12 In bolig/ mig

En kærlig hånd

Det er jo ikke ofte man ser et pletfrit hjem, når man færdes i blogverdenen. Og hvorfor skulle man da også tage billeder af sit rod?
I dag kunne jeg ikke lade være – hele lejligheden bærer præg af at her ikke er blevet lavet andet end at slappe af i weekenden. Nu trænger den til en kærlig hånd, og det vil jeg bruge formiddagen på.

You Might Also Like

12 Comments

  • Reply
    Ursula
    søndag 27. marts 2011 at 09:54

    He he….glimrende indlæg….men jeg må desværre skuffe dig med at det du mener er rodet, bliver ganget med 20 når Spunken kommer ud 😉

    God fornøjelse 😉

    • Reply
      Therese
      søndag 27. marts 2011 at 10:05

      Suk, Ursula. Jeg må vist arbejde med min rod-tolerance, så 😉

  • Reply
    Lene
    søndag 27. marts 2011 at 11:35

    Men Ursula, så er det ikke rod mere, men kreativt rum for børn 🙂

    Og jeg synes dit rod er minimalt i forhold til hvad jeg kunne præstere før jeg fik børn 😉

    God søndag, her læses og vaskes tøj på samme tid.

    • Reply
      Therese
      søndag 27. marts 2011 at 18:36

      Kreativt rum for børn – dén vil jeg huske 🙂

      Jeg fik gjort alt det jeg havde tænkt mig, men gik helt kold bagefter og sov over tre timer. Ha ha. Næste gang, vil jeg lade rod være rod, og læse en bog 🙂

      Rigtig god aften, Lene.

  • Reply
    Ann-Christine
    søndag 27. marts 2011 at 16:15

    Åhh hahaha, rod – bare vent ;-D
    Jeg tager billeder af mit orden, bare for at kunne dokumentere overfor mig selv, hvordan det også kan være 😉

    • Reply
      Therese
      søndag 27. marts 2011 at 18:38

      Hi hi, AC. Jeg har nu været imponeret over dit tvillingehjems tilstand, de gange jeg har besøgt det 🙂

  • Reply
    Øglemor
    søndag 27. marts 2011 at 18:35

    Rod? Hvor? 🙂 Som de andre siger, så… bare vent! 🙂

    • Reply
      Therese
      søndag 27. marts 2011 at 18:42

      Jeg venter i spænding 🙂

  • Reply
    Signe
    søndag 27. marts 2011 at 19:05

    Hehe – fint indlæg i et til tider lidt for “perfekt” blogland.
    De andre har dog sagt det – men nu får du det også fra mig – bare vent 😉
    Er så glad for mine hvide varer-maskiner, som gør hverdagen lidt lettere – de kan dog ikke hjælpe med roderiet (endnu).

    • Reply
      Therese
      søndag 27. marts 2011 at 19:13

      Det kan være befriende at se lidt rod af og til, selv om jeg jo sætter mest pris på ryddelighed 🙂

      Jeg overvejer at optræne Katten i rengøring. He he 😉

      • Reply
        Signe
        mandag 28. marts 2011 at 09:34

        Hvis du får oplært katten – så kan du jo leje den ud efterfølgende. Jeg tager gerne imod tilbuddet.
        Elsker jo katte, så den skal nok få en god frokost og lidt nus bag øret, når den er færdig 😉

        • Reply
          Therese
          mandag 28. marts 2011 at 15:38

          Du ka’ tro jeg gerne lejer hende ud. Måske hun gerne vil ha’ betaling i tun 😉