Hjemrejsedag - CopenhagenDaily
19 In spunken

Hjemrejsedag

20110704-082556.jpg

Tak for alle jeres dejlige kommentarer. Vi er helt benovede, og har hygget os med at læse hver og én.

I dag kom vi hjem, efter en actionpacked morgen med samtaler, pakning og blodprøve. Spunken sov sig igennem og det var kun hormonelle mors overlæbe der bævede.

Søster kom og hentede os, og Spunk fik sin første køretur i sneglefart – Hvidovre og hele vejen til Vesterbro, var stærkt påvirket af skybruddet og trafikken var nærmest stillestående.

Nu er vi hjemme, og der er blevet ammet, sovet, skiftet, bøvset, hygget, nusset, kigget osv. Dejligt!

Katten er ikke imponeret, og hun ligger i sin prinsessestol og kigger mistroisk på det tigerstribede væsen der er iglet fast til mig 😉

You Might Also Like

19 Comments

  • Reply
    Mona
    mandag 4. juli 2011 at 19:39

    Jeg bliver altid så benovet over, hvor små sådan nogle små nogle er….han fylder dælme ikke meget i den dersens stol. 😉

    1000 gange tillykke. 🙂

  • Reply
    Madame
    mandag 4. juli 2011 at 19:48

    Dejligt at høre nyt fra dig og at I er kommet godt hjem! Nåh, så fint han ligger der på billedet 🙂

  • Reply
    Øglemor
    mandag 4. juli 2011 at 19:54

    Kæft, hvor er han sød. Og den der dragt er da bare for kær! Velkommen hjem med jer.

  • Reply
    Vevika
    mandag 4. juli 2011 at 19:56

    Nuuuuj, hvor er han bare bitte lille og fin. Tænk at jeg allerede har glemt det i løbet af 8 uger! Og så var Villum jo også 6-700 gram større, men anywho…

    Den første dag hjemme på matriklen lyder som en dejlig babydag. Velkomne hjem 🙂

  • Reply
    Andrea
    mandag 4. juli 2011 at 19:59

    Og jeg er jo vældig bekymret for, hvor kaninen er. Eller har den sin egen lille legetøjsautostol?

    Nej pjat, det gør nok et stykke tid før tigerdyret bliver knyttet til tøjdyr. Kys ham – og kram katten, hun trænger.

  • Reply
    Liselotte
    mandag 4. juli 2011 at 20:07

    Han er pokkertagemig lækker, den unge 🙂

    Velkommen hjem allesammen 🙂

  • Reply
    Sandra
    mandag 4. juli 2011 at 20:13

    Uanset hvor mange gange jeg ser en nyfødt, bliver jeg hver gang lige overrasket over hvor små og aldeles uskyldsrene de er.

    Han er super kær:-)

  • Reply
    Lone
    mandag 4. juli 2011 at 20:14

    Han er godt nok lækker, den lille Spunk.

    Gad vide om han er født midt under det dersens skybrud? Og om I sejelede til hospitalet?

  • Reply
    ella
    mandag 4. juli 2011 at 21:59

    Velkommen hjem med den lille prins – han er SÅ smuk!

  • Reply
    flinkonella
    mandag 4. juli 2011 at 23:26

    Øj altså hvor er han bare super lækker og så ” færdigbagt”, Stort tillykke med vidunderet

  • Reply
    flinkonella
    mandag 4. juli 2011 at 23:28

    Nøj hvor er han lækker,og så “færdigbagt” tillykke med vidunderet!

  • Reply
    Catarina
    tirsdag 5. juli 2011 at 00:03

    Velkommen hjem med debat lulled Isaac, han er bare for lækker og hvor er han bare en bette en i den stor. 🙂

  • Reply
    Merete
    tirsdag 5. juli 2011 at 00:40

    😀 “iglet fast til…” – MEGET morsomt udtryk – og meget billedskabende! 🙂 Velkommen hjem!! Er det ikke en stærk (og dejlig!) oplevelse at komme hjem og mærke, at fra nu er alting helt og aldeles og uigenkaldeligt anderledes…?
    KNUS til jer alle 3 – tak for i går, det var bare så skønt at opleve jer alle 3 så glade og afslappede. Og sødt små-
    smaskende, og missende med kære øjne (den mindste af jer, altså). SES! 🙂 <3

  • Reply
    Rejen
    tirsdag 5. juli 2011 at 05:11

    Velkommen hjem igen, hvor er han bare nuser….Endnu en gang stort tillykke til jer to…

  • Reply
    Megan
    tirsdag 5. juli 2011 at 08:10

    Stort tillykke. Hvor er han bare fin og flot med sit mørke hår! 🙂

    Knus.

  • Reply
    Lisbeth
    tirsdag 5. juli 2011 at 09:52

    Tillykke med ham, han er så nuser. Dejligt det gik godt uden problemer med at få han ud. Også selvom han var ganske tilfreds med logiet og lod vente på sig….

  • Reply
    Anette
    tirsdag 5. juli 2011 at 12:04

    Åh, hvor ser spunken sød ud, og han fylder godt nok ikke meget i autostolen.

  • Reply
    Ilse
    tirsdag 5. juli 2011 at 12:25

    Hvor er han dejlig. En lille krebs, født dagen efter min fødselsdag.
    Dejligt med et sommerbarn. Stort tillykke med ham og held og lykke fremover.

  • Reply
    Helle K.
    tirsdag 5. juli 2011 at 14:55

    Velkommen hjem – hvor er han altså dejlig, når han sidder der … 🙂