Pædagogfødder - CopenhagenDaily
12 In mig/ mode

Pædagogfødder

Jeg har købt mig et par fodformede, og glæder mig til de ankommer postkassen – og derved mine lettere hævede fødder. Prisen var fin. Jeg sparede 50% ved at købe dem på Trendsales – kun brugt én gang.
Sådan en dag som i dag, med mange varmegrader, yoga og en længere gåtur, ville det gøre godt med lidt ekstra støtte under fusselankerne.

Nu trænger fødderne til et fodbad, og det skal de få skal de.

You Might Also Like

12 Comments

  • Reply
    Øglemor
    tirsdag 26. april 2011 at 20:53

    Arj, hvor er de fine! Sådan nogle tror jeg faktisk også, mine fødder skal have i år. De er allerede begyndt at hæve. Fedt nok…), så jeg skal have nogle sandaler, der er gode at gå i og samtidig er anstændige nok til at kunne gå på arbejde i. Birkenstock kunne måske godt være svaret…

    • Reply
      Therese
      tirsdag 26. april 2011 at 21:01

      Jeg synes Birkenstock var mindst fodformede at se på… og man kan få dem i mange fede farver og modeller. Der er mange penge at spare på nettet. Jeg var så heldig at finde dem på Trendsales, men ellers så tjek “Footshopping.com” eller tysk eBay.

      • Reply
        Øglemor
        torsdag 28. april 2011 at 11:17

        Så har jeg også fået købt mig et par. Tak for tips til sider, hvor de havde mange fine. Desværre er jeg en spade til eBay (min PayPal-konto opfører sig dybt mystisk), og på Footshopping havde de ikke dem, jeg gerne ville have, så jeg endte med at købe dem på den tyske Amazon. Og kom af med 450 inkl. fragt. Ikke piv-billigt, men bestemt heller ikke så dyrt som herhjemme. Glæder mig meeeget til de kommer!

        • Reply
          Therese
          torsdag 28. april 2011 at 16:54

          Sådan ! Jeg skal hente mine på posthuset i morgen. Uh, hvor jeg glæder mig.

  • Reply
    Vevika
    tirsdag 26. april 2011 at 20:55

    Dem har jeg osse! Fandt dem i Rema til 300 spir. Lige nu er min fødder dog så fyldt med vand, at de er sat på vent. Lige om lidt kan jeg kun være i mine H2O 90’er badesandaler. Jeg nægter!!

    • Reply
      Therese
      tirsdag 26. april 2011 at 21:03

      Sejt, at de havde dem i Rema ! Jeg havde nemlig slet slet ikke lyst til at gi’ 650 kroner for dem, i skobutikkerne, men var heldig at finde dem på Trendsales.

      Pyh, lyder ikke rart med dine fusser, Vevika.

  • Reply
    Ida van Norde
    onsdag 27. april 2011 at 08:57

    Det er nøjagtig de samme sandaler jeg trasker rundt i for tiden. Skønt at få luftet de kridhvide tæer!
    Jeg købte mine fra Birkenstocks tyske hjemmeside, og kom kun af med 300 dask inkl. porto. Bare et lille tip 🙂

    • Reply
      Therese
      onsdag 27. april 2011 at 09:59

      Velkommen til, Ida.

      Dejligt at høre du er glad for dem 🙂 Det er da helt vildt, så stor forskel der skal være på priserne herhjemme og i Tyskland! Men rart at vide, til en anden gang.

  • Reply
    Tanja
    torsdag 28. april 2011 at 21:03

    Hey, det er jo mine sandaler 😉 Har haft dem i flere år, men fik først rigtig gang i dem under min barsel sidste sommer, jeg traskede rundt i dem hele sommeren og her i påske blev de fundet frem igen 🙂 God fornøjelse med dem, når dine fødder lige har vænnet sig til dem, kommer du til at elske dem.

    • Reply
      Therese
      fredag 29. april 2011 at 15:02

      Jeg har haft dem på for første gang i dag, og de er godtnok skønne. Dog ret hårde i sålen. Blir’ de blødere, eller er det dér “helse-effekten” ligger? 🙂

  • Reply
    Tanja
    tirsdag 3. maj 2011 at 21:37

    Jeg kunne faktisk ikke holde ud at gå så meget i dem i starten pga. den hårde sål, men jeg vænnede mig til dem og nu kan jeg gå i dem en hel dag uden problemer…så jeg tror bare lige dine fødder skal vænne sig til den lidt hårde helse-sål. God fornøjelse 🙂

    • Reply
      Therese
      tirsdag 3. maj 2011 at 22:13

      Ok 🙂 Tak for svaret.

      Jeg har brugt dem en del allerede, men kan mærke at jeg stadig bliver lidt øm af at ha’ dem på for længe, men på mandag er der meldt 20 grader, og så skal sandalerne på igen :o)