Vi har det stadig - CopenhagenDaily
12 In Ikke kategoriseret

Vi har det stadig

Da Kasper kom hjem i går, var maden klar. Lammegryde og kartoffel/selleri/kålrabi mos. Bordet var dækket til romantik og hygge. Vi spiste, snakkede og drak rødvin.
Allerede i starten af vores forhold, syntes jeg vi var god til at snakke sammen. Gode til at fortælle om vores oplevelser i hverdagen, gode til at diskutere musik og fremfor alt gode til at lytte til hinanden.
I går var en af aftenerne som vi elsker. Vi snakkede og snakkede, skiftedes til at sætte musik på og snakke om den.
romantik.jpg
Vi kom i seng ved 4-5 tiden, godt rødvinssnaldrede. Hvor er det dejligt vi stadig kan ha’ sådanne fantastiske aftener, selv efter fem et halvt år som kærester. Jeg er sikker på jeg har fundet den rigtige!

Stakkels Kasper skulle på arbejde klokken 10…

You Might Also Like

12 Comments

  • Reply
    Henriette
    lørdag 12. januar 2008 at 15:25

    Hvor jeg elsker at du har den kærlighed. At I har den kærlighed, det er så fantastisk og det varmer mig langt ind i knoglerne. Yay for jer!

  • Reply
    Ella
    lørdag 12. januar 2008 at 15:50

    Hvor er det dejlig læsning, Therese – tillykke med hinanden 🙂

  • Reply
    Therese
    lørdag 12. januar 2008 at 18:00

    Babe- hvor er du sød!

    Ella – tusind tal 🙂

  • Reply
    Catarina
    lørdag 12. januar 2008 at 18:11

    Sikke dejlig læsning 🙂

    Ja det var lidt synd for Kasper, men du var vel solidarisk og stod op sammen med ham 😆

  • Reply
    Therese
    lørdag 12. januar 2008 at 18:12

    Catarina – ha ha ha, nix det gjorde jeg sgu ikke 😀 Han er kommet hjem nu, og slapper max af!

  • Reply
    Lizelotte
    lørdag 12. januar 2008 at 19:57

    Du er så heldig, du har fundet den i så ung en alder – tænk, jeg skulle kysse et par frøer først. Men bedre sent end aldrig!

    …vi har også sådan nogen aftner, her godt 7 år efter vi flyttede sammen 🙂

    TIL LYKKE MED JER! Og han er da heldig, ham Kasper – han finder ALDRIG nogen der er bedre til at synge godnatsang end dig 🙂

  • Reply
    Hege
    lørdag 12. januar 2008 at 22:09

    Og det beste er at det kan vare. Jeg traff min for 34 år siden, og vi har det fortsatt helt supert. Det går an!

  • Reply
    Catarina
    lørdag 12. januar 2008 at 23:16

    Hæ hæ, regnede nok helle ikke med det, jeg havde heller ikke gjort det 😉

  • Reply
    Madame
    søndag 13. januar 2008 at 09:23

    Hvor er det dejligt at læse, Therese, det er nemlig så vigtigt, at man som par snakker godt sammen. Jeg er også sikker på, at I er de rigtige for hinanden – tillykke med det 😀

  • Reply
    Therese
    søndag 13. januar 2008 at 14:23

    Tak allesammen. Ja, jeg er heldig! Det er dejligt 🙂
    Og skønt at høre at I alle har det ligeså dejligt!

  • Reply
    anette
    søndag 13. januar 2008 at 21:25

    Det lyder som en rigtig dejlig kæresteaften – og dem kan man leve længe på 🙂

  • Reply
    conny
    mandag 14. januar 2008 at 00:32

    Flot med sådan en kærlighedserklæring, Therese.
    Hold fast i hinanden.