11 In mad

Rabarber

taerte-copy.jpg
Der var rabarber i grøntkassen i dag. Jeg besluttede mig med det samme for at lave en tærte. Der var ikke rabarber nok til at fylde formen, så jeg proppede også nogle æbler i. Uhm den blev god. Den blev nydt med stort velbehag, sammen med kaffe og en god film. Håber I andre også har haft en skøn aften.

You Might Also Like

11 Comments

  • Reply
    Signe
    lørdag 19. maj 2007 at 09:09

    Hmmm, det ser godt nok lækkert ud 🙂 – god weekend, Therese

  • Reply
    Pigen
    lørdag 19. maj 2007 at 09:28

    Uhm, det det godt ud. Jeg fik også endeligt fat i rabarber igår – efter at have ledt og sukket i en måneds tid, fordi jeg har set alt det Liselotte har lavet 🙂
    Mine skal vist laves til grød, og serveres med makroner og flødeskum 😀

  • Reply
    Deborah
    lørdag 19. maj 2007 at 09:46

    Jeg har ikke fået set “Walk the line” endnu, et af vinterens projekter, og iøvrigt er min DVD-afspiller “død”, så før den bliver skiftet….Og dog, jeg har da videoen. Lækker tærte – uhm!

  • Reply
    Therese
    lørdag 19. maj 2007 at 10:18

    Den var bestemt også lækker Signe!

    Pigen – rabarbergrød er også helt og aldeles fantastisk!!!

    Deborah – du har noget at glæde dig til, når dvd er blevet fixet 😉

  • Reply
    Pia
    lørdag 19. maj 2007 at 10:55

    mmm, hvor ser den tærte god ud, jeg ser ski rabarberguf hos rigtig mange herinde for tiden, og har ike selv smagt det siden barndommen, måske jeg skulle gøre mig forsøget 🙂

    God weekend:)

  • Reply
    Alice M
    lørdag 19. maj 2007 at 12:03

    Årrh det ser god ud. Hvor får du grøntkasse fra siden du selv skal hente den?

  • Reply
    Therese
    lørdag 19. maj 2007 at 12:13

    Den var også rigtig god Alice. Jeg får grønkasse fra Coop, så skal selv hente den i Brugsen. Men den er billigere (200 kr for økologisk) end fx. aarstiderne, og der er meget mere i.

  • Reply
    Therese
    lørdag 19. maj 2007 at 12:14

    Pia – det skulle du gøre! Rabarber er bare lækkert!
    Og velkommen til min blog.

  • Reply
    Alice M
    lørdag 19. maj 2007 at 12:18

    Det kan være det er det man skal overveje så 🙂
    Er lidt nervøs for at få leveret til døren her i opgangen. Man ved jo aldrig om nogen vil tage den… 🙂

  • Reply
    Therese
    lørdag 19. maj 2007 at 13:47

    Nej, det kan jeg godt forstå Alice. Her hvor jeg bor, ville jeg heller ikke turde det.
    Hvis du har Kvickly eller en Brugsen i nærheden, så er det helt sikkert værd at overveje. Du kan se hér hvad der er i grøntkassen næste uge. Og man kan altid afbestille hvis man skal på ferie eller ikke har fået spist den gamle op, så man springer en uge over.
    http://www.coop.dk/nettorvet/show_product.aspx?dept%5Fid=248&pf%5Fid=6060078

  • Reply
    marianne's mening
    lørdag 19. maj 2007 at 19:26

    Hvor ser den kage rigtig dejlig ud. Interessant ang den kassse fra coop. Det vil jeg da lige se på. Tak for tippet