9 In bolig/ mode

Blomsterblomsterblomster

blomster
Jeg elsker blomster, men jeg er bestemt ikke én der fylder mit hjem med blomster. Jo altså, ægte blomster i form af fine buketter. Men jeg køber ikke vatterede vattæpper med blomstermotiver, service med blomster og er nok i det hele taget ikke særlig “Greengate” agtigt
Men skulle jeg vælge noget med blomster, så ku’ det jo være noget lækkert fra Royal Copenhagen, nogle fine sandaler eller noget helt tredie.
Billederne er fra Mytheresa, Royal Cph, H&M og Moods.dk

You Might Also Like

9 Comments

  • Reply
    Ann-Christine
    onsdag 10. marts 2010 at 20:52

    Wow en flot collage!
    Jeg ønsker mig alle tingene og bliver da godt nok i forårshumør herinde hos dig 🙂

  • Reply
    Therese
    onsdag 10. marts 2010 at 21:04

    Tak AC 🙂 Jeg er totalt i forårssteming – altså når jeg er inde. For kigger jeg udenfor, er der stadig lidt for gråt syns jeg ! 🙁

  • Reply
    Julie - StressStories
    onsdag 10. marts 2010 at 21:18

    Elsker de der sko! Kan lige se mig selv i dem, sorte shorts og en løs hvid skjorte… Kom nu forår!

  • Reply
    Therese
    onsdag 10. marts 2010 at 21:27

    De høje? De er fra H&M, så faktisk til at betale 🙂

  • Reply
    MissMuffin
    torsdag 11. marts 2010 at 07:46

    Jeg er vildt forelsket i den der lampe, men Kristian hader den, så den må desværre ikke komme herhjem at bo:(
    Jeg har blomster over det hele herhjemme: blomstret stol, blomstrede tallerkener(arvestykker), blomstret tøj, altid friske blomster, blomstret sengetøj…
    Ikke underligt at Kristian synes det kammer lidt over, haha…

  • Reply
    Julie - StressStories
    torsdag 11. marts 2010 at 09:38

    Ja præcis de høje 🙂 Tror også de ender herhjemme… Tak for tippet!

  • Reply
    Therese
    torsdag 11. marts 2010 at 09:46

    MM – he he, tror min kjærste ville flytte hjemmefra hvis der kom så mange blomster i hjemmet 🙂 Hi hi. Jeg er også vild med lampen, men tror den er for tøset for min kjærste.

    Julie – glæder mig til at se dem på !! 🙂

  • Reply
    kagekonen
    fredag 12. marts 2010 at 00:25

    de der høje blomstrede sandaler, dem er jeg faktisk liiiiidt vild med… hvor er de fra?

  • Reply
    Therese
    fredag 12. marts 2010 at 09:51

    De er fra H&M – man kan købe dem på deres onlineshop nu.