16 In Ikke kategoriseret

Forår i Paris

Kasper og jeg har talt om at smutte til Paris i slutningen af april. Sådan en tre overnatninger eller deromkring. Vi trænger til lidt kæresteri, og vi trænger til at se byernes by. Jeg har aldrig været der før, og Kasper var der vistnok engang da han var barn.
Nu må det gerne blive april 🙂

You Might Also Like

16 Comments

  • Reply
    Lotte
    torsdag 24. januar 2008 at 13:57

    God ide!
    Min kæreste og smutter faktisk til Paris på forlænget weekend i den første weekend i februar*. Væk fra hverdagen og uden for sæsonen. Vi har begge været der flere gange før, men aldrig sammen. og jeg har aldrig været der med en kæreste, så jeg glæder mig…

    *(Når foråret kommer, har vi slet ikke tid til at rejse nogen steder, for så står den igen på bådrenovering)

  • Reply
    fisker & fernández
    torsdag 24. januar 2008 at 14:05

    Hvor laekkert!

    Vi har ogsaa snakket om en weekendforaarstur til en en europaeisk storby. Jeg taenker Paris, Rom eller Lissabon…

  • Reply
    anette
    torsdag 24. januar 2008 at 14:19

    Jeg har lige været med min kæreste i Paris på forlænget weekend og det er en dejlig by.

    Og så kan jeg også anbefale min absolutte favoritby – Rom. Der er FEDT i april måned.

    God tur til Jer 🙂

  • Reply
    Marianne's mening
    torsdag 24. januar 2008 at 14:49

    Det lyder virkelig som en rigtig god plan. Har været i Paris, men vil gerne derned med en kæreste.
    I må komme til forårets blomstring!

  • Reply
    Hege
    torsdag 24. januar 2008 at 20:20

    Skynd dere av sted!

    Første gang jeg og Thv var i Paris var sommeren 1979. Vi var på InterRail, og egentlig bare på gjennomreise på vei til Portugal. Vi skulle bare skifte tog, men så måtte vi gå ut av jernbanestasjonen et lite øyeblikk for å kjøpe litt mat. Det matkjøpet tok en hel uke. Vi klarte ikke å rive oss løs, men måtte bare bli der.

    Allez vous!

  • Reply
    Hege
    torsdag 24. januar 2008 at 20:20

    Skynd dere av sted!

    Første gang jeg og Thv var i Paris var sommeren 1979. Vi var på InterRail, og egentlig bare på gjennomreise på vei til Portugal. Vi skulle bare skifte tog, men så måtte vi gå ut av jernbanestasjonen et lite øyeblikk for å kjøpe litt mat. Det matkjøpet tok en hel uke. Vi klarte ikke å rive oss løs, men måtte bare bli der.

    Allez vous!

  • Reply
    Catarina
    torsdag 24. januar 2008 at 21:19

    Tag afsted der er ikke noget så dejligt som at være i Paris med kæresten 😉

  • Reply
    Morfar
    torsdag 24. januar 2008 at 22:27

    Eller en weekend i Sydhavnen med to kasser øl, en kasserolle og tre poser biksemad.

    PS mail mig angående kursus :o)

  • Reply
    Madame
    fredag 25. januar 2008 at 10:29

    Sikke en god idé, så får I foråret to gange, først dernede og så her. Jeg har aldrig selv været i Paris, men det må der da rådes bod på 😉

  • Reply
    conny
    fredag 25. januar 2008 at 13:18

    Slut-april er det mest perfekte tidspunkt – i hvert fald er det det eneste tidspunkt jeg har været i Paris, og vi fik netop 2 x forår.
    Jeg ville foreslå at bo i Montmartre. Så får man også prøvet at bo, hvor de franske bor, og der er ikke særligt langt til noget flot at se.
    Et tip er at finde den vinmark, der ligger midt inde i Montmartre. Meget spøjst at se inde i en by. Det er noget med, at man plukker vinen i fællesskab og så går pengene til socialt arbejde i bydelen.

  • Reply
    Signe
    fredag 25. januar 2008 at 21:03

    Glæd dig, der er fantastisk. Jeg elsker at være i den by 🙂

  • Reply
    Therese
    lørdag 26. januar 2008 at 14:02

    Tak for tipsene alle sammen. Jeg glææææder mig 🙂

  • Reply
    Suzy Q
    lørdag 26. januar 2008 at 15:31

    Jeg slutter mig til koret. I 5 år i træk var manden og jeg i Paris i april. Det er SÅ pragtfuldt. Start opholdet med en sejltur på Seinen – så ser man hele byen og hører om, hvad der er værd at se.

    For vores vedkommende bliver det i år Domlom, nej lombom, NEJ L-O-N-D-O-N, hedder det… jeez…

  • Reply
    Therese
    lørdag 26. januar 2008 at 15:46

    Suzy, uh sejltur lyder fantastisk. Den skal vi helt sikkert ha’ med!

    Glæd jer til London. Ta en tur til Camden Town market, meget federe og mere spændende end Portobello Road market. Men treat jer selv med en gåtur i Holland Park og efterfølgende ned på Portobello road og spis lidt frokost. Notting Hill er dejligt.
    Skulle I ha lyst til lidt inder stemning, kan I ta metro til Ealing Broadway og toget videre til Southall. Dejligt sted, og masser af lækker indisk mad.

  • Reply
    Suzy Q
    lørdag 26. januar 2008 at 15:49

    Vi skal til koncert med Black Crowes der kun spiller i London og Amsterdam på deres europatour. og så har vi venner der bor derovre der lægger futon til :o) hurra!
    Tak for tips!

  • Reply
    Tina - omme i London
    mandag 28. januar 2008 at 13:21

    April er det perfekte tidspunkt at tage til Paris – isaer naar man rejser fra Danmark, hvor der stadig er koldt til den tid. Nyd det. 🙂