21 In mig

Det blev et ja !

Jeg har lige mailet udlejer, at jeg gerne vil ha’ lejligheden. Regner med at jeg kan flytte ind første Februar. Uhh det blir dejligt.

Er der nogen der har et spisebord, madrasser, seng, bogreol, stole og hylder?

You Might Also Like

21 Comments

  • Reply
    Belle Blues
    fredag 26. december 2008 at 12:17

    Nope.. men kan varmt anbefale http://www.ikea.dk – så også, at der fra i morgen er udsalgs hos Ilva. 🙂

    Tillykke med lejligheden..

  • Reply
    Therese
    fredag 26. december 2008 at 12:19

    Tak BB. Kommer dog til at bruge så mange skejser på husleje, at jeg ikk liiige har råd til at købe møbler 😉

  • Reply
    Anita
    fredag 26. december 2008 at 12:28

    Aiiii STORT Tillykke! 🙂

  • Reply
    Therese
    fredag 26. december 2008 at 12:28

    Taaak Anita 😀

  • Reply
    Madame
    fredag 26. december 2008 at 19:35

    Hvor lyder det dejligt, Therese, tillykke!!!!!!

  • Reply
    therese
    fredag 26. december 2008 at 19:50

    Tak Madame 🙂

  • Reply
    Dorte
    fredag 26. december 2008 at 20:06

    Hej hej.
    jeg har læst din blog med stor interesse i et stykke tid.
    Har spisebord og reoler 🙂
    Mail, hvis det har interesse.
    Rigtig glædelig jul

  • Reply
    Fru Green
    fredag 26. december 2008 at 20:42

    Så er beslutningen taget … det må være rart.
    Håber du finder løsningen på møblementet.

  • Reply
    Catarina
    fredag 26. december 2008 at 22:10

    Aiii hvor er det dejligt or dig. Stort tillykke. 😉

  • Reply
    Therese
    lørdag 27. december 2008 at 00:30

    Dorte – velkommen til ! Det lyder spændende, jeg sender dig en mail snarest 🙂

    Fr.Green – SÅ dejligt ! Jeg finder nok på noget – ellers har jeg hørt at minimalisme skulle være “in”

    Catarina – Tak 🙂

  • Reply
    Tina - omme i London
    lørdag 27. december 2008 at 01:58

    FEDT – sikken en julegave til digselv!

  • Reply
    Therese
    lørdag 27. december 2008 at 02:01

    SÅ dejligt julegave Tina ! Så når du og Lloyd, kommer til københavn, så må I komme forbi !!

  • Reply
    Madame
    lørdag 27. december 2008 at 07:53

    Kære Therese, jeg læste dette hos Oline:

    På hemmesiden http://www.storskrald.dk kan alle finde, bytte eller forære ting væk, som ellers skulle have været smidt ud. Ideen er at reducere mængden af affald. Læst i Samvirke og hermed givet videre.

  • Reply
    Laila
    lørdag 27. december 2008 at 14:18

    Stort tillykke med boligen.. :o)

  • Reply
    kagekonen
    lørdag 27. december 2008 at 22:58

    Tillykke med lejligheden. Har desværre ikke bord eller stole, men jeg har et afsyret vitrineskab og en skænk i samme matariale…

  • Reply
    Therese
    søndag 28. december 2008 at 10:33

    Madame – Tusind tak for tippet, det er en super side. Jeg vil følge med og se om der skulle dukke noget op som jeg ku bruge!

    Laila – Tak skal du ha’ 🙂

    Kagekone – Tusind tak. Kan du evt sende et billede af møblerne? thereseelmkvist-snabela-gmail-punktum-com

  • Reply
    pedrsn
    søndag 28. december 2008 at 11:18

    ai duh!

    hvor spændende altså! :0)

    OGSÅ selvom den er for dyr og alt dét der yadayada . .

    god møbeljagt!

  • Reply
    Therese
    søndag 28. december 2008 at 11:41

    pedrsn – Du må komme og trylle i mit nye køkken en dag 😉 Der er bare SÅ dejligt !

  • Reply
    pedrsn
    søndag 28. december 2008 at 13:01

    nemlig!

  • Reply
    Johanna
    søndag 28. december 2008 at 20:52

    Tillykke med lejligheden. Det bliver rart for dig, at få dit eget igen.

    Tror desværre at det sidste vi havde i overskud, røg ud da vi flyttede for nylig.

  • Reply
    karen
    søndag 4. januar 2009 at 19:54

    Min mor har en reol stående på islands brygge… men skynd dig og skrive til mig, så den ikke ender i storskrald. Måske er der stadig to – vi satte den anden ned i gården i lørdags

    Den/de er ikke så stor ca 80 cm høj, i fyrfiner og ca. 50 gammel. Men du skal bare sørge for at hente den… Skriv til mig hvis du er interesseret! Godt nytår