9 In bolig/ spunken

Nostalgi


På Spunkens kommode, er der kommet en lille tilføjelse. To gravhunde, logrer med deres fjedrende haler.
Den røde var min da jeg var lille, den sorte er for nylig blevet købt på loppemarked. De er fine synes jeg, og jeg overvejer om Spunken når han er stor nok, skal ha’ Brios store gravhund – til samlingen.

You Might Also Like

9 Comments

  • Reply
    Lone
    tirsdag 3. maj 2011 at 11:19

    De er super fine, han kunne også ønske sig Kaj Bojesens gravhund i dåbsgave, hvis han skal døbes, den er SÅ kær.

    • Reply
      Therese
      tirsdag 3. maj 2011 at 14:53

      Ah ja, Lone. Det var da et godt dåbsønske. De er søde alle Kaj Bojesens dyr. Jeg ved dog ikke hvor egnede de er til leg? Er det ikke mest til pynt?

      • Reply
        Lone
        tirsdag 3. maj 2011 at 18:52

        Mine 2 på 4 og 7 år, fik hver “aben” af deres moster, den hænger på en reol, de ved godt den er til pynt, og hvem de har fået den af, men har haft den nede mange gange, og flyttet den lidt rundt. Et minde for livet, jeg er ikke så meget for alt det der sølvdims, så jeg synes det var en herlig ide 😉

        • Reply
          Therese
          tirsdag 3. maj 2011 at 19:50

          Nej, sølvdimserne, er ikke så spændende. Kaj B figurerne, er en god idé.

  • Reply
    Øglemor
    tirsdag 3. maj 2011 at 11:29

    De er så søde! Og køb da bare den store hund med det samme – Øglen har den og har knuselsket den fra hun var lillebitte. 🙂

    • Reply
      Therese
      tirsdag 3. maj 2011 at 14:54

      Nu lokker du, Øglemor 😉

      Jeg tænker lidt at det også kunne være et dåbsønske, så får han den jo mens han stadig er ret lille.

  • Reply
    Hende den lille lyshårede
    tirsdag 3. maj 2011 at 16:58

    Hvor er de bare fine – havde selv den sorte som barn, men får desværre nok svært ved at overbevise mine tre søskende om at det er mig der skal have den med videre :p

    I øvrigt så vil jeg da lige tilføje at Kaj Bojesen dyrene faktisk blev skabt som legetøj så det kan de sagtens bruges til – spørgsmål er så bare om man synes at prisen passer til at det “bare” er legetøj.

    • Reply
      Therese
      tirsdag 3. maj 2011 at 19:48

      Hej du, og velkommen til min blog 🙂

      He he, hvis du er den ældste, og du fik den først, er det måske ok at tage gravhunden med?

      • Reply
        Hende den lille lyshårede
        tirsdag 3. maj 2011 at 20:25

        Tak tak 🙂 tror jeg kommer til at kigge noget rundt her.

        Hehe jeg er godt nok nummer 2, tror aldrig den rigtig har tilhørt nogen af os – det var bare sådan et fælles eje – jeg skal nok bare være hurtigst 😉