15 In kat/ kjærsten/ mig/ spunken

07.57

20110830-081735.jpg

Der var ikke regn i luften, tre minutter i otte. Da blev jeg født, for 30 år siden. Så ka man ikk sige at det ikk er min skyld, hvis det regner senere i dag?

Spunken og Katten, har været ude at finde gaver til mig, og de har også selv skrevet fødselsdagskort 😉 Kjærsten forkæler mig en masse, jeg kunne ikke ønske mig mere – og dagen er kun lige begyndt.

Dejligt !

20110830-081745.jpg

20110830-081755.jpg

20110830-081804.jpg

You Might Also Like

15 Comments

  • Reply
    Ida van Norde
    tirsdag 30. august 2011 at 07:40

    T I L L Y K K E !
    Jeg er meget spændt på at høre hvad det er du har fået, som kan holde dig vågen om natten.
    En natlampe? En god bog? Speed?

  • Reply
    Lone
    tirsdag 30. august 2011 at 08:41

    TILLYKKE med dagen 🙂

    Sikke nogen fantastiske breve. Ha en super dejlig dag. KRAM

  • Reply
    Øglemor
    tirsdag 30. august 2011 at 09:23

    Stort tillykke med fødselsdagen! Og jeg har registreret det gode vejr, så hvis (når!) det begynder at regne senere, ved jeg, at det ikke er din skyld 🙂 Jeg er ligesom Ida ret spændt på at se, hvad det er, du har fået, som kan holde dig vågen om natten? 😉

    Hav en dejlig dag!

  • Reply
    Charlotte
    tirsdag 30. august 2011 at 09:45

    Og hør nu her, hvordan vi alle trutte kan ….. trut trut trut … tra la la la
    KÆMPE tillykke med fødselsdagen, dejligt at alle dine mænd har forkælet dig..
    Lige netop sådan skal en fødselsdag være lige fra morgenstunden ;o)
    Nyd dagen langsomt …
    Varme fødselsdags hilsner herfra

  • Reply
    Vevika
    tirsdag 30. august 2011 at 12:11

    Tillykke! Holde dig vågen om natten… Hmmm, meget spændende.

    Jeg var også vågen 7.57 og her var vejret perfekt, intet mindre. Dét får du æren for.

  • Reply
    Judith
    tirsdag 30. august 2011 at 15:08

    Og mere tillykke tillykke, sikke dog nogle flotte breve du har fået. Jeg har altid vidst at katten var af en speciel kreativ race, det har den vist før:-)

  • Reply
    Anne Dyrholm Stange
    tirsdag 30. august 2011 at 15:45

    Skkøøøønnnntttt!!
    Hvor er det herligt at katten og bebsen sådan har styr på fødselsdag og gaver.

    Rigtigt mange tillykker til dig, Therese, og må dit nye årti fyldes af glade og lyse dage…

  • Reply
    anette
    tirsdag 30. august 2011 at 15:57

    Stor tillykke med fødselsdagen 🙂

    Og imponerende at Spunken allerede er så god til at skrive og tegne 😉

  • Reply
    Katrine
    tirsdag 30. august 2011 at 15:57

    Te’løk mæ’ da’en 🙂

    Synes Kjærsten har været uhyggelig opfindsom og temmelig morsom. Tak for dagens bedste smil!!

  • Reply
    Jonna
    tirsdag 30. august 2011 at 16:48

    Tillykke med fødselsdagen ønsker dig en dejlig dag.

  • Reply
    ohhhappy
    tirsdag 30. august 2011 at 17:47

    Tillyke med fødselsdagen! Jeg håber, du har en dejlig dag :)!

  • Reply
    Tina
    tirsdag 30. august 2011 at 17:47

    Tillykke 🙂 Håber du får og har haft den dejligste dag 🙂

  • Reply
    Ann-Christine
    tirsdag 30. august 2011 at 18:06

    Stort tillykke med fødselsdagen. Jeg håber du har haft en rigtig dejlig dag 🙂

  • Reply
    Anette
    tirsdag 30. august 2011 at 18:27

    Et stort tillykke med fødselsdagen og sikke fine kort spunken har lavet.

  • Reply
    Alice M
    tirsdag 30. august 2011 at 19:51

    Tillykke med dagen!