Må der leges nu? - CopenhagenDaily
16 In spunken

Må der leges nu?

Altså, selv om Spunken endnu ikke er ankommet, og selv om den ikke må lege med denne slags legetøj de første år, så ka’ man da godt købe det som pynt….ikk’ ? (det er jo også praktisk at mor har noget legetøj….eller at mor kan lege legetøjet til….ikk’…..)……

You Might Also Like

16 Comments

  • Reply
    Simon
    søndag 9. januar 2011 at 10:17

    Nja, nu er mummitrolde jo noget af det mest uhyggelige i verden!

    • Reply
      Therese
      søndag 9. januar 2011 at 10:19

      Naaarj ! (det synes faderen også), jeg ææælsker mumitrolde :o) Vil det så sige at jeg er uhyggelig?…

  • Reply
    Charlotte
    søndag 9. januar 2011 at 11:21

    Ai, hvor ER det bare nuttet legetøj! – Jeg synes at det er helt, helt iorden at købe den slags på forhånd (tænk hvis det var udgået, når man nåede til den rette alder? Katastrofe!).

    • Reply
      Therese
      søndag 9. januar 2011 at 12:23

      Jamen, det var da også det jeg tænkte !! Tænk hvis man ikke kan få det, når Spunken er 3 år gammel, eller 5 eller hva’ det nu er der er grænsen 😉

  • Reply
    øglemor
    søndag 9. januar 2011 at 12:15

    HAha, hvor er det fint. DEt synes jeg bestemt godt, at man må købe. Så kan du jo også lige kvalitetssikre det, inden Spunken skal have grabberne i det 🙂

    • Reply
      Therese
      søndag 9. januar 2011 at 12:24

      Fedt ! Hvis en øglemor, mener det samme, SÅ må det jo være ok 🙂 Købe købe købe 😉
      (og så nævner jeg ikke det mega søde aktivitetstæppe i mumi, som jeg er helt forelsket i og mumiranglen som jeg allerede har købt….tjum tjum…)

  • Reply
    Rejen
    søndag 9. januar 2011 at 18:02

    Hihi, jeg er sikker at hvis jeg købte det legetøj til “Bertha” (kommende barnebarn) så ville min Jimmi lege med det, han elskede mumitroldene som barn…Jo, så leg du det bare til…det er smadder sødt..;-D

    • Reply
      Therese
      søndag 9. januar 2011 at 20:40

      Bertha, hi hi. Vores blir’ udover Spunken, omtalt som “Elmer”. Ved de at det er en pige de venter?

      Jeg håber snart at sparegrisen siger go’ for at jeg kan købe mumihuset, for det er altså bare så fiiint !! 🙂

  • Reply
    Marianne's Mening
    søndag 9. januar 2011 at 19:27

    Jeg hører også til dem, som kun husker Mumitroldene som uhyggelide. Tiltrods for jeg er blevet kaldt MY 🙂

    Men det ser nu hyggeligt ud, og vil passe så fint ind i din hyggelige mumidal 🙂

    • Reply
      Therese
      søndag 9. januar 2011 at 20:40

      Det er da spøjst, så mange som synes mumitroldene er uhyggelige. Hva er mon årsagen? Var det tegningerne, eller stemningen eller historierne ? Eller måske noget helt andet.

      Der er ikke meget MY over dig, Marianne. Det er du for glad og dejlig i låget til 🙂

  • Reply
    Annette
    søndag 9. januar 2011 at 22:13

    Nååå, hvor er det fint!! Jeg har slet ikke opdaget, at Mumitroldene er at få som legetøj.
    Bortset fra det, syntes jeg som barn, at de var lidt både-og. Lidt uhyggelige, men også lidt fascinerende. Jeg tror, det er stemningen. Den der lange, lange vinter, hvor Mumitrolden vågner og er helt alene. De er sådan lidt mystiske og tungsindige i det.

    • Reply
      Therese
      tirsdag 11. januar 2011 at 09:12

      Jeg kan sagtens se at de kan være lidt skumle, i måden de er tegnet på. Og de uhyggelige scener, er virkelig uhyggelige 🙂 Men mumien er bare så sød, og snorkfrøken med sit gule pandehår. Jeg var og er stadig helt vild med dem.
      Jeg ender nok med at købe det, om ikke til Spunken, så til mig selv 😉

  • Reply
    Elin Moe
    onsdag 12. januar 2011 at 20:07

    Sånn ha Sivert når hanj va liten 🙂 Kjæmpeartiii 🙂
    Sånnt ett trur æ spunken må ha ja 🙂

    • Reply
      Therese
      onsdag 12. januar 2011 at 20:11

      Kor artii !! Ja, da må Spunken ha det ja 🙂

  • Reply
    Louise
    torsdag 13. januar 2011 at 11:11

    Ej, hvor er det bare kært! Jeg har godt nok endnu ingen børn, jeg kan bruge som undskyldning, men det er lige før at jeg får lyst til købe det til mig selv 🙂

    • Reply
      Therese
      torsdag 13. januar 2011 at 14:10

      Det skal du da gøre, Louise 🙂 Hi hi. Velkommen til min blog.