Se min kjole! - CopenhagenDaily
12 In mig/ musik

Se min kjole!

I går fik jeg købt mig en kjole, til når jeg skal ha’ taget pressefotos. Jeg har fundet en rigtig dygtig fotograf, og hun har allerede location på plads. Det bliver i slutningen af måneden, og jeg GLÆDER mig ! I får ikke kjolen at se på, før billederne er klar. Men jeg kan afsløre at den sidder perfekt, og min talje bliver 10 cm i den!!! Yes, det kan vi li’. Og så med noget lækkert hår og en guitar i hånden, så er der da ingen der ikke vil købe min plade (når den engang bliver lavet) og komme til mine koncerter!!
kjole1.jpg
Jeg skal lige finde et outfit mere, så jeg har to slags billeder. Det må jeg gøre i morgen, shoppe shoppe 🙂
kjole2.jpg
Billederne snyder lidt, den blå farve er lidt dybere og mørkere i det.

You Might Also Like

12 Comments

  • Reply
    fisker & fernández
    onsdag 5. marts 2008 at 18:13

    Det er en fed, fed kjole du har koebt!

    ‘Din’ fotograf tager rigtigt spaendende billeder, det hele kan da kun gaa hen og blive en kaempe success 🙂

  • Reply
    judith
    onsdag 5. marts 2008 at 18:43

    Hold da op den er flot:-)
    Rie skal nok få taget noge rigtig gode billeder af dig og Margit.

  • Reply
    Therese
    onsdag 5. marts 2008 at 19:11

    F&F . ja, det håber jeg også 🙂

    Mor – det er jeg sikker på hun gør ja. Måske Margit også skal ha’ en kjole, hi hi hi hi.

  • Reply
    Lotte
    torsdag 6. marts 2008 at 09:22

    Du bliver da helt uimodståelig i den drøm af en kjole!!!

  • Reply
    Morfar
    torsdag 6. marts 2008 at 13:05

    Hun ER uimodståelig ;o)

  • Reply
    Therese
    torsdag 6. marts 2008 at 14:21

    Tak Morfar 😉 du smigrer.

  • Reply
    Marianne's mening
    torsdag 6. marts 2008 at 16:43

    Sikken fin kjole!
    Billederne hun har tager, er rigtige gode. Jeg glæder mig til at se dine billeder 🙂

  • Reply
    Madame
    fredag 7. marts 2008 at 08:50

    Din kjole er noget af det smukkeste, jeg har set, Therese – du bliver superflot i den med din hårfarve!!!

  • Reply
    conny
    fredag 7. marts 2008 at 10:24

    Sikken flot kjole. Det bliver spændende, hvornår pladen kommer ud!

  • Reply
    Lizelotte
    lørdag 8. marts 2008 at 10:52

    Hvad med Helge – blir han ikke sur når han ikke skal hen og fotograferes med dig og Margit?

  • Reply
    Therese
    lørdag 8. marts 2008 at 18:15

    Marianne – det gør jeg bestemt også 🙂

    Madame – ja, den blå farve står jo fantastisk til rødt hår!

    Conny – uha ja, der går nok et års tid eller deromkring 😉

    Lizelotte – Du siger noget! Måske Helge får sneget sig med 😀

  • Reply
    CopenhagenDaily » Blog Archive » Højt at flyve…
    tirsdag 25. marts 2008 at 19:08

    […] Mon ikke disse sko vil være gode til i morgens fotoshoot? Bare jeg ikke falder ned 🙂 […]