9 In udenfor/ venner

Gave der varmer

I går kom der en pakke i posten.
votter1-copy.jpg
Jeg åbnede den, og fandt de flotteste vanter. Jeg kunne hurtigt regne ud, hvem de flotte vanter var fra. Jeg havde set et indlæg på hendes blog i sidste måned, og var straks faldet pladask for dem med egern på. Tænk engang, hun har strikket et par til mig. Jeg blev helt rørt! Jeg vil vove at påstå at det er det fineste par i DK, og jeg tror ikke jeg møder andre der har dem. De skal med til London og varme mine hænder.
Også Katten synes de var lækre, men nix missekat, det er mine!
votter2-copy.jpg
Tusind tak Hege!!
votter3-copy.jpg

You Might Also Like

9 Comments

  • Reply
    Signe
    lørdag 22. september 2007 at 13:13

    Din heldige kartoffel – de er super flotte 🙂

  • Reply
    Hege
    lørdag 22. september 2007 at 13:24

    Vær så god og velbekomme! Jeg er bare så glad for at de passet. Oppskriften var beregnet på barn, og selv om du sa du hadde små hender, så måtte jeg forstørre dem til en liten damestørrelse. Det var bloggen din som ble porten min inn i dette bloggnettverket, så du kan ta dem som et takk for det. Og så er du jo litt norsk 🙂

  • Reply
    Therese
    lørdag 22. september 2007 at 13:37

    Signe – Ja, jeg er nemlig super heldig!

    Hege – Jeg vidste ikke at min blog var din port ind, det er jeg meget glad for. Og med disse vanter, føler jeg mig også mere norsk 🙂 Dejligt!

  • Reply
    Ella
    lørdag 22. september 2007 at 14:51

    Hvor er de smukke, Therese – de passer fuldstændig til dig – heldige rad 🙂

    Og du har også lavet efterårshule herinde – her er rart 🙂

  • Reply
    Therese
    lørdag 22. september 2007 at 14:53

    Ja ikk’ Ella. De er nemlig bare så dejlige!
    Og tak, selv om efteråret ikke er min favorit årstid, må man jo re-designe lidt og nyde farverne.

  • Reply
    Iduna
    lørdag 22. september 2007 at 17:22

    Hvor ser de bare skønne ud!!!
    – Det er så dejligt at blive forkælet på den måde.
    Knus.

  • Reply
    Ella
    lørdag 22. september 2007 at 17:48

    Og katten, hvordan kunne jeg dog glemme at nævne hende. Hun er så sød 🙂

  • Reply
    Therese
    lørdag 22. september 2007 at 19:05

    Hi hi Ella, undrede mig også lidt over at der ikke var en kommentar om hende 😉 Hun ér nemlig sød – bortset fra for 4 minutter siden, hvor hun lå oppe i sengen, og lignede en der altså godt må ligge der!!! Det må hun IKKE!! For hun fælder så skrækkeligt meget for tiden.

  • Reply
    judith
    søndag 23. september 2007 at 12:04

    Det må jeg nok sige, hold da helt op de er flotte:-)