16 In gajolen/ spunken

Når man egentlig helst vil være brandmand

IMG_9963 2

Spunken skal være storebror ! Det bli’r sidst i oktober, eller start november. Alt efter om Gajolen har samme fornemmelse for tid, som sin storebror.

Vi glæder os til endnu en kylling i flokken. To børn, hund, hus og hinanden. Så kan vi da vist heller ikke ønske os mere.

Den største omvæltning bli’r nok at gå fra at være enebarn til at være den ældste. Vi har snakket en smule om det, Spunken og vi. Det han allerhelst vil lige nu, er at være brandmand.
Godt der er lang tid til storebror-rollen, så han kan nå at ønske sig et brandmandskostume i fødselsdagsgave 😉

Nu har vi mange måneder til at glæde os, til at ordne de “småting” der skal ordnes i huset og til at finde en barselsvikar til butikken – nå ja, og det kan være jeg kan nå at strikke den der vest, som jeg begyndte på for 100 år siden, til Spunken. Ha ha.

IMG_9958 IMG_9961 IMG_9962

You Might Also Like

16 Comments

  • Reply
    Ilse
    torsdag 27. marts 2014 at 16:27

    Til lykke med den glædelige nyhed og med 1 års fødselsdag i butikken. Dejligt at høre. 🙂

  • Reply
    Ilse
    torsdag 27. marts 2014 at 16:29

    Glemte lige, hvor han altså ligner en rigtig storebror, dejlig dreng.

  • Reply
    Mette
    torsdag 27. marts 2014 at 16:29

    Min søster er noget ældre end mig og hun stod en dag og kiggende ned i vuggen, rulle lidt med øjnene og konstatere tørt; “hvor havde vi det godt inden vi fik hende, mor”.

    Heldigvis kan man blive både brandmand og storebror 🙂

  • Reply
    Mette
    torsdag 27. marts 2014 at 16:30

    Og så selvfølgelig også et stort tillykke herinde til jer alle tre.

    Jeg håber, at verden ikke skal vente så længe denne gang 🙂

  • Reply
    Celena
    torsdag 27. marts 2014 at 16:39

    Tillykke…. til dig…. og storebror Spunken!

  • Reply
    Lone
    torsdag 27. marts 2014 at 17:15

    Det er nogle dejlige billeder af den kommende storebror. Smart, at man kan få en bluse, hvor det står hvidt på blåt 🙂
    Det var en rigtig glædelig nyhed – stort tillykke til jer 🙂 Og tillykke også med Sikka’s 1 års fødselsdag!

  • Reply
    Grønlandsposten
    torsdag 27. marts 2014 at 17:17

    Tillykke, sikke en dejlig nyhed!

  • Reply
    Sandra
    torsdag 27. marts 2014 at 18:24

    Fantastisk 🙂
    Stort tillykke til jer alle.

  • Reply
    Karina
    torsdag 27. marts 2014 at 22:27

    Ihhh hvor dejligt 🙂 stort stort tillykke

  • Reply
    Camilla
    torsdag 27. marts 2014 at 22:32

    Babynews er nok de dejligste af alle. Stort tillykke til jer alle 🙂

  • Reply
    Conny
    torsdag 27. marts 2014 at 22:35

    Hvor ser han bare stolt ud, den kommende storebror. Det er også en dejlig nyhed. Jeg håber, du har nydt dagen i butikken også.

  • Reply
    Madame
    fredag 28. marts 2014 at 07:15

    Tillykke – sikke en skøn nyhed og nogle dejlige billeder!

  • Reply
    Catarina
    fredag 28. marts 2014 at 11:11

    Åhhh,stort tillykke søve ven. 🙂 Det bliver så dejligt for jer alle og jeg er sikker på at Spunken også synes det er sjovt, når først den lille er der. For så forstår han helt sikker bedre. 😀

  • Reply
    Karin Abildhauge
    lørdag 29. marts 2014 at 12:00

    Hjertelig tillykke – Det bliver så vidunderligt for dig/jer.
    V-V-V(Villa-Volvo og Vovse) og nu meget snart 2 børn og 2 voksne = kernefamilie.
    Ønsker dig/jer et dejligt forår, sommer og efterår, med det lille voksende frø

  • Reply
    Hege
    søndag 30. marts 2014 at 19:10

    Gratulerer!

    Min svigermor fikk tre sønner. Min mann er den eldste. Hun fortalte at hun begynte å strikke en genser da hun var gravid med den første, og at den heller ikke ble ferdig til den tredje 🙂

  • Reply
    anette