Olm - CopenhagenDaily
11 In brok/ mig

Olm

Mit humør er olmt i dag. Jeg bliver irriteret over småting, og tror bare at jeg må gå tidligt hjem fra arbejde. Det har ikke været min dag indtil videre:
Morgenmad smagte af hø
Det regner
Missede bussen
Lysstofrør i loft blinkede, så må sidde i halvmørke og arbejde
Jeg har glemt min frokost hjemme
….og så det vigtigste, jeg er på diæt, og har lige nu psykiske abstinenser!!

Godt jeg har et nyt computerspil derhjemme der venter. Jeg skal nok få vendt bøtten.

You Might Also Like

11 Comments

  • Reply
    fisker & fernández
    torsdag 10. januar 2008 at 13:49

    Therese, det bliver helt sikkert bedre i morgen 🙂

  • Reply
    Therese
    torsdag 10. januar 2008 at 13:49

    Det tror jeg også f&f 🙂

  • Reply
    Mona
    torsdag 10. januar 2008 at 18:01

    Jeg tror også det bliver bedre i morgen – Det er også noget trist mørkt vejr, vi har lige nu:-)!

  • Reply
    Lene
    torsdag 10. januar 2008 at 22:43

    Du skal nok klare det, Therese 🙂

  • Reply
    Marianne's mening
    torsdag 10. januar 2008 at 23:37

    Jeg håber, det allerede er blevet bedre, dit humør. Ellers ønsker jeg dig gode drømme, så dagen imorgen kan blive bedre 🙂

  • Reply
    Bettina
    fredag 11. januar 2008 at 11:35

    God formiddag Therese,

    Sikke en skøn dag det er i dag. Og der er ovenikøbet fredag. En god weekend ligger og venter.Op med hoved min ven. Abstinenser skal bare besejres. Kæmp og grin af dem.

    HIlsen
    Bettina

  • Reply
    Lizelotte
    fredag 11. januar 2008 at 13:27

    Er du blevet afolmificeret?

  • Reply
    Therese
    fredag 11. januar 2008 at 14:07

    Hej Alla
    Hvor er i søde!
    Humøret er en smule bedre i dag, men jeg glæder mig til en dejlig weekend fuld af afslapning. Det skal nok hjælpe 🙂
    Abstinenserne er der stadig, men jeg gør som Bettina siger, griner af dem!

  • Reply
    Bettina
    fredag 11. januar 2008 at 16:04

    Hej Therese,

    Jeg ved ikke om du også er begyndt at tage olie. Raps, hørfrø eller ligende. Men det tager virkelig sukker trangen. Jeg spiser/drikker min. 6 spsk om dagen. kvickly har en fantastisk Bornholms raps olie til 29,95. Man tager ikke på af det, og ens hud bliver fantastisk smidig og blød, når man drikker olien.

    God weekend.
    HIlsen
    Bettina

  • Reply
    Therese
    fredag 11. januar 2008 at 16:52

    Hej Bettina
    Jo, jeg får både hørfrø og kokos olie hver dag 🙂
    God weekend til dig også!

  • Reply
    Bettina
    fredag 11. januar 2008 at 18:21

    Hej igen,

    Man får virkelig den blødeste hud af alt den olie. Fuck hvor kunne jeg have sparet mange penge på cremer, hvis jeg have vist det tidligere. Jeg købte enda oftest creme med olivenolie i. Jeg skulle bare have spist cremen og ikke smurt den på.
    Et andet lille fif. Hvis man skal have lidt slik eller ligende, så er olie og nødder en fantastisk hjælp. Så stiger ens blodsukker ikke så meget.

    Hilsen
    Bettina