Smidig, på trods.. - CopenhagenDaily
21 In gravid/ mig/ spunken

Smidig, på trods..

Selv om jeg er i 38. graviditetsuge, kan jeg stadig barbere ben, klippe tånegle og lakere neglene så de er sommerlækre. Måske det skyldes yogaen – eller måske det bare skyldes at jeg er hypermobil, og at maven ikke er kæmpe-kæmpe.

Uanset er det dejligt at jeg ikke skal ha’ Kjærsten til at klippe mine tånegle. Det tror jeg egentlig også at han synes.

Ok…. er der én ting der er svært, så er det at trimme bikinilinjen… Så det er delvist opgivet. Men på den anden side, så skal jeg nok ikke i bikini, lige med det samme 😉

You Might Also Like

21 Comments

  • Reply
    Madame
    onsdag 1. juni 2011 at 08:51

    Det er dejligt at være selvhjulpen 🙂 Flot at du stadig er så mobil!

    • Reply
      Therese
      onsdag 1. juni 2011 at 08:54

      Det er det nemlig, Madame. Jeg er også glad for det, og håber det varer ved de sidste par uger 🙂

  • Reply
    Liselotte
    onsdag 1. juni 2011 at 09:37

    Uha, som det nærmer sig nu, Therese. Jeg er helt sikker på, at du bliver den lækreste fødende, når det pludselig er aktuelt 🙂

    • Reply
      Therese
      onsdag 1. juni 2011 at 13:07

      Hi hi, hvor er du sød. Jeg håber da bestemt på jeg blir den lækreste fødende, på Hvidovre Hospital. Ha ha 😀

  • Reply
    Catarina
    onsdag 1. juni 2011 at 09:43

    Hi hi jeg nød osse godt af min hypermobilitet dengang jeg lignede en flodhest. 🙂 Dejligt at ku’ selv. 🙂

    God dag søde. 🙂

    • Reply
      Therese
      onsdag 1. juni 2011 at 13:07

      Fnis, det kan godt være det ikke er så smart at være hypermobil, men lige når man er gravid er det dælme praktisk.

      Rigtig god dag til dig.

  • Reply
    Rikke
    onsdag 1. juni 2011 at 10:49

    Bikinilinien måtte jeg også droppe… og der er trods alt grænser for, hvad man vil forlange af sin kæreste 🙂 Tånegle klarede jeg også fint…. selvom det helt sikkert så sjovt ud!

    • Reply
      Therese
      onsdag 1. juni 2011 at 13:08

      Ha ha, jeg tror heller ikke jeg kan få Kjærsten til at gå i krig under navleområdet… 😉 Fnis.

  • Reply
    Anette
    onsdag 1. juni 2011 at 11:55

    He he, jeg var også ved at forsøge at trimme bikinilinje den anden dag. Det er lidt svært, når man ikke kan se, hvad man egentligt laver der nedenunder maven 🙂

    • Reply
      Therese
      onsdag 1. juni 2011 at 13:08

      Man ender jo med at ha’ “Fanta-frisure”, hvis du kan huske den reklame med de bare pletter i hovedbunden…. Ha ha. Kønt syn.

  • Reply
    Helle K.
    onsdag 1. juni 2011 at 12:17

    Måske fordi du er ung? Jeg dyrkede ikke yoga, og var ikke hypermobil, men kunne alt – så vidt jeg husker 😉

    • Reply
      Therese
      onsdag 1. juni 2011 at 13:09

      Så ung er jeg da ikke….men jo, det kan da sagtens være 🙂 Hi hi.

  • Reply
    Helle K.
    onsdag 1. juni 2011 at 12:17

    PS: og jeg lignede i den grad en flodhest!

    • Reply
      Therese
      onsdag 1. juni 2011 at 13:09

      Men garanteret den lækreste flodhest på savannen 😉

  • Reply
    Mette
    onsdag 1. juni 2011 at 21:12

    Pas på med den der bikinilinie. Jeg kom frygteligt galt afsted da jeg tog chancen og barberede løs uden at kunne se hvad der foregik.

    • Reply
      Therese
      torsdag 2. juni 2011 at 08:30

      Uhh, det lyder ikke rart, Mette !!!

  • Reply
    Betina
    fredag 3. juni 2011 at 11:07

    Ja, det er rart ikke at være helt hjælpeløs 😀 Har også opgivet bikinilinjen, men ellers er der ikke noget andet, jeg ikke kan. Ud over lige at skulle hales lidt i, når jeg har for ondt i lænden og skal vende mig i sengen. Så er det rart lige at få lidt hjælp af manden.

    • Reply
      Therese
      lørdag 4. juni 2011 at 08:18

      Åh, som jeg kæmper for at vende mig om, om natten 🙂 Håber på at Spunken snart vælger at kommer ud, for det er da ikke meget man får sovet.
      Hvornår har du termin?

      • Reply
        Betina
        lørdag 4. juni 2011 at 09:19

        Du skal nok ikke regne med at få sovet mere end nu, når Spunken først kommer ud 😉 Har heldigvis selv sovet rimeligt godt i nat næsten uden vendingsproblemer. Møffebaby er sat til at komme ud den 27. juni 🙂

        • Reply
          Therese
          lørdag 4. juni 2011 at 09:51

          Uhh, det er jo snart. Næ, man ved aldrig. Men det er en anden type søvnmangel, synes det hårdeste pt er at man er så ukomfortabel hele tiden. Det gir’ en anden type træthed.

          • Betina
            søndag 5. juni 2011 at 10:17

            Øv, ja det er træls. Jeg vågner bare, får vendt mig og sover hurtigt videre igen. Så føles ikke så slemt igen.