIGE !! Og nu ryger de op på øverste hylde, hvor jeg næsten ikke kan nå dem …

  • Reply
    judith
    fredag 5. februar 2010 at 21:02

    men det kan Oscar thi hi;-)

  • Reply
    Therese
    fredag 5. februar 2010 at 21:42

    yeps, det kan han nemlig ! 😉

  • Reply
    Deborah
    lørdag 6. februar 2010 at 16:24

    Det lyder rigtig farligt. Godt jeg ikke kender dem 🙂 Og jeg skal heller ikke, for jeg kan ikke lade såddan noget stå. Og kilo skal af.

  • Reply
    Therese
    lørdag 6. februar 2010 at 19:11

    Deborah, du kender dem nu 😉 hi hi. Man skal også unde sig en lille lækker ting af og til, men hvis du køber dem hér, skal det nok være en dag der er gæster – ellers spiser man dem alle selv 🙂

  • Reply
    Deborah
    lørdag 6. februar 2010 at 22:39

    Se det er helt og aldeles din skyld, jeg fik lakridskraving og måtte på tanken og købe noget slik og “kom til” at købe for en mindre formue. Det skal ikke spises på en gang, for så får jeg dælme mavepine.

  • Reply
    Therese
    lørdag 6. februar 2010 at 22:59

    He he he , sorry 😉

  • Reply
    TorbenBoP
    mandag 8. februar 2010 at 19:16

    Jeg syntes virkelig det ødelægger smagen at et glas koster over 50.-
    Det er sgu lige i overkanten..

  • Reply
    Therese
    mandag 8. februar 2010 at 19:42

    Tja Torben. Jeg køber slik sjælden, så ligesom at jeg gerne vil give flere penge for en god bøf eller ekstra gode kaffebønner, vil jeg gerne gi 65 kroner for en lækker bøtte slik. Havde jeg derimod været børnemor eller skulle købe slik til en gæstemiddag, ville jeg nok købe noget billigere 🙂

  • Reply
    Lotte
    tirsdag 9. februar 2010 at 11:32

    Jeg er også glad for choko-lakrids-kombinationen og er personligt helt vild med den islandske version, som kan købes i IRMA.

  • Reply
    Therese
    tirsdag 9. februar 2010 at 12:09

    Uh ja, de islandske er også super lækre 🙂