Forelsket... - CopenhagenDaily
14 In gear

Forelsket…

….i gear.

Jeg har fået (faktisk fået) en Ipod Touch. Uhhh me liké liké ! Den kan alt muligt smart, og jeg er lige pludselig blevet så glad for at høre musik, at jeg besluttede mig for at gå på arbejde (hvilket i det hele taget ikke gir mening, da jeg hører musik på arbejde 7 timer…).

Der er mail, smarte apps, Facebook, Twitter og drinks opskrifter på den. Alt i alt, det jeg har brug for.

Tankerne begynder jo så også så småt at flyve over på en Iphone, og med tiden en Mac Book Pro. Jeg er glad for min Vaio, bevares, men …. måske jeg sku være en æble-pige.
Jeg har allerede en touch telefon, og den er også ok. Er meget glad for ringetonen…og det elegante design. Men Windows Mobile, irriterer mig lidt.

Og nu vi er ved det, så er den dér Gibson Dove da også lige det jeg mangler, for at skrive alle de gode sange…..eller……

….må hellere arbejde, så jeg kan gøre mig fortjent til den dér løn jeg vist får brug for ! (og nej, jeg er ikke en af dem der har fået penge tilbage i skat, tværtimod).

You Might Also Like

14 Comments

  • Reply
    Sebastian A. Dyhr
    fredag 13. marts 2009 at 10:51

    Kan godt forstå din hang til æbleprodukterne – du siger bare til, om du skal have support til den -)

    Til lykke med iPod’en

    God idé med arbejdet ,) Du kan ikke få Macen som medarbejdergode?

  • Reply
    Therese
    fredag 13. marts 2009 at 11:21

    Sebastian – tak for det 😉 Nu er de fleste af mine venner efterhånden mac’er, så support er der masser af. Men man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig.

    Medarbejdergoder er der masser af, men ikke lige en mac 😉

  • Reply
    Tina - omme i London
    fredag 13. marts 2009 at 12:04

    Aebler rock!

  • Reply
    Henriette
    fredag 13. marts 2009 at 12:46

    (rant)
    Efter et par måneder eller 4 med min iPhone, må jeg indrømme at jeg er glad for at det er arbejdet der betaler alt og ikke undertegnede.

    jo jo den har da mange fine features, men så fantastisk er den heller ikke. Den kræver meget pæn behandling, er konstant fedtet og headset-funktionen er .. mangelfuld.

    I’m just saying 🙂
    Nåeh ja – alt det der touch er også belastende. Hvis tlf. er for fedtet (hvilket sker på tre sekunder) – VUPTI så kan man ikke besvare opkald. “Genialt”
    (/rant)

  • Reply
    Betina
    fredag 13. marts 2009 at 14:08

    Ooooh – en gadget freak 🙂 Jeg har også noget med dimser og dutter og er også begyndt at blive lun på noget Apple.

    Har selv en HTX Touch Diamond som du og så har jeg min Creative X-Fi musik/video afspiller, som jeg er enddog rigtig glad for, selv om den skal reset’es nogle gange. Har overtalt mig selv (indtil videre) til at nøjes, for jeg har sådan set ikke brug for flere smarte gadgets.

    Ligesom i reklamen: de forstår at skabe et behov i mig, jeg ikke vidste at jeg havde 😉

    .. og lige så snart jeg har leget med et nyt “legetøj” er der noget andet som er mere spændende. Og så har jeg flere ting, der kan det samme lige pludselig. Det har jeg simpelthen ikke råd til…

    Er en iPod Touch ikke en iPhone uden telefon-delen egentlig?

  • Reply
    Sebastian A. Dyhr
    fredag 13. marts 2009 at 17:34

    @Therese: velbekomme – kom lige til at lytte på din sangside, puha, var lige ved at glemme også at skulle lave noget i dag ,-)

    @Henriette: ups, så, men den ser da sejg ud M;) og vil du af med den, vil jeg da gerne passe på den, så kan du få en gammel een med knapper i stedet ;))

  • Reply
    Cirkusprinsesse
    fredag 13. marts 2009 at 18:01

    Æble er vejen frem 😉

  • Reply
    Betina
    fredag 13. marts 2009 at 18:37

    Øv jeg ved ikke hvad det er med WP blogge og mig. Har fået at vide at jeg ryge i spam-mappen.
    Måske det bare er fra min arbejdspc – hvor jeg strengt taget burde sidde og arbejde, ikke kommentere? 😉

  • Reply
    Therese
    fredag 13. marts 2009 at 18:57

    Betina, du ryger ikke i spam mappen. Jeg skal bare godkende dig, da du vist ikke har kommenteret her før !?

  • Reply
    Morfar
    fredag 13. marts 2009 at 21:54

    Bastrds bollede også mig ggrmbl. 🙂

    PS køb den guitar der.

  • Reply
    Therese
    lørdag 14. marts 2009 at 00:28

    Tina – yeah

    Henriette – hmm, jo jo, syns bare den er så PÆN og egentlig ret smart. Er ret glad for Ipod Touch, og ville da ikk ha noget imod hvis den også ku ringe….

    Betina – sejt med endnu en gear pige. Jo, touchen er ret meget som Ipod. Men uden ringe og kamera delen. Måske er der nogle flere forskelle. Er ikke helt sikker.

    Sebastian – dejligt at høre at du kan li’ min musik ! 🙂

    Cirkuspr – ja, du har lige fået en Imac???

    Morfar – for satan. Lorteskat!! Jo jo, bevares, vil MEGET gerne lige købe den hvide due 😉 Men kræver penge tilbage fra skat – og mange af dem!

  • Reply
    Lizelotte
    lørdag 14. marts 2009 at 10:41

    Ælsker min iPod nano som følger mig på mine løbeture … og på arbejde … synes touchen er såååå lækker, men lidt i den store ende af skalaen….

    Uhh jeg ville også godt have en iPhone … de er SÅ fede! Min bedre halvdel har en touch diamond, og den er vist heller ikke helt problemfri :/ …

    Tillykke med touch’en …. dejligt at få lidt guf, helt gratis 😀

  • Reply
    Therese
    lørdag 14. marts 2009 at 11:09

    LIzelotte – kan godt forstå at nanoen er smart på sådan en løbetur 🙂 Tror ikke touch’n er så handy.
    Min HTC er jeg jo som sagt ok glad for, men ja, den er ikke helt uden problemer.

    Gratis guf ér nu det bedste 😉 God lørdag!

  • Reply
    CopenhagenDaily » Blog Archive » Drømme
    lørdag 21. marts 2009 at 16:45

    […] er jo ikke så længe siden jeg skrev om min gear-afhængighed. I dag kunne jeg føje noget nyt til listen af drømmegear…..Sad med motherf***** […]