Dyre møbler - CopenhagenDaily
10 In bolig

Dyre møbler

Var det noget med en ny standerlampe, et nyt bord eller måske en lille bordlampe?? Jeg gik forbi “Anton Dam” på Frederiksberg i dag, og måtte stoppe en ekstra gang, da jeg så et sofabord med krølle på halen.
Jeg så ikke om de havde den store hestestanderlampe, men de havde kaninen.

Måske disse møbler ville være fine i dit hjem? (husk at medbring den meget store lommebog…grisebordet kostede 14.000…..).

You Might Also Like

10 Comments

  • Reply
    Rejen
    lørdag 26. februar 2011 at 07:08

    Hmmm…ved sgi ikke helt om jeg skal grine eller græde, men det er vel også et spørgsmål om hvilken møbelstil man er til…;-D

    • Reply
      Therese
      søndag 27. februar 2011 at 13:10

      Jo, det må man sige. Men hvem vil ha’ en full-size grisebasse i sin stue? Den er virkelig stor !! 🙂

  • Reply
    Anne
    lørdag 26. februar 2011 at 07:55

    Aii ved ikke rigtigt, men det bliver ikke hos mig der står sådanne møbler 😀

    • Reply
      Therese
      søndag 27. februar 2011 at 13:11

      Heller ikke mig, jo måske kaninlampen 🙂

  • Reply
    Annette i Barcelona
    lørdag 26. februar 2011 at 08:27

    De kunne sikkert være både sjovt og se smart ud at have en hest stående i hjørnet eller have et sofabord med krølle på halen… men jeg kunne helt sikkert også finde andet at bruge 14.000 kroner på… 😉 Kreativiteten længe leve… men det der er ikke liiiiiige mig.

    • Reply
      Therese
      onsdag 2. marts 2011 at 19:56

      He he, ja, jeg tænker det samme. 14 af de store bananer, på et bord…pyha.
      Men det ville da være sjovt at se denne slags møbler i venteværelserne og den slags 😉

  • Reply
    Ursula
    lørdag 26. februar 2011 at 09:40

    Ha ha jeg har set hestelampen inde i Magasin engang og tro mig den kræver en STOR stue, for hesten var på højde med mig…hvis ikke lidt højere. Og jeg er så 177 cm…på en god dag 🙂

    • Reply
      Therese
      søndag 27. februar 2011 at 13:12

      Uh, jeg ku’ sagtens forestille mig at den var kæmpe. Grisebordet var også temmelig stort.
      Det blir’ ikke her i min stue, der skal stå sådan en hest :-p

  • Reply
    Mette
    lørdag 26. februar 2011 at 20:19

    Spøjst… kanin lampen kunne nu godt få plads på min reol 🙂

    • Reply
      Therese