Pause - CopenhagenDaily
13 In mig

Pause

Så jeg gav mig selv en lille pause. Har fået lavet meget i dag, så gav mig selv lov.
Fik aftalt med Kaspers søster Katja, at vi skulle mødes inde i byen når hun havde fri. Jeg ville ud og kigge på nogle støvler. Jeg har intet der kan holde mine tær tørre og varme.
Stod så klokken 14.30 på Nørreport…..ingen Katja…..det regnede…..ingen Katja….Så havde hun misforstået, og troede det var i morgen….Nå, men alene på sko-shop med mig.
Jeg kiggede og kiggede. Havde sat en max. grænse på 400 kr. (selvom jeg godt vidste jeg ikke ville kunne finde noget til den pris…). Men så, pludselig. Jeg blev forelsket. Jeg købte.
Prøvede størrelse 37 som sad perfekt, men siden jeg kun havde tynde strømper på, købte jeg 38. Der skal jo være plads til en tyk sok!
Jeg er glad for dem, selvom de kostede 100 kroner mere end de måtte!
sko.JPG

You Might Also Like

13 Comments

  • Reply
    Henriette
    onsdag 15. november 2006 at 18:59

    TOP fede, skat. Og lige dig – kan godt forstå at der der godt måtte ryge en yderligere seddel på dem!

  • Reply
    Therese
    onsdag 15. november 2006 at 19:01

    Ja de er bare super dejlige !

  • Reply
    Anita
    onsdag 15. november 2006 at 19:02

    Uhh, min datter har et par støvler akkurat magen til, bare i sorte, og jeg kan ikke lade være med at nakke dem i tide og utide. Godt vi bruger samme skostørrelse ;o)

    Tillykke med købet :o)

  • Reply
    Therese
    onsdag 15. november 2006 at 19:06

    Tak Anita. Ja de er bare lækre. Godt du kan låne!! 😀

  • Reply
    Judith
    onsdag 15. november 2006 at 21:08

    De er rigtig flotte, men et nummer eller to for store til mig, så jeg må undvære at låne!

  • Reply
    Therese
    onsdag 15. november 2006 at 21:12

    38 kan du godt passe mor, med en sok i 🙂

  • Reply
    signe
    onsdag 15. november 2006 at 21:17

    Top Nice 🙂
    – Og godt du har “grøntsagerne” fra sidste år.. For det kunne godt se ud til at blive en kold fornøjelse ellers 😉

  • Reply
    Signe
    onsdag 15. november 2006 at 21:50

    Fedt fund! Sjovt nok, har i dag også været en støvledag for mig 🙂

  • Reply
    Therese
    onsdag 15. november 2006 at 22:21

    Hi hi! Hvad fandt du på din støvledag Signe??

  • Reply
    Signe
    torsdag 16. november 2006 at 06:36

    Du kan se dem på min blog 🙂
    http://engis.smartlog.dk/77601_Vanedyr.html

    Hav en god dag i dine nye støvler, det skal jeg i hvert fald

  • Reply
    conny